Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vilmaboy

    őstag

    válasz KubanitoS #13769 üzenetére

    legalább 3 balesetnél voltam jelen és régi szakmámból kifolyólag utólag helyszinen olyan eseteknél, ahol az volt az esés oka, hogy q*va nagyot kellett fékezni és nem volt meg a rutin és/vagy az erő az emberben, hogy megakadályozza, hogy a kormány beforduljon. Azt meg ne is taglaljuk hány motorost hallottam, hogy pl nem is használ hátsó féket. Ezt ne is vitassuk. A rutinvizsga és a forgalomban történő vezetés? Oksa... B-s vizsga. Adjunk egy friss jogsisnak aki az alföldön tanult vezetni Clion egy mikrobuszt (ha lehet zárt hátsó dobozost), hogy menjen el pest egyik feléből a másikba, ha lehet erősen emelkedős helyekes, ahol soxor meg kell állni csúcsforgalomban. Nem tuti, hogy 100%os lesz. A vizsgák képzettséget igazoló okmányokat adnak. Nem képzettséget. Mint ugyebár a diplomához sem jár ész!

    Részemről ha lehet, akkor off vége.

    [ Szerkesztve ]

    A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

  • vendingo

    veterán

    válasz KubanitoS #13769 üzenetére

    Esélyes, hogy egy rutintalan szarul jön ki egy vészfékezésből.
    Nekem kevés rutinnal volt 2 vészfékezésem, abból az egyik nagy sebességgel(140+).
    Majdnem sikerült belemennem egy szabálytalanul kanyarodó utánfutós autóba.
    Az volt a szerencsém, hogy volt egy kevés robogós/biciklis gyakorlatom, hogy mi a teendő, amikor blokkol az első kerék. Ilyenkor baromira jó lenne egy ABS!
    Egy friss jogsis már azelőtt elhasalt volna a vészfékezésbe, mielőtt belecsattan az előtte lévőbe. Én is majdnem elnyaltam, mert reflexszerüen első fék, kerék beblokkolt, és mentem keresztbe a baszódás határán.
    Utólag rájöttem, hogy profi volt a kivitelezés, mivel 3 centire álltam meg a lomis cigány utánfutójától. :) (kikerüli semmi lehetőségem nem lett volna, mert keresztbe állt az úton)

    [ Szerkesztve ]

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák