Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz
mAtech #126880 üzenetére
Én ki próbáltam vagy 10 féle 600-650st és volt közte er6n.
Ha ua azt tudja az F akkor én nem venném se bugi gáz leadásra se fék nincs benne.
Nekem egy nagy csalódás . Kinézetre tökre tetszik ,de tudásra bármelyik másik 600-l jobb volt menni.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz
mAtech #126880 üzenetére
Én gyakorlatilag a kötelező dolgokon kívül nem csináltam vele semmit. Fogyasztása 3-4 liter között mozog átlagban, attól függ mennyire húzod neki. Pakolhatóság szempontjából, a tank helyén lévő dobozzal már sokat nyersz, ami kb. 19 liter. Dinamikája olyan, mint egy standard két hengeres motornak, alulról nyomatékos, viszont a felső tartományban hamar kifullad, nálam 6500-nál már kipörgött. (Az új modelleket, már 7500-ig programozták) A lóerő, mint olyan szubjektív, nekem elég volt 3 év, hogy megunjam az 54 lovat. De amúgy elég, ha szeretnéd tartani a forgalom ritmusát autóúton, vagy pályán. Komfortban kellemes, de azért egy seggel a saját ülésén sosem tudtam lenyomni 3-400 km-nél többet, mert törte. Utaztam vele két fővel, nem vészes, akkor is elindul, ha kell, bár több idő kell neki. Átlag kirándulásra megfelelő, ha már hosszabb útra mennél, akkor már inkább az X kiadás. A váltó meg szintén egyedi preferancia, hogy automata, vagy manuális, de ennek a DCT áll jól.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
palfitom
félisten
válasz
mAtech #126880 üzenetére
A lényeget leírta XFishboneHUN kolléga, csodát nem kell tőle várni, de szerintem a kategóriájának egy nagyon remek példánya, én imádom! Az, hogy a tankot az ülés alá tették, és az eredeti helyén van egy teljes-értékű zárt sisakot is befogadó "csomagtartó", még akár bevásárlásra (és másokra) is alkalmassá teszi a járgányt.
1 személlyel akár 160-170-et is lehet vele utazni, de ott már nem 4 litert kért.
A DCT pedig tartós, és kényelmes használni.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
válasz
mAtech #126880 üzenetére
Szia, igaz nekem 2016-os 750D Integrám van (az 1200 VFR XD mellett), de kipróbáltam a 700 is összehasonlítás miatt. Az újjabbakon SHOWA Dual Bending első teló van a régin nagyon rosz a gyári teló. A DCT át lett programozva, nem vált fel mondjuk kőrforgalomba (giro van benn azthiszem), sport módba 3 különböző beállítás melyből 1et magad állíthatsz. Kijavították a gyermekbetegségeit. LED lámpák, stb. Érdemes megnézni mind a 2őt, kipróbálni.
"there are more jacks then one at the fair..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- SSD kibeszélő
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...