Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz forceberg #84865 üzenetére

    A többi henger működését "hozzárontja" a rosszhoz?

    Inkább próbálja korrigálni (ezért látod korrekciósértékként a diagon) pl ha az egyik injektor többet vagy keveset szállít (kopott, nem megfelelő a porlasztási képe, becsepeg) . Tehát adott nyomáson nem tudja a kellő üa mennyiséget szállítani akkor az ecu a többi injektoron próbálja ezt pl több üzemanyag befecskendezéssel korrigálni. Így a motor járása stb egyenletes marad és nem cseszi szét pl a kettőstömmegűt stb.. Ezek a korrekciós értékek borzasztóan minimálisak. Így mindig mind a 4 értéket kell nézni és s szerint vizsgálni amelyik injektornál eltér nagyon valószínű az lesz a ludas, de nem zárja ki hogy még egy pl ne lenne határértéken és javítást igénylejen. Jellemzően az a jó ha, a 4 érték közel teljesen azonos. Minél közelebb van a szám a 0-hoz annál jobb :) [link] << egy példa mérés,hiba megállapítás :)

    dCi-nél főleg az első geneseknél 1.5 nagyon "hisztisek" a jó üzemanyagra+ a 20-30k km-kénti gázolajszűrőre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák