- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
Ha a szívemre teszem a kezem Én is azt mondom, hogy lagunába benzinből 2.0 De az össz állapotot nézve azért I-ből kevés az amit meg is vennék..... rendszeresen nézegetem a hahu.-t.
Rob Kozmetikusoknak is meg kell élni....
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #41181 üzenetére
Mivel adja magát a helyzet, hogy Te I-es Lagut keresel, Én pedig váltani akarok, fiatalabbra és dizelre (igaz tavaszra terveztem az eladást) így alternatíva lehet esetleg az enyém is. Egy ideje kb 2 éve második autóként van használva, a rövidtávú, helyben szaladgálásra, melóba járásra javarészt egy másikat autót használok. 2011 óta van nálam az autó 3. tulaj vagyok, de a másodiknál 1,5 hónapig volt, 2012-ben első futómű teljes felújítás rugó, lengéscsillapító, gömbfejek, stabpálca, szilentek, bölcsőszilent csere, hátsóhídszilent csere,(képek vannak róla) komplett vezérlés csere, hűtő csere, a régi is megvan, az egyik sarkán van egy kis lyuk és szivárog, komplett kuplungszerkezet csere, szintén meg van a kivett szett, főtengelyszimering folyt ezért lett levéve a váltó és ha már lent volt cseréltem a kuplung szettet is. Első hátsó lámpák cserélve a ph2.-re, megvan a régi is, csomagtér szőnyeg cserélve a V6 osé-ra erősebb, vastagabb, szebb, kalaptartó alján gyári öltönytartó zsák, tavaly 5. hóban hátsó kerékcsapágy csere, nyáron küszöbök lakatolása, két első sárvédő csere + géptető fényezése kavicsfelverődések miatt, két hónapos varta aksi, egy hete cserélt kipufogó dobok.
96-os évjárat 2.0 16v volvó motoros 4 el. ablak, digit klíma, el. fűthető tükör, sebességfüggő szervokormány stb. Minden rendeltetésszerűen működik. Nyári kerék 16" alufelnin (gyári volvo) 205/55 R16 gumival, téli 15" alufelni (gyári renault) 195/65 R15 gumival, minkét szett kb 80%-os, tetszés szerint választható az egyik szett, a másik megegyezés kérdése, műszaki 2016. 05. Műszerfal fóliázva, ha nem tetszik, nyomtalanul le tudom szedni, 214000km vettem jelenleg 247000km van benne Ár 485 000 nincs hirdetve.
[link]
link
link
link
link
link
téli kerék[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Unokatesómnak políroztam 4 autóját az utóbbi időben, mentem velük, mind dizel, szerelő és ezzel foglalkozik, hát megfertőzött.....
rob A terv az, hogy veszek egy fiatalabbat, alsóbb árkategóriából, rendbe teszem és tudom, hogy 4-5 évig autó.
gooool Nyáron 8,5 télen 9,5 ez vegyes használat 20-30km távok, autópálya nyáron klímával 3-4 fő + csomagok 135-145km/h 10,5 nálam nincs zsákbamacska.... akármilyet veszel benzinesben I-es lagut 8 alatt ne gondolkozz. Igaz amikor megvettem 7,3 volt az átlag 2000km távra számolva a fedkompban, lehet nekem nagy a lábam....
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41294 üzenetére
Időközben a hobbiból hivatalos vállalkozás lett, lassan készül a honlap is. Köszönöm mindenkinek az elismerést az autómmal kapcsolatban, remélem a kollegának is tetszeni fog.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41300 üzenetére
Fogd meg a rugótányért alul és forgasd el, kb 2-3cm enged, ha rágódva megy vagy nem tudod elforgatni akkor valószínű kuka a csapágy.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41306 üzenetére
Alul van a csapágy, azért írtam, hogy kézzel megforgatható és érezni ha nem jó. Felül csak egy toronygumi van, a közepében fém ütközővel, ami bele van sütve a gumiba, ha leszakad akkor kopoghat, de nem jellemző, ha csak egy stabpálca lett cserélve, akkor esélyes, hogy a régi megadta magát és kopog.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41323 üzenetére
Nos remélhetőleg, végre összeáll a gép és csak tankolni, meg hajtani kell!
-
#42667776
törölt tag
Hali!
Volvoé jó rá, agyátmérő nagyobb, Én alu tehermentesítővel használtam Lagunán + csavarokat is kellett csináltatnom hozzá, mert a gyári egy kicsit rövidnek bizonyult, megfogta, de nem ment olyan mélyre, mint a gyári. ET 47 az enyém, Lagunán ET50 a gyári. Még megvan a garnitúra, ha esetleg érdekel, a többit privátba.... -
#42667776
törölt tag
válasz gooool #42724 üzenetére
Szia!
Olvastam a hibalistát és egy kicsit túlzónak tartom....
Mint ahogy mondtam is, a futómű alkatrészekbe kb 40e km van, persze nem tudni mi mennyit bír, de nem kopogott, lógott semmi, a féket is próbáltuk 4 személlyel 160-ról erőteljes fékezéssel, hogy az öv már fogni kezdett és nem húzott félre, nem csikorgott, rendesen tette a dolgát.
Csak azért reagálok, mert nem egy eladásra összetákolt autót adtam el, amitől szabadulni kellene.....
A fűtőradiátor cseréhez nehogy kiszedjétek a műszerfalat, pár csavart kell kivenni és kihúzható a gázpedál felé, valószínű még a gyári van benne, ha meg lesz az új és gondolod, szívesen megcsinálom a cserét, ha eljössz hozzám. -
#42667776
törölt tag
Fűtőradiátorral kapcsolatban, érdemes megnézni hol folyik, maga a radiátor, vagy esetleg a fentről a csőtől? A műanyag csatlakozócsövet, ami felfelé megy a műszerfal felé egy kis csavar fogja középen, lehet csak laza, illetve a csatlakozásnál van benne 2 O gyűrű, lehet ezek fáradtak el.
-
#42667776
törölt tag
válasz Drughi #44165 üzenetére
Hali!
Kis részen dolgozz egyszerre, pl. fél ülőlap befúj/kefe/porszívó, ha nagyon szennyezett ismétlés, ne áztasd túl akkor nemfog nagyon átázni a kárpit és nem is dörzsölöd bele az aljába, hanem kiszeded a koszt és hamarabb is fog száradni, jó időben 2-3 óra és száraz. -
#42667776
törölt tag
Sziasztok! tresh rob210 köszönöm az ajánlást!
Természetesen attól.hogy nincs meg a Laguna még olvasom a topikot és ha már "szóba" kerültem, akkor néhány infó a témához kapcsolódva. Korábban csak Wolf anyagokat használtam, de a különböző autók, más és más lakktípusai miatt ezt fejleszteni kellett így ma már Scoll, meguiar's, Nanolex anyagokat is használok, védőbevonatból wax, nano és kerámia bevonat is rendelkezésre áll. A fent említett fóliázáshoz képest töredék árból újszerű állapotba hozható egy autó hosszan tartó védelemmel. Felteszek néhány képet amin az első fázis utáni szembetűnő különbség látható, ezután még két lépcsőben van finomítva a felület és utána kerül rá a védőbevonat. Ha nem ideillőnek találjátok a bejegyzést, akkor majd törlitek.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #48151 üzenetére
Csak polír 3 lépcsős.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #48153 üzenetére
A jelenlegi tulaj így vette eredetileg "játszós autónak" aztán mégis úgy döntött, hogy rendbe teszi, így került hozzám, a teljes autó polírozása nem sokkal volt többe, mint amennyiért a géptetőt fényezték volna.
-
#42667776
törölt tag
-
#42667776
törölt tag
2 nap, itthon egyedül dolgozom, ha le van mosatva az autó és így kerül ide akkor is kell egy tisztítószeres áttörlés mikrószálassal, ha alufelnis, akkor felnitisztítás, utána maszkolás gyurmázás, ez az előkészülés 2-2,5 óra. Első nap karctalanítás, második nap fényesítés két lépcsőben, zsírtalanítás, nano bevonatok felvitele.
Dióhéjban ennyi! Ma ezen dolgoztunk! -
#42667776
törölt tag
válasz orosziem81 #48852 üzenetére
Szia!
A matt rész helyrehozható a külső felületen, ha már belülről is elindult a folyamat azzal nem tudok mit kezdeni, de ez csak csiszolás/polírozás után látható, általában az izzó előtti részen szokott egy folt lenni, ha belülről is matt. A repedezettség látszani fog polír után is, a külső felület tükör sima lesz, de a repedések ha az anyag vastagságban vannak az nem kicsiszolható.Üdv: Józsi
-
#42667776
törölt tag
válasz rob210 #48912 üzenetére
Érdekes ez a z olaj kérdés, sokan változtatni akarnak azon amit a gyártó előír, erre csak egy kérdés van MIÉRT...? Átlag felhasználó (nem céges) évente egyszer cserél olajat szűrőkkel stb, mondjuk 20k értékben és spórolni akar 500/1500/2000 közötti összeget, ehhez képest pl. a tankolás éves összegét nézve nevetséges összegért károsítja a motort, amit utána drágán javíttat
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs