Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Micsurin #189 üzenetére

    Nincs mit elismernem, amit korábban írtam, azt úgy is gondolom, csak nem mindenki kezeli helyén a dolgokat, illetve a Honor típusokat.
    Anno leírtam tételesen a Honor 8 és az aktuális Huawei csúcs közötti különbségeket, nem kevés az, aszerint kell kezelni, nem véletlenül olcsóbb annyival a Honor, mint a Huawei.
    Az egy dolog, hogy te miként látod, de a gyártók üzletpolitikája másról szól, még az a gyártó is több típust ad már ki évente - akár egy időpontban is többet -, amelyik korábban nem így tett, nem véletlenül.
    Nem arról szól már a világ, hogy egy típust 3 - 4 évig használjon bárki is, illetve aki úgy tesz, az vállalja be a kompromisszumokat is.
    A szervizelősdire nem írok inkább részleteset, mert másnál meg más gyártójú készülékekkel van így, megint másnál meg évek alatt sincs gond a Huawei/Honor telefonokkal, így általánosítani nem lehet.
    20+ év alatt egyszer kellett saját mobiltelefont szervizeltetnem, a Nokia 7110 előlapját mozgató rugó kiakadt, bevittem az akkori Telekom szervizbe, percek alatt a helyére tették és kaptam is vissza azonnal.
    Az a hosszú éveken át tartó Apple támogatás nem volt véletlen, mint kiderült utólag a direkt lassításos móka például, anélkül nehéz lett volna kivitelezniük...

    clon: ha megtartod 2 év után is, a gyakorlatban is megtudod, de addig csak találgatni lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák