- Közel két napos üzemidőt ígér a Realme Buds Air 5 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #12009 üzenetére
Clioból (1-es) csak az 1.4 energy nekem az volt imádtam az egy zsebrakéta volt, ha nem kezdet volna rohadni a küszöb akkor ma is itt állna (illetve a szervó hiánya) de hát 91 -es vas volt viszont cimborám akkori 1.4es 16szelepes seatját (2004-es) lemostam vele
Az az 1.4-es energy blokk is kimegy a világból.. Viszont Nordik én nem adnám el hajtanám addig még szolgál és ha majd beadja az unalmast vagy nagyobb probléma jön elő akkor kell eladni, addig nincs értelme.. amennyit a nagy többség a cserére szánna és megtehetne csak rosszabb kocsiba ülhetne mint ami most van alatta...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12020 üzenetére
Nekem biztos egy ilyen gyönyörűségem lesz,imádom. Főleg ha fater egyszer eladja az övét én rögtön lecsapok rá..(majd teszek fel róla képet hogy néz ki ).Ha nem, ennyi pénzért nem ilyen autóba ülni vétek...
FRENK1988: Kollégámnak ez a motor duruzsol az espace-ben lassan 260ekm nél jár de még sose panaszkodott klímával városba 8 körül eljár..én is vezetem nagyon jól mozgatja a gépet..de a kinti import kocsik 1.9dci je ami 136 LE vagy a 2.0 dci 150 paripával is hibátlan motor..mivel Common rail rendszerüek kicsit több oda figyelést igényel..pl minőségi olaj 10en ként..és néha napján kicsit meg kell kergetni őket hogy a részecskeszűrőből "ki kormólja" azt a sok piszkot amit a városban tötyörögve összeszed. Fateré lassan 4 vagy 5 éve van meg motorhoz olajon,vezérlésen és mivel apám is mindent szeret cserélni így a kuplung volt cseréve de ennyi utóbbi is csak azért hogy meg legyen a tudat hogy tuti mindent kicserélt..persze azért evvel a kocsikkal is vannak francia balgaságok szerelés terén de én azt mondom hogy ilyen kategóriába az egyik ha nem a legjobb vétel..csak nagyon utánuk kell járni minden téren
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Azért jól meg kell vizsgálni azt a gépet is,de tény hogy képek alapján megnyerő de én már csak az élőben látottak alapján döntenék...viszont az tény hogy gyönyörű beltere van az a szín világ
AMD Power: kövez meg de ez a beltér még mindig unalmas vw koppintás számomra pedig a külső tényleg jó irányba halad
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Tegnap ismét rácsodálkoztam milyen extrák vannak a kocsimba
ha eső van és megy az első ablaktörlőlapátom majd épp tolattam be az autó pedig automatikusan bekapcsolta a hátsó törlő lapátom hogy szépen kilássak
kicsit meglepődtem azt hittem én kapcsoltam be véletlen de nem.. kicsit fura hogy ilyen cuccok vannak benne 98-as létére
szerk: bár ma reggel az én f_szságom miatt lemerült az aksi bika kábel nem volt asszonyéknál szal elbattyogtam a kútra potom 5 ropiért vettem(kb 500ftér) pedig otthon vagy 4 db is van sebaj
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12060 üzenetére
Azt tudtam igen de azért szerintem ezek hasznos kis apróságok ami azért meglepő egy ilyen kategóriába pl egy 3 v. 4 -es golfba nem hiszem hogy van/volt ilyen
Minden esetre meglepődtem mert okos ötlet
szerk: ráraktam meló helyen a srácoknál a töltőre az aksit hát a jó indulat volt már csak benne
remélem azért 6 óráig csak fel tölt egy db-ig aztán majd otthon estére felrakom
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem elkeserítés képen de azért 110 ről semelyik 1.6os se fog szépen húzni
Mármint ha arra gondolsz hogy rálépsz a gázra és megugrik az max egy 1.9 td nek megy..ekkor a tempóhoz nyomaték kell ami a benzinesek többségébe nem igen van
De az tény hogy az 1.4 es nél azért jóval könnyebben ugrik meg ekkora tempónál.
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12079 üzenetére
Hát ha jól tudom az az optimális ha a középelektróda szigetelőcsúcsának hőmérséklete 500 és 850 °C között van, és elvileg minden gyártó az adott motortípushoz "fejleszti", ajánl meg egy adott típust. Én semmi kép nem tennék magasabb hő elvezetéssel bíró gyertyát a szak irodalom szerint se ajánlatos, ez egy nagyon jó leírás. Mi lenne a probléma forrása? Mert lehet nem a gyertyákkal van a gond
Ghandi: hát én csak a bontó opciót tudom mondani és várni ha nem akarsz a kereskedésnek egy vagyont ott hagyni.. vagy esetleg Hasznaltauton fent lévő bontásra kínált darabból kialkudni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
A sebesség függő: az adott tempódhoz állítja a lapátok sebességét pl bekapcsolod egyes fokozatba és haladsz majd ha megállsz jóval ritkában töröl felezi az időt. Az eső érzékelős pedig a szélvédőn lévő eső cseppekre kapcsolja be automatikusan a törlőlapátokat. Előbbi nem tudom hogy opciós e de az esőérékelős az mindenképp az illetve gondolom a legmagasabb felszereltségeknél már alap
-
tresh
addikt
rob: egy pár kérdés hátha van ötlet esetleg tapasztalat
Lényeg megane 1 ph2 be van gyönyörű bőr varrott 3 küllős kormány.. kérdés az lenne a légzsák csati illetve vezérlő megegyezhető lehet e?
A másik hogy a ph2 hátsó lámpája ha jól néztem csak kinézetbe változott,szóval elvileg azt gond nélkül tudnám cserélni( a régin jobb hátsón van egy 2-3 cm repedés és feltételezem hogy ez őszi idő nem fog tetszeni neki és ha már cserélem ph2 jét tenném bele
)
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12101 üzenetére
Hát azért ha figyelembe vesszük hogy a 2 éve volt beállítva ,gondolom akkor cseréltél gyertyát és ha 15e km-nél többet mentél 2 év alatt akkor lehetséges hogy nem a hőérték hanem az elhasználódás volt az oka (nem azt mondom hogy feltétlen cserélni kell de nem kizárt a mai minőségi világba hogy 2év után még ha 15e km-s csere periódust se éri el de már cserélni kell, bár NGK nem erről híres
)..illetve lehet ez az én hülyeségem de én minden tavasszal mindent átellenőrizek hézag stb-t is
Én elsőre erre a két dologra gondolok. Ha nincs olaj folyás mint ahogy említetted
Laraxior: könnyebb és jobb bevétel a polcról ezt levenni mint elmagyarázni hogy egy 2ezer ft paszta a megoldás azért a huszonx ezer ft jobb bevétel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12153 üzenetére
pontosan van 1.6 75 le nekem is az van, ez itthon nem nagyon volt forgalomba csak kint. ha nagyon zavar egy henger fej csere és máris 90 Le de nem fogsz nagy különbséget észre venni
Még annyi hogy anno egy seat cordoba néztem a sport line-t 1.6 75 le na most azzal földig aláztam ugyan úgy 1.6 16v szelepes 100 le-s csodákat pl golf... mert alulról nyomatékos és már jóval előbb leadja azt plusz a lóerő = végsebesség .. (természetesen csak ilyen kismértékben eltérő LE-nél) tehát a különbség annyi elvileg hogy az 1.6 75 le kb 170 nél áll meg míg a 90LE kb 190 körül papíron de bagóért van hengerfej ha kell az a plusz lóerő
a szervóra meg csak annyit hogy sokan nincsenek tisztába mit hirdetnek nem kizárt hogy elírták.
-
tresh
addikt
Látod én a megane-nal vagyok így amíg nem esik szét hajtom igaz már kapott tőlem közel 4-5 hónap alatt 7-8ezer km-t
De nagyon megszerettem és ha úgy is alakul max egy újabb megane-be teszem a popóm
de az már 1.6 16v lesz.
Jut eszembe rob neked nincs véletlen belső (bal oldali első) kilincsed elfekvőbe ? Múltkor jó volt a buli és a kezembe maradt
AMD Power: jó kis gépek nekem is volt , viszont ez a tescos rally pilóta pedálok utalnak rá hogy valami Ayrton Senna vezette
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Na eskü szervezek már egy mini talit bp-n egy kis élőben való eszme csere és gép megnézőre
MMA87: nem adnék ennyit érte
ott van a m1 ph 2 -es széria nagyobb biztonságosabb és jobb motorokkal..klímához meg szerintem min 1.4-es moci kell ..sajnos a kis városi cirkálók az elvileg kevesebbet fogyaszt stb stb népfelfogás véget kicsit túl vannak árazva a piacon
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12225 üzenetére
Szép színe van
Mondjuk én ilyen lurdy-s arénás parkolós dologra gondoltam de ettől függetlenül máshol is lehet pl egy hétvégén valami szép helyen, csak mert rönös kulboknál kicsit kivan égve ez a dolog elvileg minden héten kint vannak a lurdynál én rendszeresen kint vagyok ha van időm egy pár órára de akkor is a régi pözsos srácokkal beszélgetek. Azért jó lenne egy kicsit pörgősebb közösséget összefogni..
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12227 üzenetére
Nem tudom lehet az én butaságom de nekem egy jó társaság megér 1-2 ezer ft egy hónapba mondjuk egyszer
Pl én a pözsos srácokkal ált 5-6an mindig kint vagyunk..eldumálgatunk megkajálunk majd lassan haza felé veszi mindenki az irányt
Hát ha hétvégére esne egy nagyobb tali arra én tuti mennék , de azért jó lenne ha rönosok is aktiválnák magukat mondjuk kéthetente egy kis összeröffenésre valahol bp-n
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #12238 üzenetére
Én meg a pözsosok között rönyóval ?
nem a kocsi a lényeg hanem a társaság
A talit persze értelem szerűen úgy gondoltam hogy aki bp közelébe van, azt én se bírnám anyagilag hogy 200km-t utazzak fel/le meg szerintem senki se várná el arra negyedéves tali kell valahol fél úton
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #12247 üzenetére
Nekem a küszöbök másztak el nagyon csúnyán (kintről jött autó volt, ahogy az összes kocsim eddig elvi okokból
) és sajnos ő tengerpart mellől jött németből és a sós,párás levegőt nem bírta szegénykém
javítása kb 150ezer lett volna és annyit nem ért nekem pedig irtó jó kis gép volt imádtam
-
tresh
addikt
válasz
Szplöttyy #12251 üzenetére
Igen. sajnos törött autóknál ez az első jel hogy az is "elmászik" benne ami alapból sohase kéne.. ettől függetlenül az 1.4 energy motors clio-kat bárkinek merem ajánlani mert aki nem pályázik éjjel nappal annak kiváló autó lehet, olcsó fent tartása van nem az üzemanyagra gondolok konkrétan, barátomnak is volt ilyen gépe nagy VW fanatikus volt majd cserélt erre miután átült a 2-es golfból az enyémbe azóta is azzal jár már 245ezer km van benne de hibátlanul megy alatta és mondta is amíg ki nem rohad belőle az ülés vele együtt addig marad
AMD Power: sajnos a gazdasági helyzet végett mindenki kisebb autót és olcsót keres így a piac ezeknek az árait emeli nem kicsit ... ezért van az hogy egy felső közép kategóriás autót 1,5 millió körül megkapsz míg egy ilyen kis zsebrakétát 2szere áron mint amit érne erre van kereslet ezt veszik ezen keresnek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!