- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
meroly #56266 üzenetére
Gyorsan átfutva , mert sajnos kevés időm van. Szóval bocsi előre is. Első körben én a katalizátor állapotát is megvizsgálnám főleg mert 2 szondás és ha már el van tömődve akkor tud ilyet produkálni plusz a lambda szonda is ezért adhat rossz értékeket. Aztán még benne van a pakliba a lambda szonda is mert kért mért érték alapján szabályozza a befecskendezést.(első -hátsó) A hátsó szonda megfelelőértékének 600 ± 100 mV, kell lennie.Az elsőnek – 20 mV ± 50 szegény keverék esetén, – 840 mV ± 70 dús keverék esetén.
Minél kisebb a maximális és minimális értékek közti különbség, annál gyengébb a szonda jele (ez a különbség
általában 500 mV). Ezekre nézzetek rá -
tresh
addikt
válasz
Geri19831208 #58925 üzenetére
Gumiharangot lehúzod és látod hogy cserélhető e vagy "fix"
-
-
tresh
addikt
válasz
CriticalHit #84767 üzenetére
Szerintem ok, ha a gyárihoz ragaszkodsz
-
tresh
addikt
válasz
sesomaru1989 #84772 üzenetére
Kihuzod az ovet csutkara es kefe plusz mondjuk higitott greenstar lotyivel szeppen kisikalod. Utana mar szepen vissza fogja huzni
-
tresh
addikt
válasz
sesomaru1989 #84828 üzenetére
És ez most drága?
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz
forceberg #84865 üzenetére
A többi henger működését "hozzárontja" a rosszhoz?
Inkább próbálja korrigálni (ezért látod korrekciósértékként a diagon) pl ha az egyik injektor többet vagy keveset szállít (kopott, nem megfelelő a porlasztási képe, becsepeg) . Tehát adott nyomáson nem tudja a kellő üa mennyiséget szállítani akkor az ecu a többi injektoron próbálja ezt pl több üzemanyag befecskendezéssel korrigálni. Így a motor járása stb egyenletes marad és nem cseszi szét pl a kettőstömmegűt stb.. Ezek a korrekciós értékek borzasztóan minimálisak. Így mindig mind a 4 értéket kell nézni és s szerint vizsgálni amelyik injektornál eltér nagyon valószínű az lesz a ludas, de nem zárja ki hogy még egy pl ne lenne határértéken és javítást igénylejen. Jellemzően az a jó ha, a 4 érték közel teljesen azonos. Minél közelebb van a szám a 0-hoz annál jobb
[link] << egy példa mérés,hiba megállapítás
dCi-nél főleg az első geneseknél 1.5 nagyon "hisztisek" a jó üzemanyagra+ a 20-30k km-kénti gázolajszűrőre.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
forceberg #84877 üzenetére
Nem biztos hogy, megértettük egymást vagy lehet én fogalmaztam félreérthetően.
Mivel a porlasztóknak gyakran meglehetősen kis tüzelőanyag mennyiségeket kell befecskendezni, így fontos, hogy azok szállítási (befecskendezett tüzelőanyag mennyisége) megegyezzen.
Az porlasztók (injektorok) mennyiségének korrekciójához (IMA) az injektorok gyártása során minden egyes injektorról mérési adatot rögzítenek, amelyeket az injektorra egy adatmátrix formájában írnak fel. Ezeket az információkat a EDC porlasztó párosítása során az EDC-ben tárolják. Majd az EDC ezekkel az értékekkel korrigál minden porlasztóhoz tartozó befecskendezési adatokat.
Azonban ezek az értékek a motor élettartama alatt változnak, minek kiküszöbölésére az EDC a következő korrekciókat használja:
Nullmennyiség-kalibrálás,
Mennyiségi kiegyenlítés szabályzása
Mennyiségi középérték adaptálása.
Tehát mindet korrigálja (lehet túl mezein írtam)Ezért ha valaki nekem azt mondja hogy, egy alapjárati korrekciós értékből 100%-ra megmondja hogy, 4 vagy 5 vagy 6 hengernél melyik porlasztó a rossz akkor az egy félistenMert az EDC(csúnyán ECU)folyamatosan korrigál a megfelelő befecskendezési és minőség véget. Simán lehet hogy valamelyik alapjáraton jó, de terhelésnél már nem tudja azt a mennyiséget/minőséget szállítani, tehát az is rossz.
A régi TDi-knél könnyebb volt ezt akár egy alapjárati korrekciós érték alapján megmondani de CR-ennél már jóval összetettebb. Nekem ezek a tapasztalataim nem egy nem kettő diesel szétborítása és összerakása után. De hülyegépészként szívesen veszek bármi építőjellegű kritikát. Mert tanulni nem szégyen.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #84918 üzenetére
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!
Vagy ha véletlen van akkor kb 10 perc alatt el is viszik... a héten pont benyaltam így egy mazda 3 bk 2.0 GTA-t. Nekem mióta eladtam családon belül a kis bk-t azóta csak olyat karok .Passat,focus minden ment a levesbe... sajnos tényleg 2010-ig van értelmes autó kb utána csak a szopás.. (Használt autók esetén, mert aki újat vesz annak mindegy 3-4 év azt eldobja és jön a következő..) -
tresh
addikt
válasz
nünüke1975 #84928 üzenetére
Szia, FB renault adok-veszek csoportba nagyobb sikerrel fogsz járni
-
tresh
addikt
válasz
nünüke1975 #84932 üzenetére
Sajnos akkor több ötletem nincs, esetleg utángyártott nem játszik?
-
tresh
addikt
válasz
sesomaru1989 #84941 üzenetére
Sose figyeltem még ezt meg. Mondjuk lehet azért mert valeoból eddig csak lámpát vettem meg ablaktörlőlapátot
Ha kulpung akkor kintről rendelek Sachs-ot azzal legalább nincs szopás...ha meg racsinghoz kell kap egy kis szinter-t
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
domper2015 #85196 üzenetére
Élő diag rengeteget segítene, rögtön kiderülne mi a gond. Fogyasztás, és érzés alapján nem lesz meg a hiba. A porlasztók csak egy tényező a sok közül ami befolyásolja a fogyidat..pl ott egy dpf is.. ha rossz volt a porlasztod akkor simán telehányta korommal lehet szimplán a dpf van eltömődve és akkor az nyírja a turbód és a fogyid is magasabb lesz.
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #85250 üzenetére
Hatgolyó a legjobb én is hozzájuk viszem sosincs vele baj
Csak idő mert teli vannak állandóan.
jó ganén nézz ki, én ilyenkor darabokra szedem és szépen lecsisz+ lekezelem. Meg csúszkákat+ porvédőket is cserélem. Bár csak haveroknak csinálom már jó ideje ezeket..mert nem bírom a sok majmot aki megmagyarázza, hogy a szervízbe azt mondták jó az úgy no meg majd ő hozza az anyagot...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!