Hirdetés
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz demars #99647 üzenetére
Hát ezaz, a vizet.
Sajnos a K3-K10 SV650-n a vízhűtésen kívül van egy levegős olajhűtő, termosztát meg minden nélkül külön. Az kicsit megbolondítja a dolgokat sajnos. Az újabb SV-n már szerencsére vizes hőcserélő hűti az olajat, ott már teljesül, amit írtál, ezért is mondtam etnies-nek, hogy az ő blokkja már az a generáció, nem annyira kényes, a hőcserélő révén a víz kontrollált hőfokon tudja tartani az olajat is.
Szerencsére nagyon sok típust szerelnek már ezzel a vizes hőcserélővel, mert szerintem nagyon hasznos.
Ilyen olajhűtője van az enyémnek: [link], és az újab változatokban a Gladiustól ez a hőcserélő került, lásd az olajszűrő tövét: [link].Nyilván azért ez az olajhűtős megoldás is vizes, nem olyan kényes már, mint a levegős blokkok, de azért ez még nem tökéletes magától, kér egy kis törődést főleg hidegben. Mondjuk így hogy kitapasztaltam már nem nagy dolog, ha bejött a hideg kap egy kis takarót, tavasszal az első melegben kiveszem, meg majd minőségi 5W40-et (Motul 7100) fog kapni a gyárilag ajánlott sima 10W40 helyett, és príma lesz minden időben.
Termésetesen elég mérges voltam, hogy miért nem a gyárban agyalták ezt ki jobban, miért nekem kell vele szórakozni, de hát sajnos nem volt mit tenni....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest