- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
belovary
senior tag
válasz duni84 #23004 üzenetére
Nem igazán értem miért tűnik neked nehézkesnek a kommunikáció. Leírtam mindent, sőt még annál is többet. Amiket te írsz, azok is megvoltak. Esküszöm! Azért kerestem meg más fórumokat is a problémával, mert a kedves "szerviz" (amúgy keress rá a neten, borzalmas miket írnak róluk) olyan szintű hozzáállással kezeli ezt az ügyet, hogy a pályafutásom alatt ilyet még nem pipáltam. Több vállalkozásom is volt otthon, mindegyik különböző, és a mostani vállalkozásban nap mint nap van reklamáció, nem is kevés. De ha meg akarom tartani az ügyfeleket, illetve nem is... Őket ez nem érinti. Mit foglalkozik azzal, hogy én, vagy még az a sok-sok ember nem kéri a szakértelmüket, és emiatt mondjuk más terméket választ. Viszont az, hogy mint cég, ilyen hírük van, nem véletlen, és ez akárhogy is, de árt az üzletnek, az fix. Amikor vettem a gépet, pár ember említette, hogy ne, mert valami vicc kategória a szervizelése, stb... Sajnos meg sem hallottam, ki a fene gondolná, hogy ilyen létezik 2014 környékén. Sajnos létezik...
Amúgy felkerestem ma is őket. Utánanéznek, majd keresnek... Ennyi... Szokásos...
Felvettem a kapcsolatot az általatok ajánlott Ruzsa Jánossal, remélem tud segíteni.Egyszóval lehet te nem találkoztál itt ilyen gonddal még, de speciel nekem itt elég sokan írták még az elején, hogy el ne küldjem, inkább vigyem szakemberhez, mert volt akinek még rosszabb állapotban küldték vissza. Csak azt olvasom, hogy barbárok, stb... Ennek ellenére elküldtem, mert bíztam abban, hogy nem így lesz.
Ahol vettem a gépet, ott is totál ki vannak akadva, ők is írtak nekik, telefonáltak, mindent megtettek. Sőt, még a költségekbe is beszálltak, persze ha komolyabbra fordul a dolog, akkor ők üthetik meg a bokájukat sajnos. na de ez már egy másik téma...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest