Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaKeSZ87

    senior tag

    Sziasztok! Mackával már konzultáltam a témában, és van még 1 kérdéssem, remélem itt hamar megkapom a választ.
    December elején vettem egy cipőt, tehát 5 hónapja. Ebből az 5 hónapból 2 hónapot töltött nálam a cipő, most vittem vissza harmadjára gariztatni, mert mindig szétment. Mostmár mindkét cipőn van hiba. Több mint 3 hete újra visszavittem, másodjára lett a papírra írva: CSERE!. Ha most sem cserélik ki nemtom mit csinálok. Rájuk borítom a pultot vagy nemtom. A cipő össze-vissza van ragasztgatva. Mivel már 3 héttel a megvásárlás után visszavittem, hogy levált a talprész, egyértelmű, hogy már mikor megvettem már hibás volt a termék. Nemrég vettem észre a jegyzőkönyv másolatán alul az apróbetűs részt a jogaimról. Azt írják, hogyha nem tudják kijavítani a hibát, vagy jelentős kényelmetlenség ér, akkor kérhetek árleszálítást, vagy elállhatok a szerződéstől. Namost. Szerintem elég jelentős kényelmetlenség, hogy ahányszor visszavittem a cipőt, 1 hónapot töltött náluk. Jelentős kényelmetlenség, hogy vettem egy cipőt, amit nem hordhatok, azon egyszerű okból kifolyólag, hogy nincs nálam. Vettem vmit, amit nem tudok használni, mert a folyamatos meghibásodása miatt, használhatatlan. Arra megy ki a játék, hogy megunjam, és ne vigyem vissza többet. Teljesen egyértelmű, hogy egy rakás .... az a cipő. Szó szerint sajnos nem tudom idézni a papíron lévő szöveget, mert nincs itt a jegyzőkönyv másolata nálam. Tehát mit tegyek. El szeretnék állni a szerződéstől. Van ehhez jogom, vagy jelenetet kell rendeznem, és leugatnom a fejüket? Mert ez sajnos általában máshogy nem megoldható. Nem arról híresek a boltok, hogy csakúgy engedik az embernek, hogy elálljon a szerződéstől, hacsak a kermi nem fogadja el a követelésemet, azt mondják nem csinálhatnak semmit, hacsak a kermi nem mondja azt, hogy akkor csere. Előre is köszönöm a segítséget.

    [Szerkesztve]

  • BaKeSZ87

    senior tag

    válasz BaKeSZ87 #314 üzenetére

    Megjött a szakvélemény, azt írták, hogy visszafizetik a vételár 15%-át. Hát egy nagy.... Ezek szerint elállhatok a szerződéstől. Ugye?

    [Szerkesztve]

  • BaKeSZ87

    senior tag

    válasz Macka #317 üzenetére

    Helo. Ma voltam a boltban, mondtam, hogy nem fogadom el a 15%-ot, és a cipőt sem viszem el, hanem kérem a teljes vételárat. Mondja a csaj hogy jó. Aláiratta velem a papírt, hogy nem fogadtam el a 15%-os árleszállítást. Mondom és a pénz? Jaaa, hogy ő azt nem adhat, hanem menjek el a helyi fogyvédhez, és náluk kell panaszkodni, és akkor majd elbírálják, hogy jogos vagy nem. Mindezt az után, hogy aláiratta velem a papírt. Elmondása szerint most is folyamatban van egy ilyen ügyük, de már elutasították. Szóval ha elfogadják a dolgot, akkor békítés, vagy per stb stb. MIndez egy 9990ft-os cipőért. Lehet, hogy van akinek ez nem összeg, de nekem igen. Szóval ha vki szart vesz, akkor nem csinálhat semmit, pénzét sosem látja viszont, mert vagy elutasítják, vagy nem, ha nem akkor pereskedni kell, és ha veszít az ember akkor mindent a nyakába varrnak. Szóval elhajtottak a fenébe.
    Szakvélemény egy vicc:

    Vizsgálat megállapításai:
    Mindkét cipő járótalpa a külső oldali sarokrészen erősebb mértékben kopott, mint a talp többi járófelületén látható időarányos kopás. Ez az egyéb talpfelületektől lényegesen eltérő mértékben helyi kopásjelenség, a lábbeli viselőjének egyedi, sajátos járásmódja miatt jelentős mértékben megnövekedett, erőteljes koptató hatásokra vezethető vissza.
    A bal lábas cipő sarokrészén a járótalp kismértékben levált a köztalpról. A jobb lábas cipő köztalpa levált a felsőrészről. A talpválás gyártási hibára és/vagy az egyedi járásmódra és/vagy a cipő sarokrészét többszörös erőmechanikai sérülések - pl. beakadások, stb. - miatt fellépő feszítő erőhatásokra vezethető vissza.
    A fenti jegyzőkönyv szerint cipő már korábban kétszer volt javítva.
    Talpválás sakmai szempontból javítható.
    A fentiek figyelembevételével, a Ptk. 306. §. (1) alapján az aránytalan többletköltség elkerülése érdekében a cipő ismételt javítását - jelenleg fennálló talpválások megragasztását - javaslom.
    A vásárló reklamációjának további intézésénél, a közel 4,5 hónapos cipő készeri javítása miatt, valamint a Ptk. 306. §. (1) alapján, az ismételten megjavított lábbeli 15%-os mértékű árleszállítás alkalmazását javaslom.


    Tehát azért szar a cipő, mert nem tudok járni. Szerintem minden ember másként jár, de akárhogy is teszi azt, egy cipőnek 3 hétnél tovább kell bírnia. Ez nem bírt. Szóval tanuljak meg járni. Elmennek a .... Nemtom mit tegyek most. Nagyon felidegesítettek ezzel. Hónapok óta járok ebbe szar boltba, nevezzük nevén Szinga Sport Kft. Players Room Kecskemét, Malom központ, mert mindig javításon volt ez a xar. A fogyasztónak semmi joga sincs, a garancia xart sem ér, ha xart veszel, akkor cseszheted, a pénzed többet nem látod, belefogni nem érdemes pereskedésbe se semmibe, mert nincs semmi értelme. Véleményeket kérek.


    [Szerkesztve]

  • BaKeSZ87

    senior tag

    válasz BaKeSZ87 #337 üzenetére

    Jah, és ez a 15%-os árleszállítás azt jelentené, hogy 15%-ot visszakapok az árból, vagy azt, ogy 85%-ot kapok vissza?

  • BaKeSZ87

    senior tag

    válasz Macka #339 üzenetére

    Értem. Akkor ugye nem tehetek semmit, vagyis tehetek, de annak meg nincs értelme, mert még ha el is fogadják a dolgot, akkor a békítőn hiába adnak nekem igazat, az csak egy javaslat, amit ők leszarnak magasról, és úgysem adják vissza a pénzt. Azt írják máshol is, hogy ha volt ilyen ügy, és a fogyasztónak adtak igazat, és javasolták a pénzvisszafizetést a Players Roomnak, akkor magasról leszarták, hiszen csak javaslat, nem kötelező visszafizetniük, a békítőn meg meg sem jelen senki a bolt részéről. Ennyire szarnak rá.
    Akkor hagyjam a fenébe az egészet ezek szerint, kidobtam 10k-t az ablakon. Hurrá. Boldog vagyok. Vásároljon mindenki a Players Roomban. Azért köszönöm a segítségedet. :R

  • BaKeSZ87

    senior tag

    válasz Ariadne #341 üzenetére

    Jah, csak ettől még nem kapom vissza a pénzem. De abban biztos lehetsz, hogy soha többet nem vásárolok náluk. Az utolsó szar vidéki boltban is leveszik a polcról a másikat és mehetsz Isten hírével. Soha többet Mission, soha többet Players Room. Converse All Star rulez (3 éve megvan, és nem lehet szétnyűni, converse lesz a következő is).

  • BaKeSZ87

    senior tag

    Üdvözletem!
    Olyan kérdésem lenne, hogy munkáltató megszabhatja-e, hogy nem lehet nálam a telefonom, ha nem büntetés végrehajtásnál dolgozom, hanem egy termelő cégnél.
    Nem volt ilyen szabály, de szankcióképpen kitalálták , hogy nem lehet, hagyjuk a szekrényben. Kb. egy hétig működött a dolog, majd mivel sokan nem érezték jogosnak illetve jogszerűnek, nem foglalkozott vele a társaság egy része, ugyan úgy használta, magánál tartotta. Erre az volt a válaszlépés, hogy adott helyre, névvel ellátva ki kell tenni, ha nincs ott, haza leszünk küldve, fizetetlen szabi. Aki kitesz egy másik telefont de amit használ nála van, és lebukik az azonnalival ki lesz rúgva.
    Ilyen még multinál sincs, a sori dolgozónál ott lehet a telefon, maximum aki olyan helyen dolgozik, ahonnan nem szivároghat ki mondjuk egy fotó egy prototípusról, stb. annak leragasztják a telefonján a kamerát.
    A kérdés alapvetően, hogy jog szerint tilthatja-e a munkáltató, hogy nálad lehet-e a telefon, vagy ez abszolút jogtalan. Ha igen, akkor az adott cég szakszervezetén, dolgozóin múlik, hogy ki tudják-e harcolni a telefon megtartását?

  • BaKeSZ87

    senior tag

    válasz razorbenke92 #25733 üzenetére

    Forgácsolással foglalkozó cégről van szó, teljesen zárt gépeken történik a munkavégzés.
    Eddig évekig nem volt ez probléma, most ezt lovagolják meg mint szankció. Vannak problémák, de nem a megoldást keresik, hanem büntetnek mindenkit, még azt is akinek semmi köze az egészhez ( egyedi gyártás divízió ). Ráadásul nem tudjuk mi a cél ezzel. Kb. 20 fő aki részt vesz a termelésben, talán le kéne ülni és megpróbálni közelíteni az álláspontokat, de a főnök irányából nem látom a szándékot. Mindenkinek van igazsága én úgy látom, de ha ez ennyiben marad, valódi megoldás nélkül, az nyilvánvaló jele, hogy innen lépni kell. Legkésőbb jövő januárban.

    Köszönöm szépen mindenkinek aki a témában hozzászólt! :R

Új hozzászólás Aktív témák