Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Burt1793 #68180 üzenetére

    Az enyémbe egy 3mm-es szög fúródott, de szintén futófelület közepébe, szerencsére, és a hátsóba, szerkezeti sérülést sem okozva. Ezek a biztonságosan javítható sérülések. :K
    Első gumiba szerintem is életveszély a javítás, ott ha valami elszálll, az nagyon para, és az a gumi az ívet is rendesen kapja. Azt a gumisok sem válallják, nyilván okkal.
    Amúgy elvileg 130-ig vagy jó a javítással, a kékholdnál is ezt írják, és ezt is mondták nekem is személyesen:
    "Korrektebb megoldás a belülről szerelt javítógomba. (...)

    Ez a megoldás szigorú feltételekkel tartósan használható. Max tartós utazó tempó 120-130 km/h. Ki lehet vele menni előzni, de hosszabb távon nem. A motorgumi ugyanis használat során tágul. A javítógomba nem biztos, hogy tudja ebben követni, a ragasztás kioldhat. Csak városi használat, visszafogott túrázás során nem történhet baj. Esetleges javítás előtt mindenkivel ismertetjük ezeket a tudnivalókat."
    [link]
    Amúgy a linken minden más fontos tudnivalót is leír, érdemes lehet elolvasni, akit érdekel a téma. :R

    (#68181) -Mike-: 7 évesen, még akkor ragasztás nélkül azért voltam vele bőven 100 felett túrákon... ;] De most hogy átmenetileg nem túrázom, csak közlekedek vele, így a városban nem nehéz 100 alatt maradni. :DDD
    Mondjuk ennek ellenére van, hogy rendesen rászabadítoma gumira a lovakat főleg a lámpák után, de bírja szépen. :B Mondjuk egy SV650 esetében a rászabadított lovak sem olyanok, mint mondjuk egy VFR1200-nál, ez is biztos. :DD Viszont az egyes eléggé le van benne áttételezve, induláskor elég rendesen bele tud harapni az aszfaltba... ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák