- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #68180 üzenetére
Az enyémbe egy 3mm-es szög fúródott, de szintén futófelület közepébe, szerencsére, és a hátsóba, szerkezeti sérülést sem okozva. Ezek a biztonságosan javítható sérülések.
Első gumiba szerintem is életveszély a javítás, ott ha valami elszálll, az nagyon para, és az a gumi az ívet is rendesen kapja. Azt a gumisok sem válallják, nyilván okkal.
Amúgy elvileg 130-ig vagy jó a javítással, a kékholdnál is ezt írják, és ezt is mondták nekem is személyesen:
"Korrektebb megoldás a belülről szerelt javítógomba. (...)Ez a megoldás szigorú feltételekkel tartósan használható. Max tartós utazó tempó 120-130 km/h. Ki lehet vele menni előzni, de hosszabb távon nem. A motorgumi ugyanis használat során tágul. A javítógomba nem biztos, hogy tudja ebben követni, a ragasztás kioldhat. Csak városi használat, visszafogott túrázás során nem történhet baj. Esetleges javítás előtt mindenkivel ismertetjük ezeket a tudnivalókat."
[link]
Amúgy a linken minden más fontos tudnivalót is leír, érdemes lehet elolvasni, akit érdekel a téma.(#68181) -Mike-: 7 évesen, még akkor ragasztás nélkül azért voltam vele bőven 100 felett túrákon... De most hogy átmenetileg nem túrázom, csak közlekedek vele, így a városban nem nehéz 100 alatt maradni.
Mondjuk ennek ellenére van, hogy rendesen rászabadítoma gumira a lovakat főleg a lámpák után, de bírja szépen. Mondjuk egy SV650 esetében a rászabadított lovak sem olyanok, mint mondjuk egy VFR1200-nál, ez is biztos. Viszont az egyes eléggé le van benne áttételezve, induláskor elég rendesen bele tud harapni az aszfaltba...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok