- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #67680 üzenetére
Asztal csapkodás nélkül valamit is elérni a telenornál? Jó vicc...
Max úgy ha egyből az NMHH-hoz megy az ember. E nélkül hülyének nézik az ügyfelet... -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #67689 üzenetére
Na látod erről miért nincs neked infód? Miért kell titkolni, hallgatni? Na ez a baj a telenorral. Lehet kérni, hogy ne legyen negatív komment de ez sajnos nagyon hasonlít a megfelelő média csatornára... Kérlek ne legyen olyan ez a hely. Megírjuk mi a pozitív tapasztalatokat is csak sajna 1pozitívra jut 9 negatív és ez a telenor hibája!
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #67702 üzenetére
Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív.
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes... -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #67742 üzenetére
Bizony! Ezért raktam ide be.
Anno voltam náluk. -
tomp
félisten
Tarifa váltásnál megmarad a VoLTE vagy újra kérni kell? Jelen esetben kártyásról számlásra való váltásnál újra kérni kell majd?
____
Ezzel a 25%-os állami részesedéssel nem lenne olyan nagy szava az államnak. -
tomp
félisten
válasz simpley #67793 üzenetére
Röviden: kíváncsi vagyok rá
Hosszan: a 25%-os állami tulajdon nem olyan nagy. Nem lenne akkora beleszólása a kormánynak. Igazából ha akarná akkor bármikor beleszólhatna a szolgáltatók működésébe...
Viszont pont jókor érkezne pénz a telenorhoz. Freki aukció, 5G építés. Ezek jó pár milliárdot elvisznek. -
tomp
félisten
Csak, hogy legyen valami pozitív is mára!
Telenor Astoria: bementünk, hogy az egyik családtagnak váltsunk kártyásról számlásra mert kell vidékre neki a rendes net. (100GB) Váltás közben megkérdeztem, hogy ugye a VoLTE megmarad amit a kártyáson aktiváltattunk? Persze megmarad. Váltás megtörtént és valóban így volt. Maradt a VoLTE.
Fel sem nézett ránk, hogy mit keres a kártyáson VoLTE. Ezek szerint már teljesen normális, hogy egy kártyás ügyfélnél is megy. -
tomp
félisten
Szia!
MyMusic csak meghatározott rádióknál biztosítja a korlátlan adatot.
A MyMusic oldalán megtalálható ezek a rádiók.
[link]
Érdemes mobilon az oldalt hozzáadni a kezdőképernyőre így webappként is tudod használni. Hivatalosan csak az oldalon elindított rádió stream korlátlan. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #67835 üzenetére
Azért ha lehet én inkább az Astoriás hölgyekre szavazok!
-
tomp
félisten
válasz 4Grider #67853 üzenetére
Ez konkrétan egy új B7-es helyszín volt 3CA-val. B7+B3+B20!
Ennél többet nem mértem fixen. Itt mérés közben felugrott 300fölé is de végül erre állt be.
Amúgy amikor végig mentem a városon 4G+ esetén nem volt 120Mbitnél kevesebb. Ritka volt amikor 150 alá ment. Legtöbbször 170-190Mbiten ment. Pedig csak 2CA volt ami alapesetben max 225Mbs de kétlem, hogy a városban ilyen kevesen lettek volna rajta. Inkább modulációt emeltek mint ahogyan a feltöltésnél már budapest 90%-án megtették.
Poénos amikor 2db B3-at fűz össze a telefon. Na ilyen is max a telenornál lehet.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
-
tomp
félisten
válasz #72445440 #67914 üzenetére
Én anno konkrétan még a cella ID-t is megadtam nekik és így tagadták hónapokon keresztül a hibát...
Az ügyfélszolgálat informálódását kellene rendbe ráznia a cseh főnöknek mert ami most zajlik az szégyen. Viktor! Te tudtál a roaming hibáról ami hetek óta jelen van? Nem? Milyen meglepő...
-
tomp
félisten
válasz snooze #67933 üzenetére
Ha nem lenne jó akkor jelezd nekik, hogy rendben semmi baj. Akkor a mai naptól igényt tartasz a kötbérre.
"Hibás szolgáltatás esetén a kötbér összeges a havidíjból számított napidíj négyszerese."
Az NMHH szeretné ezt az ügyet. 4hónapja gyakorlatilag akkor nem csináltak semmit a hiba kijavítása érdekében.
"Adjunk neki korlátlan netet 4hónapra. Hátha nem fogja használni utána az rtl mostot." Hát ez nem nyert. -
tomp
félisten
Valami nagyon összekeveredett az Online felületen. Vagy inkább a rendszerben...
VoLTE előtt volt hívásértesítőm. Azaz sms-ben tájékoztattak, hogy ki hívott. VoLTE óta viszont nincs! Az automata ugyan úgy bemondja, hogy sms-t kapok de nem jön. Telenor Online szerint megrendelhető a szolgáltatás. De ha rámegyek akkor közli, hogy a szolgáltatás már aktív ezért nem rendelhető meg újra.
Ami furcsa, hogy az aktív szolgáltatások között ugye ott van az SMS is. Na de a Beállításokon belül szintén ott van mint megrendelhető szolgáltatás az SMS. Gondolom ez a VoLTE kavarodás miatt került be mivel azóta csiga lassú az SMS küldés.
Azaz a rendszer egyszerre látja aktívnak és nem aktívnak is a szolgáltatást... -
tomp
félisten
válasz #72445440 #68010 üzenetére
Első napon kértem a tiltás levételét és azóta is megy. Az elején még jött hívásértesítő és az sms is jó volt. Az egyik éjjeli VoLTE leállás(tervezett fejlesztés) óta rossz az sms. Azaz akkor programozhattak valamit félre amit nem vettek észre. Amúgy az sms több embernél is lassú akinél megy a VoLTE.
-
tomp
félisten
Lehettél volna akár csak 1percig is odaát, ha az alatt forgalmaztál. Fizetned kell.
Korrekt az uniós roaming. Oké. Na de emlékszel mennyi volt még az uniós sszabályozás előtt? Legközelebb figyelmesebbnek kell lenni! A szolgáltatótól érkező sms-t pedig kötelező elolvasni ha roamingolsz! -
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #68043 üzenetére
Na és mi van ha épp határátlépésnél tölti be a következő youtube videót a telefon és jön az sms? Már hiába olvassa el, az a videó már fájni fog. Ezért kell előre tájékozódni és nem akkor szembesülni a dologgal. Ha tudja, hogy rövid időre átmegy a másik országba, arra az időre mobilnet off.
-
tomp
félisten
válasz snooze #68170 üzenetére
Pont olyan dolog miatt nem lehet a számhordozott ügyfeleket elérni amiért az alap VoLTE se megy hordozott ügyfeleknél. Ahhoz külön fejlesztés kellett.
Ez a Telekomnál nagyon jól meg lehetett figyelni. Ott utólag lett elérhető ezen ügyfeleknek. Telenornál még a publikus bekapcsolás előtt megtörtént ez a fejlesztés.
Gondolom átmegy valami azonosításon a voda rendszerén is a szám. -
tomp
félisten
válasz snooze #68172 üzenetére
Mit is cáfolsz? Leírtam, hogy a telenornál már eleve e fejlesztéssel együtt kapcsolták be a publikus VoLTE-t. Azaz persze, hogy megy.
De ha olyan állapotban kapcsolták volna be mint ahogyan tette a Telekom akkor nem ment volna az elején. Ott náluk volt egy egész napos VoLTE leállás, hogy ezt a fejlesztést véglegesítsék. -
tomp
félisten
válasz bopeti98 #68295 üzenetére
Ami feltűnt nekem, hogy nálam akkor lesz majdnem nulla a 4G-s feltöltés ha 4G/3G/2G hármas módban van a telefon. Hiába 4G-n van a Telenoros kártya akkor is majdnem megáll a feltöltés. Ha 4G/3G kettős módra állítom akkor helyreáll. De amikor átváltom az adatkapcsolatot a 2. kártyára ami egy Digi akkor beáll erre a 3-as módra. Visszakapcsolva a telenorra újból be kell állítanom, különben rossz lesz a net.
Szerintem valami bug miatt rosszul kezeli le a hálózat, hogy milyen módban van a telefon mivel a hálózat látja. Ezért sincs a telenornál 4G Only módban VoLTE miközben a másik 3 szolgáltatónál van. -
tomp
félisten
válasz darvinya #68344 üzenetére
Egyik nap jelzed a hibát az nem feltétlenül lesz kijavítva másnapra.
MyTV-nél is rengeteg béta verzió volt mire kikerült a stabil a play áruházba. Tudom mivel részt vettem a jelenlegi UI kidolgozásában. Volt olyan nap amikor több béta is jött. Ha kijött a stabil hétfőn és találtam bugot az másnapra javítva lett a bétában! Stabilban kb hétvégére vagy jövőhétre.
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...