Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz longwild #32014 üzenetére

    ha jó és friss az aksid, meg jó a generátorod akkor ki, de arra készülj fel hiába kicsi az aksi amit tölteni akarsz meg fogja zabálni az aksidat szerintem egy fél évvel biztos rövidebb lesz az élettartama.
    Szervizautó ez vagy milyen speckó felhasználás ez?

    napelemes töltő?

    powerbank?

    Renault power

  • sladka_pani

    aktív tag

    válasz longwild #32014 üzenetére

    Ó, értem, erre nem is gondoltam, de valóban lehet munkaeszköz is :) Ahogy a kolléga írta, egy kicsit enni fogja az aksit, de mi nem? Nekem harmatgyenge a mostani felszereléshez a gyári, de amíg bírja és garancia idő alatt adja fel, remélem cserélik :D 1 éves Nissan, 55Ah-os kis szutyok van benne, 1 számot nem bír a zeném mellett, hiába van kondenzátor, semmit sem segít, max egy basszus löketet, de ez más tészta. Menetrögzítő kamera, gps a kismillió led szalag, szóval muszáj járnia a motornak, mert ezek mindig benne vannak és csak 2 perc ajtó-nyitogatás használat után kapcsol offline-ba vagy ha lezárom, de ha szerelek és nyitva vannak az ajtók akkor megy minden, és bizony kiszokta írni hogy "bateri lóv, indítsd be paraszt" :D Hozzászoktam az azelőtti 74Ah-oshoz, ahol fél órát is tudtál zenét hallgatni komoly teljesítménnyel és utána is gond nélkül beindult. Még nem próbáltam lemeríteni figyelmeztető üzi után, de ilyenkor már csak 11.88V-ot mutat a kondenzátor visszajelzője, és rámérve a sarukra sincs több benne, jobb ráindítani pár percre. Járó motornál zene nélkül 14.4V a fesz, amint bekapcsolom a zenét 13.5 körülire ugrik, ha véletlenül nyomásra játszok a hangcuccal, lemegy 13 alá is. Fogyasztástöbblet és teljesítménycsökkenés is észrevehető ilyenkor. Ezért van egy szolíd de mégis atomfasza zenebeállításom, viszont így se adok az akkunak sokat :)

    ...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...

Új hozzászólás Aktív témák