Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tgtaki

    újonc

    Sziasztok. Február 23-án a Telekom alkalmazáson keresztül rendeltem egy telefont (26-ára), Telekom üzletben való átvétellel. A mobilelőleget szintén az alkalmazáson keresztül 26-án online kifizettem. Bementem a telefonért (Kaposvár), mely meg is érkezett, de a drága alkalmazott hölgy valamit félreütött a laptopon, s így a telefon "át nem vett" státuszt kapott. Azóta több panasz ment e-mailen, többször beszéltem az ügyfélszolgálattal, de mintha fantomcéggel állnék kapcsolatban. Minden ügyintéző sajnálja meg elnézést kér, aztán ennyi, ja meg "megsürgeti" mindegyik. Se telefon, se a pénzem, se beszámítás számlafizetésbe. Mit tegyek, megfenyegettem mindennel őket, le se szarnak.

Új hozzászólás Aktív témák