Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Az sem egy rossz megoldás, mert igencsak hangos és mondjuk reggel kómásan tud meglepetést okozni.
De legalább észreveszem magam, hogy valamit elfelejtettem.Most csinál egy-két érdekes elektromos hülyeséget az autó, nem tudom mennyire vegyem komolyan...
Ugye van ez a: ha két vagy több napra lerakom után jelentkező menet közben betiltó immo, a random resetelő fedcomp és tegnap például olyat csinált, hogy helyzetjelzőből csak a bal világított, minden belső kijelző elsötétült mikor felkapcsoltam a lámpákat, illetve azt magyarázta Kohn, hogy állítsam le, funkció rendellenesség. Aztán fogta magát és megjavult.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Látom megy az ötletelés.
Lehet R2-nak fogom hívni az autót most hogy így emlegettük.
Úgyis szeret magyarázni.rob210:
Remélem csak annyi, mert azt aránylag könnyen és olcsón orvosolhatjuk ha emlékezetem nem csal.
Minden esetre egy villanyossági emberkéhez elnézek vele.
Köszönöm!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Emberek én már komolyan nem hiszem ezt el...
Jövök haza szép óvatosan, jönnek velem szembe, így a megszokott út közepéről lehúzódok a sávomba, lassítok is picit. Pont mellettem az autó, látom magam előtt, hogy irdatlan kátyú és nem tudom kikerülni ugye...(alapból az út közepén megyek ha nem jönnek szembe, így mindig elmegyek mellette).
Szóval úgy fest a futómű megmaradt, legalábbis nem éreztem húzást amennyire emlékszem, felni nem repedt meg, nem is ütött az út további részén így talán az is megúszta, viszont a gumi instant szálszakadás, szép hurka nőtt az oldalán...
Szóval holnap megpróbálom lebeszélni a gumissal, hogy szakítson rá időt és felrakom a nyárikat, még jó hogy megvettem időben a szettet. A télit meg elrakom, azt a maradék 3-at és legfeljebb következő télre kerítek egy ugyan ilyet ha tudok...ha nem akkor majd lesz valahogy.
Marha jól jött az az igazság, nyilván amikor elég csehül állok anyagilag.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42322 üzenetére
Errefelé nem aggódok, legutóbb is csak azért volt kátyúmentesítés mert a polgármesterünk alól kiesett a kerék...
De igyekszem mihamarabb megörökíteni.Köszönöm a segítséget!
(Ha mondjuk másnak is baja lett, akkor azt is leverhetem rajtuk? Mert valami olyasmit hallottam, hogy el kellene vinni hivatalos szervizbe, ahol csinálnak jegyzőkönyvet és ha bármit más sérült, akkor fizetik.)
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42324 üzenetére
Én ezt értem, és azt is, hogy van tábla kint, hogy 60-al mennyél paraszt, mer' sz@r az út, de ezzel azt hiszem nem vagyok kisegítve.
És igen, általában 80-al megyek ott végig az út közepén, mert ott legalább még beközölöm vagy elkerülöm a szakadékokat.
Viszont ebben az esetben éppen jöttek szembe, szóval szépen lelassítottam, és lehúzódtam a sávomba, mivel ugye ismerem a szakaszt.
Arról végképp nem én tehetek azt hiszem, hogy 60-as tempónál, szakadó esőben, úgy, hogy a szembejövő fényszórója vakít nem láttam előre a vízzel teli medencét. Mire észleltem és fékeztem már rég csattant a jobb eleje, szóval b@szhattam.
Persze, most csak az én hülyeségem következik de leírom:Azért a rettenetes sok pénzért, amit éves szinten üzemanyagon és útdíjon, minden egyében lehúznak rólunk miért nem lehet legalább a szájbab@szott kátyúzást megoldani? Bár tegyük hozzá, hogy az is annyira minőségi munka, hogy aláfolyik a víz és kinyomja 2 hét alatt...
Én elhiszem, hogy kell a zsebbe, meg Mo-n luxus az autózás, de Istenem, ha el akarok jutni Mezőtúrra, akkor egy 8km-es szakaszon alapjáraton kell guruljak és azon imádkozni, hogy ha már kikerülni nem tudom az összes kátyút, legalább fel ne akadjon az alja az autónak. Úgy vélem (és ezzel nem egyedül vagyok, aki értelmetlenül fröcsög emiatt), hogy utat kellene csinálni és alutáblákat kibaszni és azzal el van intézve...ezért nem kell embereket alkalmazni és egy egész állami szervezetet fenntartani, mert a mezőgazdász is képes rá, hogy ha már lusta levakarni az 50 millás New Hollandról a sarat, akkor kirakja a táblát, hogy vigyázz csúszásveszély...
Anno mikor országúti kerékpároztam, akkor is egy életveszély volt edzeni, mert azzal meg még annyi kátyút sem foghatok meg, mint egy autóval.
Szégyen, hogy nekem kell magyarázkodni amiatt, ami más felelőssége volna.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42329 üzenetére
Én is realista vagyok, de ha tudom, hogy valamiből pénzt lehet kisajtolni, akkor azért mindent elkövetek. És itt akárhogy is nézzük nem én vagyok a hibás, amiért egy aránylag forgalmas mellékúton aknába léptem.
Ma visszamegyek az autóval, lefotózom minden szögből, szerencsére a dátumot nem ütötte bele a kátyú, havernak meg mondtam, hogy ha netán úgy van, akkor legyen szíves támassza alá, elvégre az ő segge érezte a legjobban az anyóson.
Más nem behozom ide a céghez, írnak róla hivatalos jegyzőkönyvet, aztán kezdjenek vele amit akarnak, levertünk mi már sok kijáró mánit ilyen állami szervezetből.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez igaz.
Most néztem motortartó bakot a Lagu-hoz meg anyum Pözsijébe vezérlést és cirka 92%-os árrés van rajta, szóval tuti innen veszek meg mindent, csak nem rakjuk be a cégbe.
Gates vezérlés 206-osba pl. 30 helyett 19.700, vagy a Laguba TRW fékbetét szett előre 13 helyett 6.500.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na sracok most ki vagyok akadva...
Elindultam haza a munkabol, Szolnok fo utjan elsokent eljottem a lampatol, beteszem kettesbe es elszallt a hajtas...motor megy, de valami erdekes mellekzaj van, ha sebessegbe teszem akkor hangosabb. De nem megy semerre...szerencsere munkatarsam bevontatott a melohely parkolojaba, de legalabb Martfuig el kellene jussak, hogy ertelmes szerelo lassa...
Es meg holnap munkanap...egyszeruen csodalatos, remelem nem fog sokba kerulni, mert akkor oda minden megtakaritasom.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #42477 üzenetére
Köszönöm, mi is erre jutottunk a srácokkal este.
Ma ránéznek itt a szervizben aztán kiderül mi újság, de ahogy diablo1984 is említette gyanús, hogy a kátyú baszta szét a féltengelyt...
Remélem, hogy az lesz, mert 29 ezerrel ezelőtt cserélte Lion kolléga a kuplungszerkezetet, annak azért nem kellene széthullania ennyi idő alatt. Na meg valószínűleg a féltengely olcsóbb móka anyag- és munkaköltségileg is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz gooool #42501 üzenetére
Jelentem kész a Lagu.
A jobbos féltengely fogashangere kopott szét az idők során, így szépen elforgott a hajtás.
Szóval kapott egy új fogashengert és egy új féltengelycsapágyat is, mert csúnya hangja volt.
Munkadíjjal együtt 15-ben állt meg a sztori.
Most már csak fagyállót kell töltenem bele, mert minimum szint alatt leledzik (csak nem hengerfejes tán, mert fehér füstöt nem látok kijönni belőle hidegen), illetve fizetés után kap egy komplett Ferodo Premier fékszettet, tárcsástul, betétestül, fékfolyadék cserével.
Csütörtökön megyek olajat, szűrőket cseréltetni, illetve diagra kötjük a gépet.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42662 üzenetére
Ezt amúgy sosem értettem, hogy minek szidalmazza valaki ennyire az autóját, illetve az abban leledző technikát.
Bizonyára nem azután derült ki egyik probléma sem a motorról, hogy megvette, akkor meg csupán azt tudom elképzelni, hogy vagy mazochista az illető vagy csak vágyik valamire a környezetében amiről mindig lehet rosszmájúan nyilatkozni.
Ha meg valóban olyan hiperszar, akkor adja el vagy mondok jobbat, gyújtsa fel, hadd égjen, nehogy egy ilyen ipari hulladék másnak is megkeserítse az életét.
No offense, de ezeken mindig eltöprengek...ON:
Ahogy ugye kicseréltük a fogashengert a féltengelyben és a csapágyat is, megszűnt 2-esbe váltáskor, illetve gázelvételnél is a rángatás. Ennek örülök, mert legalább nem kell motortartó bakokat is cserélni.
Viszont terveim szerint még a hónapban megkapja a teljes TRW féktárcsa és betét szettet a kicsike, miután csütörtökön elvittem olaj, szűrők és gyertya cserére, meg egy diaggal fűszerezett átvizsgálásra.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Lassan belekerül 3.500 km a gépbe, így azt hiszem már merek nyilatkozni róla.
Felhasználási mód: Öcsöd-Martfű vagy Öcsöd-Szolnok távok munkába menet, illetve a közeli városokba elmenetel, ha azt időm engedi. Szóval 80-20 arányban országút-város, 90-100-as tempóra szoktam beállni.
Hidegben 8 litert kért fedcomp szerint (ez igencsak pontos, mert rátankolással is ennyi jött ki), mostanában pedig már a második tank benyát eszi meg 7,5-ös átlaggal.
Én azt mondom teljesen korrekt, még pár apró javítás és jöhet a szép idő, mennek fel a Michelin-ek.Most látom csak az előző hsz-em számát...Hallgatok is egy kis Slipknotot.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most hoztam haza a kocsit átvizsgálásról és szervizről.
Nos eléggé tele van a hócipőm szegénnyel, nem erre számítottam amikor megvettem.A diag szerint a szerviz lámpa azért ég folyton, mert kitörölhetetlen immo áramellátás-hiány hiba van benne.
A kipufogó a motor felőli első toldásnál nincs tömítve, bal első féltengely porvédő ereszti az olajat, kormány ás alsó kitámasztó gömbfejek lógnak, első-alsó lengőkar hátsó szilentek cserések.
A fékek annyira rosszak, hogy konkrétan nem engedték volna át műszakin ha így mentem volna el vele a mérés szerint, lengéscsillapítók jók.
Gyertyák fene se tudja mikor voltak utoljára cserélve, most kapott Champion-okat.
Oké, a hibák nagy része, amit fent leírtam nem olyan húdenagy tétel, így attól tekintsünk is el.A komplett fékszett már inkább, de ezt is én basztam el, hogy nem néztem rá, még jó hogy tervbe vettem, mivel a lábam is érezte, hogy valami nem tiszta.
Viszont amit most hazahozatal után vettem észre az már kezd kicsit sok lenni...
Észrevettem, hogy rohamosan fogy a fagyálló a kocsiból, azt hittem csak valami nincs meghúzva, de nem találtam csepegésre utaló jelet sehol. Most kivettem takarítás okán a gumiszőnyeget a gépből és lám, áll a víz a vezető oldali padlókárpitban.
Remek, keríthetek egy fűtőradiátort és bonthatjuk szét a műszerfalat...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Doki16 #42721 üzenetére
Én tudom, hogy nincs hibátlan autó, nem is olyat akartam.
A fékeket elterveztem, mert úgyis kopna alattam is, akkor legalább új lesz és kb. engem már a tárcsák kiszolgálnak.
Ezeket a kis szilentes meg kipuf. tömítéses sztori megint oké, nem tétel.De ez a fűtőradiátor már előre látom, hogy kurva nagy szívás lesz...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz #42667776 #42725 üzenetére
Nem Téged minősítelek félre ne érts.
És az autót sem, mert amúgy a jelen pillanatig is szeretem és úgy gondolom megérte megvenni.A hibalistát furának tartom abból a szempontból, hogy amikor a 12 éves Renault-s tapasztalattal rendelkező kollégám szétkapta a féltengely az elkopott fogazás cseréje okán, akkor nem említette a futóművet, na meg én is meglestem és teljesen jónak találtam.
A féltengely porvédő (és kipufogó tömítés) lehetséges, ott látok olajat, de párszázas tétel.Szerzek mindenképp egy radit minél hamarabb, mert így nem maradhat és szerintem megbeszélünk egy látogatást.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #42730 üzenetére
Futóművet én sem értem, mikor cseréltük a féltengely fogashengert akkor átnéztük és semmi parát nem vettünk észre, pedig itt melóhelyen a szerelő, aki csinálta ritka kötekedős fajta, kiszúrta volna.
A féltengely olajszivárgást megcsináltatom, meg a kipufogót, futóműhöz biztos nem nyúlok...
tresh:
Ezen én is gondolkodtam, csak nem tudom mekkora költség lenne egy immo csere.
A fékeket cseréltetem, már csak azért is, mert elterveztem és akkor valószínűleg tárcsa szinten már kiszolgál engem a szerkezet, meg 45-ért egy komplett TRW tárcsa és betét szett nem veszélyes.A fűtőradiátort megbeszéltem Lion-nal, szerzek egyet és segít beszerelni, van benne jártassága.
Tőlem is nyithatsz szervizt, én elviszem, ha nem az ország másik felében lesz.
Lion:
A padlókárpit pedál alatt műanyag koptatója alatt kezdődik a pocsolya, olyan 25 centinyi részen, és a kardánalagút oldalán is egy kb. 1-2 centinyit felkúszik. De megpróbálom szemléltetni egy képen:Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Mai program, ablaktörlő karok festése.
Mióta megvan a gép tervezem a dolgot, most végre szeles, de jó idő van, ráadásul én is itthon vagyok, így lekaptam őket. Bár a vezető felőli nem adta könnyen magát, a víz ugye ott folyik le és totál be volt vízkövesedve, jól jött a WD40.
Felcsiszoltam, zsírtalanítottam és 3 réteg matt feketét fújtam rájuk.
Képek (már amennyire ezt lehet szemléltetni)Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Az létezik, hogy a fűtőradiátor két kis gumi tömítését ne lehessen külön kapni?
Felhívtam az Omcar Renault-t, hogy ilyenre lenne szükségem (mint kiderült, szerencsére nem a radiátor lyukas, hanem a csövek csatlakozásánál csöpög).
Kis keresgélés után arra jutottak, hogy egy 6-os szettben lehet kapni, amiből 2db valószínűleg az amire nekem szükségem van. Beírva a cikkszámot csakis gyáriból létezik ilyen, az meg 5600 Ft...6 kis gumidarabért.Van valami ötletetek vagy rendeljem meg és tán csak jó lesz.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42884 üzenetére
Az a problem, hogy nem tudnak méretet ők sem, vagy csak nem akarnak tudni...
Most azon gondolkozom, hogy hétvégén szétkapom, valszeg az összes fagyálló úgyse folyik ki onnan, lévén a héten nem is kapcsoltam fűtést, hogy zárva maradjon ez a kör (ami benne lehetett az már tuti kifolyt a kárpitra, mert azóta nem érzem nedvesnek) és elnézek valami boltba, ez lett volna eddig is a B tervem.
Így néznek ki amúgy, nagyobb kép nincs róluk cikkszám alapján gugliban:[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #42886 üzenetére
Útba esik nem egy profinak mondott üzlet, hidraulika, szerelvények, miegymás, majd kopogtatok párat vele, ha kiszedtem.
Köszönöm!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ma ismét baszkuráltam az autót, mivel volt egy fölös Osram SilverLight2.0 H1-es izzópárom, ezért beraktam a ködfényszórókba, bár ködöt nem várok, de legalább most már egyforma.
Minden folyadékot ellenőriztem és feltöltöttem maxra, realizálódott, hogy kell egy pár új rendszámtábla keret, mert igencsak megviselte már őket az idő, illetve szükség lesz egy pár első ablaktörlő lapátra.
Illetve lemostam, megszabadítottam a csomó sártól a kerékdobokat.De a lényeg:
Ráfeküdtem a fűtésből csöpögő fagyálló témára.
Tegnap a tacskóban találtam egy ilyet: [link]
Fogtam és meghúztam a radiátor és a csőcsatlakozásnál található minden csavart, lehetett rajtuk még tekerni az az igazság.
Ezután indítás, kis melegítés, majd fűtést maxra állítottam és figyeltem. 12 percig ment a fűtés, forró volt már a cső is, de egy csepp se jött ki sehonnan sem. Szóval lehet igen olcsó javítás lett belőle.
Persze a csepegés nyomait letöröltem, és a beltér összes csavarját meghúztam ha már szereztem egy ilyen szerszámot.A héten megvettem a teljes TRW fékszettet is, tárcsák, betétek, hamarosan felkerülnek, ahogy a nyári abroncsok is.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Aki nem hiszi, hogy egy 2.0 16V Lagunával lehet járni "takarékosan" is.
Jó mondjuk nagyrészt ráérek, meg hidegen óvatosan gurulok vele, de azért csak több, mint 2.500 km-ből már kiadja a lényeget.
Amikor melegebb van jelentősen jobb a fogyi, de hát ma is volt szerencsém a fagyhoz, így egy darabig nem fogok hivatalosan belesni a 7,5 alá.
Napi átlag 58 km, ebből nagyságrendileg 8 km város, többi településen átgurulás és országút.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
66 liter, de fel is van tüntetve.
A 68 csak azért jött össze, mert akkor kutas tankolt és kb. a betöltő nyílás tetejéig nyomta bele, így 68 fért bele.PowerBuldog:
Akkor ez is kajál rendesen, bár jó időben még akkor is elmegy. Hétvégén például volt 15 fok, elmentem a közeli városba lemosni (13-14 km) és fedcomp szerint nagyon jól alakult a fogyi.
Amúgy meglepő, de baromi pontos a fedcomp az eddigi tapasztalataim alapján, jelenleg 7,6-os átlagot mutat, ami teljesen egyezik a kiszámolt értékekkel.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz PowerBuldog #43016 üzenetére
Én magasabb tempónál nagyon hiányolom belőle a hosszabb és/vagy 6 fokozatú váltót, sokat segítene mind a zajszint, mind a fogyasztás terén.
Épp emiatt, hogy sokat megyek országúton néha jó lenne tolni, de valahogy az ECO mód mindig erősebb a fejemben.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz WunderKinder #43021 üzenetére
Eddig 4500 km-t tettem bele az autóba mióta nálam van. Ez a táblázat a legutóbbi cirka 2600km-t tartalmazza. Épp azért, mert azelőtt kvázi próbálgattam mikor-hol és mennyit fogyaszt, és hogy mennyire hihetek a fedcompnak. Általában 8-10 liter még marad benne mikor begurulok a kútra, viszont mivel mindig ugyan azt az utat teszem meg tankoláskor és ugyan úgy egy kattanásig én magam tankolom meg, ezért könnyen ki lehet matekozni mire elég még. Azért is van ott a zárójelben az egész tankra kivetített 5 század literes tűrés.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz roberto211 #43023 üzenetére
1-es Laguna, Lion fórumtárstól vettem.
Nyilván ha én is úgy mennek vele, ahogy sokszor szeretnék, akkor 8 körül volnék, de hát most mint írtam is ECO mód van, majd a jobb idő eljövetelével fogom kicsit felhúzni a nehezebb cipőt.A váltóoldali szimmeringre én is ránézetek majd szerdán ha tudok, mert legutóbb a szervizben azt mondták ereszt. El akarom kerülni a nagyobb problémát.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz eTrade #43074 üzenetére
Én pont tegnap mentem el egy Praktiker parkolójában lévő szélvédőjavító sráchoz, mert már úgy került hozzám a gép, hogy az anyós oldalon volt egy szép buborék.
Sokáig nem is érdekelt, de most, hogy naposabb az idő mindig kiszúrtam, hát elgurultam.
3500-be fájt, de korrekt lett a végeredmény, szóval mindenképp inkább javíttasd, mint komplett csere, mivel drágább és nem tuti, hogy a gyári helyre kerül vissza a szélvédő.Mindenki:
Tegnap esti pillanatkép, tudom nem szabad közben telefonozni, de látszik mennyire szereti a gép a 10+ fokos hőmérsékletet...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43080 üzenetére
A diag szerint az indításgátlónak ragadt be valami hibaüzenete, amit nem tudtak törölni. Már így jöttem el Lion kollégától, hogy ez világított, terveim szerint amint tudom kikapatom belőle a gyári immot, mert csinál érdekességeket.
Az üzemi hőfok az amit látsz, a skála közepe alatti első csík.
És nem, ez 5-ösben forog ennyit.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Először is felírtam magam a talis táblázatba, hogy nekem mi lenne optimális.
Másodszor:
Tegnap megkapta a vatta új fékeket a gép, nagyon csecse, viszont jelentősen megnőtt a fogyasztásom miatta...úgy 1-1,5 literrel.
Számíthatok arra, hogy bekopik pár napon belül annyira, hogy ez elmúlik, vagy valamit elb@szott a szerelő?Köszi a választ!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz PeterPH #43197 üzenetére
A szokásos útvonalon haladva, ugyan olyan stílusban, sebességgel és külső hőmérsékletben.
Épp a napokban tettem be egy képet, hogy milyen jó, üzem melegen a jobb időben 90-nél 6,5 körül fogyaszt.
Erre most ugyan így 8 alá nem néz be a tegnapi fékcsere óta (reggel még szintén kedvező volt a fogyasztás).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Úgy tűnik lassan összeáll a gép úgy, ahogy azt szeretném, már csak a biztonság kedvéért való fűtőcső tömítés csere van hátra, illetve egy kérdés.
A balos féltengelynél a belső porvédőn szép friss olajcseppek vannak, meg elég nedves is a környékén minden ezáltal.
Ez most szimmering, vagy a porvédő rossz és engedi az olajat?
Mert ezt még mindenképp meg kell csináltatnom, hiszen a váltóból ereszti ilyenkor a cuccot, ha jól tudom.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz rob210 #43337 üzenetére
Remek...
Szerintem beszélek a sráccal, aki a fékeim is cserélte, hogy ha lesz ideje nézzen rá, mert ennek nem így kellene kinézni.
Nem kiabálom el, de a kis fűtőtömítésen kívül ez az egyetlen mechanikus hiba, amit felfedezni vélek az autón, ha ez ki lesz javítva, akkor kijelentem, hogy hibátlan (Mehet eladásra )Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Urak, volna egy kérdés!
Ugyebár a kettes Lagunák nem éppen a legjobb hírűek.
Viszont ahogy eddig levettem a sok olvasott információból, a facelift-elt modellek és az ezzel párosított 2 literes DCi motor elég jó választás.
Jó az eszmefuttatásom?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43566 üzenetére
Akkor ezek szerint a DPF-es 131 lovas 1,9-es is megérheti a pénzét?
Jelenleg még csak tapogatózás szintjén van az ügylet a családban, de ugye egy 2.0 Dci 1.600.000 körül mérik a jobbakat, míg utolsó genes 1.9-ből akad 1.300.000 körül is már.
Mondjuk egy 4-5 éves használati időre levetítve megéri a 300.000-es felárat a 2.0 Dci? Szopófaktor és fenntartási költségek tekintetében is kérdezem.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #43599 üzenetére
Akkor mit fogsz venni par ev mulva ha netan dizelre kivansz ra?
Mondjuk manapsag mar kozel sincs akkora fogyasztasbeli elonye talan a dizelnek, de hozzank meg olyan ceg vagy maganszemely nem hozott vissza reszecskeszuros autot, amelyik dizelnek kedvezoen hasznalja. Persze azok, akik varosba veszik es szarnak ra, annak benne van a pakliban az eltomodes meg minden szepseg.
De maradjunk elso soron az eredeti kerdesnel.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #43603 üzenetére
Én nem röhögök, új autók közül a Mazdák igencsak elöl járnak és formailag nekem az egyik best jelenleg, szóval ide is jöhetne egy Skyactiv 3-as.
Most őrlődés van, mert két autó került a kalapba:
- egy kettes Laguna kombi, a széria végéből, Privilege felszereltség, 1,9dCi 131 lovas utolsó generációs motor
- egy hármas Laguna kombi, 2008 év végi, szintén Privilege, 1,5dCi 110 lovasHosszabb távra lenne vásárolva az autó, munkába járásra (napi 100 km), nyaralásra, miegymás, szóval nagyobb távok, országúton.
Fontos a kényelem, épp ezért is néztem Privilege modelleket, na meg, hogy a beláthatólag 4-5 év alatt ne romoljon el benne minden, ami létezik.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen