- Honor 90 - modellalkat
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vilmaboy
őstag
válasz KubanitoS #13769 üzenetére
legalább 3 balesetnél voltam jelen és régi szakmámból kifolyólag utólag helyszinen olyan eseteknél, ahol az volt az esés oka, hogy q*va nagyot kellett fékezni és nem volt meg a rutin és/vagy az erő az emberben, hogy megakadályozza, hogy a kormány beforduljon. Azt meg ne is taglaljuk hány motorost hallottam, hogy pl nem is használ hátsó féket. Ezt ne is vitassuk. A rutinvizsga és a forgalomban történő vezetés? Oksa... B-s vizsga. Adjunk egy friss jogsisnak aki az alföldön tanult vezetni Clion egy mikrobuszt (ha lehet zárt hátsó dobozost), hogy menjen el pest egyik feléből a másikba, ha lehet erősen emelkedős helyekes, ahol soxor meg kell állni csúcsforgalomban. Nem tuti, hogy 100%os lesz. A vizsgák képzettséget igazoló okmányokat adnak. Nem képzettséget. Mint ugyebár a diplomához sem jár ész!
Részemről ha lehet, akkor off vége.
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
vendingo
veterán
válasz KubanitoS #13769 üzenetére
Esélyes, hogy egy rutintalan szarul jön ki egy vészfékezésből.
Nekem kevés rutinnal volt 2 vészfékezésem, abból az egyik nagy sebességgel(140+).
Majdnem sikerült belemennem egy szabálytalanul kanyarodó utánfutós autóba.
Az volt a szerencsém, hogy volt egy kevés robogós/biciklis gyakorlatom, hogy mi a teendő, amikor blokkol az első kerék. Ilyenkor baromira jó lenne egy ABS!
Egy friss jogsis már azelőtt elhasalt volna a vészfékezésbe, mielőtt belecsattan az előtte lévőbe. Én is majdnem elnyaltam, mert reflexszerüen első fék, kerék beblokkolt, és mentem keresztbe a baszódás határán.
Utólag rájöttem, hogy profi volt a kivitelezés, mivel 3 centire álltam meg a lomis cigány utánfutójától. (kikerüli semmi lehetőségem nem lett volna, mert keresztbe állt az úton)[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok