- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Elég amatőr kérdéssel fordulok hozzátok. A helyzet a következő: Samsung S5230 előfizetéssel 9990-. A számomat pedig meg akarom tartani mindenképp, mivel évek óta ez van és ezt ismeri mindenki. Mondta is az egyik csajszi az üzletben, hogy, ha aranykártyás vagyok megoldható a dolog. Az én nevemre/számomra viszont nincs aranykártyánk. Édesapámnak van.
Arra gondoltam, hogy az ő számával/aranykártyájával veszek egy ilyen készüléket 9990-ért így marad az én számom is, az övé is és mindenki örül. Ez így megoldható? Ehhez be kell menni a számla tulajdonosának, vagyis apámnak is? (Most nem nagyon tud kimozdulni törött lábbal ) Vagy elég, ha családtag esetleg meghatalmazott megy be elintézni ezt a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszotokat és bocsánat, ha "rontottam a légkört" ezekkel a bugyuta kérdésekkel! -
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy váltottam domino csomagról számlás előfizetésre. 1860Ft áll rendelkezésemre, ami lebeszélhető,/smsezhető. Meg tudom valahogy tudni, hogy eddig mennyit használtam fel? A feltöltősdinél ugye ott volt a *102#, de ennél tudom, hogy nem működik. Van ilyenre lehetőség? -
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Felhívott egy kedves hölgy még hónap elején és rábeszélt sportról és időjárásról szóló MMS-ek fogadására (ami egy hónapig ingyenes, kipróbálás céljából). Viszont már nem az, hogy szükségem nincsen rá, idegesítő a napi 5-6 MMS, amit kapok.
Azt mondta a hölgy, hogy küldd egy SMS-t is azonnal a hívás után, a lemondáshoz szükséges információkkal, hogy ha nem szeretném majd tovább igénybe venni a szolgáltatást, viszont ez valahogyan elmaradt...
Tudja-e valaki, hogyan lehetne lemondani?Illetve most megrendeltem a díjcsomagom mellé a 100MB-os internetcsomagot. Ez mikortól lép érvénybe? Honnan számolja a 100 megás adatforgalmat? Elég kellemetlen lenne, ha elkezdeném mondjuk holnaptól a böngészést és kiderülne, hogy mondjuk jövő hónaptól lép csak érvénybe, ezért 13Ft/10kb-ot számláznak ki a netre..
Előre is köszönöm a segítséget!
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis rémtörténetet írnék le Telekomos garanciáztatással kapcsolatban. Szerintetek ilyenkor mi a teendő?Augusztus 16-án, azaz pontosan két hónapja adtam le egy Z1 Compact készüléket, kijelzőhibával. Nem adott képet. Az ügyintéző rendes, készséges volt. Két hét múlva érkezett a csomaggal a postás, olvasom a levelet miszerint: "A készüléken mechanikai sérülés látható, emiatt a garanciális javítás elutasítjuk." A sérülésről fotót mellékelnek. A telefon rommá van törve, totál pókhálós kijelző, leeső hátlap.
Másnap rohanok be az üzletbe természetesen, ugyan az az ügyintéző, ő is mélységesen felháborítónak találja, a kellemetlenségért ad egy "nagyobb összegű" (8 ezer forint...) jóváírást és úgy gondolja "emiatt valakinek a feje fog hullni". Telefonszámot, mindenféle elérhetőséget kér, értesíteni fog, mert lehet azonnali készülékváltásos lehetőség lesz belőle. Ezután 2 hét csend, mire befáradok újra az üzletbe. A telefont még csak fel sem küldték újra, gyakorlatilag semmi nem történt, mert nem tartják lehetségesnek, hogy szállítás közben sérült volna meg. De semmi probléma, írjak egy panaszlevelet, ő pedig újra felküldi a szervíznek. Ígyis lett, ez volt 10.21-én.
10.28-án érkezik a postás, gyanúsan rövid idő alatt érkezik vissza a készülék. Továbbra is fenntartják az álláspontot, csak térítéses javítás lehetséges. Még aznap jelenésem volt, ahogy kell, gyakorlatilag semmire nem jutottam ekkor sem, megnézte az ügyintéző a gépben, még csak pár napja rögzítették a panaszlevelet, 30 napon belül kötelesek válaszolni. De nyugodjak meg, a tisztelt Telekom "nagyon jól kezeli a panaszokat, MÉG AZ IS LEHET, hogy készülékváltásra lesz lehetőségem hűségidőn belül!"
Ma, 11.16-án kapom a levelet panaszomra válaszolván:
"Tájékoztatjuk, hogy üzleteinkben a minőségbiztosítási előírásokat betartva különös gondot fordítunk arra, hogy a javításra váró készülékeket megfelelően tároljuk és szállítjuk tovább a gyártó képviseletéhez." - bélelt borítékba telefon becsúsztat, majd a többi hasonló módon csomagolt telefon közé tesz egy dobozba vagy ládába - "Mindezek alapján kizárjuk annak lehetőségét, hogy a telefont ez idő alatt sérülés érte."Gondolhatja mindenki, hogy nem ilyen állapotban adtam le a készüléket. Nyilvánvaló, hogy egy összetört telefont nem fognak garanciában javítani, nem is vittem volna be. Az ügyintéző részéről gondolom az lett volna a minimum, hogy a jegyzőkönyvbe beleírja, hogy sérült a készülék, de mivel nem volt az, így nem szerepel benne semmi.
Egyszerűen felháborító, hogy ilyet meg lehet tenni az emberrel. Végső elkeseredésemben és dühömben írok ide. Remélem lesz aki elolvassa és tud tanácsot adni, mégis mit tehetek.
-
simii16
aktív tag
Szia!
Igen, a Cordon állította ki a szakvéleményt. Fotót is mellékeltek, hogy törötten érkezett meg. Mondjuk a fotón csak egy tropa telefon látható, kérdés, hogy ez igazolja-e a bontást... Már semmin nem lepődnék meg.
Ma voltam bent, nem sikerült természetesen semmivel előrébb jutnom. Tojnak az egészbe gyakorlatilag, vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel, ha velük nem jutok semmire forduljak a fogyasztóvédelemhez.
Én írtam el amúgy a hónapot, szeptember 16-án adtam le a készüléket, tehát két hónapja Debrecenben a Piac utcai üzletben.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házi hangfal építés
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Marvel Snap
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest