Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    válasz Gaboman #84868 üzenetére

    Köszi.

    persuader : Az alap, hogyha veszek, akkor az első utam a biztosító, aztán a szerelőm, aki elég nagy mágus. Az olajat, összes szűrőt azonnal cserélem, illetve a gumikat is, ha szükséges. Minden mást átvizsgáltatok és javíttatok. A szerelőmmel beszéltem tegnap, mondta is, hogy japcsiknál, de főleg az 500-as kawáknál a vezérműlánc szeret elhalni, az pedig elég nagy gondot tud okozni.

    Mitől mehet az tönkre? Öregedés, elhasználódás?

    Szűkül a kör. Kle 500 és transalp 650 versenyez jelenleg, de transalpból nagyon gyér a felhozatal, gyakorlatilag pár eladó darab van belőle, de a kle se panaszkodhat. Lehet nem a szezon elején kellene nekiállni nézelődni?
    Még halovány esélye van az afrika twinnek is, de drágák, és tuti kell rájuk költeni. Mocikat 600-700k körül nézek + ~100-150k ráköltés+átírás

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák