Hirdetés
- iPhone topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- 5G-s vonalon is várható belépő Tecno
- HMD Skyline - jó szerelés
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
ma A Motorola és a Lenovo üzleti célú készüléke kompaktabb méretben, középkategóriás processzorral újíthat.
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veze
őstag
válasz julius75 #103464 üzenetére
nálam is mindenki tapasztaltabb, de nekem rossz beidegződés hogy a kuplungot mindig behuzom, vagy gázt huzok vagy kuplung behuzva.. guruláskor is. Anno mz-n szoktam ezt meg mert gázelvételnél rosszul viselte ha nem volt szabadonfutás. Aztán így maradt. Mivel jobb láb nyomja a fék ,a kuplung meg behuzva, automatice rugdosom levelé a váltót ballal, már oda se figyelek erre csinálja magától a bal. ( persze, ha tul gyorsan kell megállni, nem érek le a váltó aljára de kettő három akkor is visszamegy akár hogy fékezek.aztán onnan már lehet csusztatni ha nincs idő tovább válltani) a kerékblokkolás meg nem érdekel , mert a lámákat segítő abs ott figyel. motorfék híján a betétek biztos jobban fogynak, de hát úgyis fogyóeszköz..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen