- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Európában Moto G85
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- iOS alkalmazások
- BYD Atto 3 menetpróba
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
Gaboman #66122 üzenetére
Szerinted miért írtam, hogy kell a menetkész tömeg és váltóáttétel?
Pont, mert a fékpadi adat magában fingot nem ér.Az a teszt a világ legnagyobb baromsága, hogy 6-osban teszteljük a rugalmasságot. Épeszű ember ha rugalmasságra van szüksége, nem 6-osban fogja használni, pláne nem olyan túramotorban, amiben kicsit túl van méretezve különböző okokból a hatodik...
Pl. az SV650-esem tipikusan ilyen, nagyon nem arra való a 6. benne, hogy mondjuk 80-ról kigyorsíts, hanem hogy 130-nál váltod, és mondjuk így gurulsz el messzire, fix tempóval, kis fogyasztással.
Szval itt én is igazat adok persunak, hogy ez a 6-ban nézzünk gyorsulást 80-ról teszt nekem is erősen motoros paralimpia kategória.(#66123) Lipton: Érzésre ez jött át. Már aggódtam, hogy valami kezd elromlani benne, de a tankolás után újra jó volt... Anyám szeret bele a közeli kúton gyenge löttyöt tankolni bele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok