Hirdetés
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144396 üzenetére
Azert nincs, mert plusz koltseg lenne raszerelni a motorra, az olajfurdo miatt a tomitest megoldani is plusz koltseg lenne, osszeszerelesben megegy lepes, es megegy letomitendo dolog, amibol olaj folyhat, emelle a kenoanyag tovabbi hajtasi veszteseget okozna.
Lancfeszesseg beallitasa problemas lenne, sima éves szervizeles idoigenyesebb ezaltal dragabb lenne, amit az ugyfelnek kellene kifizetnie olyan versenytarsakkal szemben, ahol ez a koltseg nem jelenik meg.
Emelle nem menne el sokkal tobbet a lanc bizonyos loero felett.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #144408 üzenetére
Ha raulsz egy manapsag jonak mondott sportturara, es ugyanakkora feket huzol, mint a viffernek, akkor azonnal beleharapsz a plexibe. Egy modernebb motornal nem erzed azt a himbilimbit kanyaroknal, vagy szitalast nagy sebessegnel. Ha ennyire igenytelen minden, akkor a fek sosem kopik el, sem a fektarcsa. A futomu meg rossz uton sem vag hatba. Valamit valamiert termeszetesen.
ettol en meg szeretem birtokolni, csak en nem tudok megfeledkezni arrol, hogy manapsag milyenek a motorok. ha benezel a markahoz tartozo kisegyhazhoz, barmelyik markacsopiba, ott termeszetesen ez a vilag legjobb motorja.
A szelvedelme jobb egy szupersportmotornak, mivel a kormany helyzete miatt ott lejjebb van a felsotested. Ezt is erdekesnek talalom. Es azok a nyikorgo baszok, hogy a plexi belsejet is teleraktak takaro idomokkal, amik egyfolytaban nyígnak. a kvarcora... kiborit. Ha a 90 es eveket kellene egy targyban megjeleniteni vhogy, az valoszinuleg a kvarcora lenne.
A blokkja az jo. Mondjuk en azzal a tervvel vettem, hogy atepitsem, normalis futomu-fek, es 90 es evek retro fenyezese. Rc30 vagy rc45 replikanak.
Erdekes, hogy ugyanabbol az evbol valo a ducatim. mindig kivancsi voltam a kulonbsegre, hogy akkoriban hogyan kepzeltek el a motorozast a ket gyartonal. Orulok, hogy mindkettot lehetosegem van kiprobalni. A vfr kremes a ducati szarazkuplungos blokkjahoz kepest. Az a 944 kobos v2- es egy nyers szar ahhoz a v4 hez kepest, hangban legalabbis a szarazkuplung miatt. A tobbit (vibracio) a v2 hengerelrendezes rovasara irnam, ezzel nem lehet mit csinalni. Tehat hogy 4000 nel simul teljesen ki, stb. A gazt nagyon finoman tudja a v2 is venni, a befecs tokeletesen tud mukodni, de valahogy nem jut az ember eszebe egy 90 es evek fejlesztese, inkabb 1960-70. Az a hemiszferikus egester, hatalmas 2 db szeleppel. Ennek ellenere 10 ezret elforog a desmo vezerles miatt. Kulonben sztm tul nehezek lennenek azok a hatalmas vasszelepek.
Ha vmi ennyire szar, arra mondjak a tesztekben, hogy ferfias. Ha valami annyira jol mukodik, mint az a v4, arra meg azt, hogy unalmas. Sosem ertettem ezt a tulzast.
De. Hogy lehet, hogy nem er le a kozepsztender sosem az olaszon? Es usd villa van rajta, 320 as tarcsakkal, brembokkal, az akkori superbike-on levo fekekkel, minden fele allithato futomuvel. Emelle befecskendezeses. 90 es evek kozepen. Ha vettel egy sportdobot, ahhoz adtak egy masik epromot, amit beraktal a vezerlobe, es kesz a tuning. Az eleg menő.
Megneztem volna a ket motor kozotti arkulonbseget akkoriban, mert ha a ducati duplaannyiba kerult akkoriban, akkor nem biztos, hogy a legjobb valasztas ar/ertek aranyban. Mindegyik mashogy szar, vagy mindegyik maskepp szeretheto.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
Dodoros erdekkepviseletre ment vki visegrad fele?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144423 üzenetére
Shiver.
Elol kisse puha, de nagyonjo fek, 3 mód, alul tol. Nagyon jol motorozhato.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #144438 üzenetére
Ezen a motoron meg a jövő hét is rajta van. Hsztkrva
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #144448 üzenetére
Jo kerdes, de ennyi informaciobol, forumon keresztul nem fogjuk tudni megmondani.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #144450 üzenetére
Mit jelent az, hogy szakadozik?
Kiforgatod, elengeded a gazt. A fordulat esik. Ranyitod a gazt, 2500 fordulaton es rangat a motor?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144457 üzenetére
De ez mar tudja tukrozni a mobilt, nem? Ra kell rakni a mobilt egyaltalan?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144476 üzenetére
Milyen R1 et adtal el? Melyik evjarat?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144479 üzenetére
Aha, a generatorleegetos evjarat, ahol az egyik tekercs egy menettel kevesebb.
Kisse nagy valtas a mostani ehhez kepest
Nem jott be a superbike eleterzes?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144488 üzenetére
A megnyugvashoz ott a viffer, az egy igazi nyugger motor egy jo r1 hez kepest.
Hat nem eppen kozutbarat, vagyis szerpentinen de. inkabb nem jogositvanybarat, mert jo hegyi uton nagyon jot lehet veluk motorozni, anelkul, hogy egyfolytaban nyelezned.
Meghat az ezres sport?... nemreg kertem el az uj streetfighter v4s-t probavezetesre. Naked bike, 208 loval az se vmi jogositvanybarat. De nagyon jo vezetni, a terdem lent volt a kanyarokban es a 200/60 as hatsogumin van fel centi majrecsik . Es ez egy naked bike. Egy japan naked bike ilyenkor mar szikrazik minden kanyarban.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #144493 üzenetére
Nemtom, en valahogy ducati v4 szkeptikus vagyok, akarhogy is megy. Utcara nem vennek pani v4 et se, meg tulkep barmit, ami ezt a v4 es blokkot tartalmazza. Nyers, meg raz, meg hangos. Es ami sztm parasztvakitas, hogy a nyomatekgorbe szar. Valszeg direkt. Tehat 10 000 tol van egy oriasi hegymenet a gorbeben. Ami beztossan jot tesz, ha epp kigyorsitasz egy kanyarbol. Allitolag ezt igenylik a ducati rajongok . Palyara kivalo lenne, meg ott nem erdekel mit csinal 4000 fordulatnal, de utcan nekem tul hangos gyari dobbal, es problemas kezelni a kuplungot. Es a blipper sem mukodik jol. A fek tokeletes es a futomu. Jot lehet vele menni, de egyszeruen nem vennek ilyet, mert ezek az aprosagok zavarnak.
Az a husky sztm nagyon ott van, kinezetben is. Ugy hallottam a blipper is sokkal jobban mukodik a huskynal es a ktm nel is. Kar hogy sportmotoros mokus vagyok, es elobb vennek 2 oreg sportmotort abbol a penzbol, amibol ezeket a turaendurokat aruljak.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #144495 üzenetére
Minel kozelebbrol, lehetoleg ne kinabol rendeld meg a legkisebb apro szart is, mert azt a sok apro szart kamionra rakjak, ami az A8 ason fog kikotni, ami miatt dugo lesz, es nekem a dugoban kell allnom emiatt. Emellett ne beszeljunk arrol, hnem az unios gazdasagot tamogatod, hatalmas co2 kibocsajtassal kezenfogva, egy darab szőtt nejlonert, amit atutaztatnak a fold masik felerol, holott nejlonunk nekunk is van nem keves.
Nezz alternativ megoldast. Peldaul jofogason hasznaltat keress, vagy kerdezd meg a topicban, hogy van-e valakinek feleslegesse valt sisakzsakja, pl valaki, akinek igy is van 4 bukosisakja, amibol kettot mar kidobott, a zsak meg ott porosodik, es azt is ki fogja vagni lassan, amibol szemet lesz.
Most, hogy feltettem helyetted a kerdest, valaszolok is ra. Nekem van. Ingyen a tied lehet, ha nem zavar, hogy hjc van rairva, vagy suomy, vagy shoei.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144524 üzenetére
Dadognia egy screamer sor4 nek nem szabad semmilyen fordulaton. 2500-3000 nel plane nem. Egy screamer sor4 1500 fordulattol kihuzza magát, dadogas nelkul.
Az, hogy rangat, teljesen mas dolog, vagy tehervaltasnal alacsony fordulaton rosszul viselkedik, de gazt raadva nem szabad rangatnia, es alacsony fordulatnal is teljesen finoman utemkihagyas nelkul emelkednie kell a fordulatnak. Ha rangat, ott valami nem jo.Es kerdes, hogy nektek mi a rangatas.
Lehet eleve a problema nincs jol korulirva, megfogalmazva.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144527 üzenetére
Az injektorokat hogyan nezte meg?
Sztm ne keverjuk a finnyaskodast a tapasztalatlansaggal.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144532 üzenetére
Nem a szerelore irtam, hanem a te reakciodra, hogy a hiba, amin lamentalunk, az vkinek a finnyaskodasa.
Az injektorokat hogyan lehet ellenorizni? Kiszereled, berakod egy erre kialakitott injektor tesztelobe, megnezed hogy milyen a szoraskepe, mekkora elteres van szallitasi teljesitmenyben, visszaszereled.
Valahogynaz az erzesem, nem ez tortent.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144533 üzenetére
Mi lenne, ha akkor teletankolnad, amikor vilagit a sarga?
Nekem ez, a motorgyartok altal kifejlesztett titkos feature bevalt. Van amikor en is elkezdek szamolgatni, de az csak akkor, ha nem egyedul motorozok, mert akkor el tudunk menni benzinert es egy kukabol kivett teletankolt literes petpalackkal vissza tudom szallitatni magam a benzinnel a lerohadt motoromig, ahogy az legutoljara is tortent.Hasznaljuk ki, h nem afrikaban motorozunk ahol szatyorban aruljak a benzint 100 km kent.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144536 üzenetére
Az elso reszet nem ertem a hsznek, de ne ezzel foglalkozzunk.
Ertem. megint osszekevertuk a szinkront es az injektort, bar a multkor magyaraztam el, mi a kulonbseg a ketto kozott. Az injektor nem volt ellenorizve. A fojtoszelepszinkron lett beallitva.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144537 üzenetére
Egyszeru. Sarga--> tankolsz. Kesz. Miert kell tulbonyolitani?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144543 üzenetére
Ha tul alacsony fokozatban hagyod, termeszetesen nehezen porog fel, de nem kellene kihagynia utemet.
Ezert irtam, h lehet a problema van rosszul leirva, tehat forumos okossagok miatt ne kezdd el szetszedni a motort, mert lehet rosszul irjatok le eleve a jelenseget. en meg sosem megyek semmilyen korforgalomban olyan fokozattal, ahonnan nem lehet gyorsan felgyorsitani, tehat ilyen problemakkal vannak emberek, akik sosem talalkoznak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144553 üzenetére
Ez leginkabb sebessegi fokozat fuggo, mert nagyon nem mindegy, melyikben van az ember. most raneztem egy korai cbf 600 fokozathoz tartozo gps sebessegertekekre.
1500 nal 1 ben 11.3 km/h 2 ben 16 km/h
2500 nal 18.8- 26.7 km/hNem tudok elkepzelni olyan korforgalmat, ahol 18.8 km/h val mennek. 26.7 is necces. Vagy 3-4-5-6. sebessegi fokozatban hasznaljatok 1500 fordulaton?
Legutoljara 6. ban probaltam egy z 1000- t 1500 fordulatrol mindenfele rangatas nelkul kigyorsitott. Gyenge volt, mint a szar, es itt ember nem hasznalja, csak kivancsi voltam ra.Szoval ezek nem is azert furcsa fordulatszamok, mert itt a motor nem mukodik jol, hanem mert igy nem eletszeru hasznalni egy motort.
Egyertelmu, hogy a motor itt rettenetesen gyenge, sebessegfokoztattol fuggoen. 1 ben talan nem veszes.
Mar az ujabb sv650, ami egy v2, az sem rangat 1500 fordulattol, pedig annak szabadna. 3000 kornyeke mar nem tul alacsony fordulatszam.De itt tobb dolog is furcsa. Miert hasznal vki egy kis sor4 et 1500 nal egyaltalan. A gazreakcio motorfek utan akkor szokott keslekedni, es durrogni a kipufogoba, vagy bizonytalan lenni, ha egy kis membran nem mukodik altalaban a mikuni karbikon, ami azert felelos, hogy motorfeken eldusitsa a kevereket, es amit vakuum vezerel. Fogalmam sincs nalatok milyen karbi van rajta, csak egy lehetoseget mondtam.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144562 üzenetére
6. ban sem ennyire keveset forog. 131.7 nel forog 6500 at.
Szoval 1500 nal nyektetni valamit, annak nincs inkabb realitasa. Vagy ott, ahol erzed, hogy remeg a motor, es rangat, annyira alacsony a fordulat. Ott nincs ertelme egy jarmuvet hasznalni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144565 üzenetére
Ez a loero adat megint olyan dolog, hogy egy kevesebbhengeres kevesebb loerovel fog rendelkezni, de erosebb lesz alacsony fordulaton, mint a loeroben nagyobb motorok. Ugyhogy csak a loerot nem erdemes nezni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Elgondolkodtam, hogy kiveszem a litium akkut az r1 bol, mert eddig videon lattam mit csinal, de most a valo eletben is szembejott.
Jott ma egy ficko egy s4rs-el, akinek utkozben elkezdett egni a litium akku. Nagy szerencse, h a monsternek gyorszáras tankrogzitese van, azonnal felreallt, es felemelte a tankot, igy nem gyulladt ki a motor, es egett porra. A kezein igy is egesi serulesek lettek, de nagyon szerencsesen meguszta, keves anyagi karral.
En mire az ulest leveszem 2 imbusz csavarral, mar reg leegett minden.Ennyi maradt a delo akkubol.
Ha nem a motor toltott tul, akkor ez akku hiba, a napokban meglatjuk[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144590 üzenetére
Az osszesben van elektronika, amit motorba szannak.
De sokszor toltes nelkul is elkezd elegni. Nem feltetlen a toltessel van baj.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144598 üzenetére
Minden motor fesszabja 14.4 ig egeszseges, efelett gazkepzodes lesz az olomakkuban is, tehat tonkre fogja azt is tenni. Ezert 14.4V a hatar. Efelett nem mukodik jol a feszultsegszabalyzo. 15V tul sok. Barmi, ami 14.4 felett van, tul sok.
Efelett es ez alatt is csak a smart toltes rendszerek toltenek, mert minden homersekletben es toltottsegi allapotban mas feszultsegen kellene tolteni az akkut.
De ezek a rendszerek csak autokban vannak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144600 üzenetére
Ezt nem vittattam.
A litiumot vedi altalaban elektronika, tehat addig, amig az mukodik, a litiumnak nem szokott baja lenni. Amennyiben nem mukodik, kigyullad, Az olom egyszeruen felfujodik, vagy a sav kijon belole. Amikor igenybe van veve a litium, akkor is bajok tudnak lenni, tehat inditozasnal jellemzo.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144602 üzenetére
Ha ez van beleirva, akkor el van irva. Ha nyaron ennyivel toltesz egy olomakkut, az fel fog fujodni, es kiforr a sav.
A kisulest jobban toleralja, mint egy olom, sokkal hosszabb szokott lenni az elettartama (amennyiben nem eg el)Nem kell nyomni a litiumot, nem is nyomjak. de sokkal konyebb, mint az olomakku.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144605 üzenetére
Motorakku nem futi magat. Ezert telen mielott inditana az ember, a fenyszorot be kell kapcsolni 1 percre, majd csak ezutan lehet inditani. Ez is elo van irva litium akkunal.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144611 üzenetére
Az uj motorok litiummal vannak szerelve olyan esetben, ha a suly szamit. Pl sportmotorok, vagy turaendurok. Itt még alu csavarokat is hasznalnak a sulycsokkentes erdekeben.
Milyen idointervallumrol beszelunk? A generator nem egesz pontosan ugyanaz, ha egy 30 evvel ezelotti motort hasonlitasz egy maihoz, de tizenpáreves tavlatban ugyanaz. kozel azonos teljesitmenyut talalsz, ha az egesz palettat nezed. Inkabb ez lenne a lenyeges sztm. Denso generator shindengen fesszabbal altalaban. Meg 30 evvel ezelott is van ilyen kombinacio. Az egyeniranyito mindig a fesszabbal egyutt van, gyarilag sosem mosfet. Tovabb birjak ilyen kornyezetben, mint barmely olom. 8+ ev. Mindegy, mennyire regi a toltorendszer. A kollegam vizkaros litiumot hasznal. Szetszedte az akkut, es kiszaritotta, majd hasznalta tovabb. ez kb 8 evel ezelott volt, meg mindig az van a motorjaban. A fonokom meg 3 x meritette tul, es nem gyujtotta ra a motort 6 ev alatt. Az egyetlen baj, ez a kiszamithatatlansag, hogy mikor lesz baj. Ha peldaul teljesitmenyt veszel ki belole. Lehet venni bt feszfigyelovel ellatott modellt belole, ezzel lathatod, mikor tolti tul a motorod toltorendszere. De ezzel nem huzod ki a meregfogat, amikor pl inditozol.
Nem masfel kilo, inkabb 2.5 kg kulonbseg. Ennyire olcson ennyi kilot nem nagyon tudsz sporolni egy motoron. Nem sokkal dragabbak, mint a gyari, felitatottsavas akkuk.
ha 2.5 kiloval kevesebb van az ules alatt, az hatassal van a vezethetosegre. Nem ez a sulycsokkentes egyetlen eleme, sok kicsi sokra megy, ha igy nezed, mindenhol sporolsz valamit, a vegere egy tisztesseges sulymegtakaritas jon ki.
Mar hogy ne szamitana.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144614 üzenetére
Sztm kozuti motornal szamit. A kockazatot en is magasabbnak latom annal, hogy 2.3 kg miatt leegjen a motorom, ezert valszeg kiveszem belole.
Savas akkuba hiaba toltesz asvanyvizet, felhigitod vele a savat, ugyanolyan gyenge marad, mint a sav nelkul, ami kifolyt belole. Es amit a sav csinal a muanyaggal es aluval, az sem szep. Persze egy fokkal jobb, mintha egy alutócsa lenne beloleAz energia surusege nem annyival tobb, mivel az inditoarama ugyanaz, de nezd meg meg, hany Ah-as egy litium akku, es nezd meg az olom akkut. A litium sokkal kevesebb lesz. Pl egy 12Ah as olom helyett hasznalt 240 A inditoaramu litium 4Ah lesz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #144619 üzenetére
Nehany dolgot hozzatennek hatha segit. a 950 esbol nem mindegy melyiket veszi az ember, amennyiben hasznalt motorokrol beszelunk.
A regebbi 950 es bovdenes kuplungja nehezen adagolhato, nehez az urest is megtalalni. inkabb a hidraulikust kellene venni. A futomu 48mm es vastag belsocso atmero a triumph 41 hez kepest, 320 as tarcsa, a 310 es elleneben, ha jol lattam. A villavastagsag csak a rugalmassagban erezheto, pl fektavon centit tud elore-hatra mozogni az elso kerek merevsegtol fuggoen. testastretta 11° blokk van benne, nem sok baja szokott lenni, ami jellemzo az a benzinszintjelzo meghibasodasa. motorikusan stabil.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom, hogy kovetitek-e dodor szervezeset a visegradi helyzet miatt. En teljesen egyet ertek, h ki kell allni a motoros tarsadalomnak a jogaiert, de ez a legutolso video
ez mar nem teljesen errol szol. Nem tartozik a motorosok erdekei koze hogy egy fiatal hulyegyereket megalazzunk ilyen szinten (akkor is ha egy hulye), meg tulkepp felnyomjunk, ugy, hogy dodor fiatal koraban miert is halt meg majdnem motoron, amikor eleg sokaig korhazban volt? Mert pontosan ugyanilyen hulyegyerek volt, es ilyesmi dolgokat tett lakott teruleten belul is. Motorral.
Csupan azert, mert beszolt neki, valoszinuleg nem egy sulycsoportban levo srac, ilyen aljaskodasba atforgatni ezt az erdekkepviseletet es ezt felhasznalni, ez megint elment egy olyan iranyba, amit a rugalmatlan es agyatlan, mogorva ven faszok csinalnak altalaban. Mint a polgarmester visegradon. Pontosan ugyanez a faszkardozas.a kommenteknel latszik, hogy az emberek tobbsege tulkepp azt szereti, h valaki el van kuldve a krva anyjaba. Tok mindegy, h egy problema meg van-e oldva, a lenyeg, h valakit lattam, aki szarabbul jart, mint en. De legalabb jo napom lett.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #144640 üzenetére
Mar hogyne oldott volna meg a vilagban.
Epp ezt irtottak ki az emberekbol, pont ez volt a cel, hogy mindenbe nyugodj szepen bele, ugysem tudsz semmit csinalni. Ez a nagyok dolga, amibe senkinek nincs beleszolasa. Ezert lehet barmit manapsag megcsinalni. Minden az utcan van.Ez a magatartas a donteshozoknak kedvez, mert teged kihagyva barmit megcsinalhatnak veled, es ebbe bele fogsz nyugodni, es a szuleidbe is ezt neveltek. Nulla reakcioval es kozonnyel annak kedvezel, ami most van. Ha ez jo, jogosnak erzed, akkor semmi tennivalo nincs termeszetesen.
Dellfanboy meg Csongi
Nem huznek parhuzamot mas megmozdulasokkal. (Kovid nagyon rossz pelda) osztrak rendszer- nincs bajom vele, nagyon jokat motoroztam Mariazellen majdnem elfogyott a terdkoptatom. A tanar tuntetesnel elhangzott, hogyha nekik engednek, masnap a tuzoltok jonnek, utana meg mindenki jon tartani a markat. Objektiven, politazals nelkul: Ez hatalomtechnikailag nem kivitelezheto ebben a rendszerben, barmiben engedni repedes lenne az eroben, de itt nem errol van szo.egy helyi kiskiralynak lett tele a toke a motorosokkal, mert mondjuk egy hangos kipufogos motor leelozte az audi a8 asban, amikor epp a titkarnoje kereste a kontaktlencsejet az oleben vezetes kozben, es kilottyent a kokainos redbull, mert nem szamitott ra, hogy van gyorsabb jarmu az ovenel. (Most talaltam ki, nehogy vki beharapja, csak a pelda kedveert) A kissrac esetehez pedig annyit, hogy a sasok nem legyeket esznek. A kisgyerek egy hulye. Egyertelmu. De most kb 5000 ember lett rauszitva es a rendorseg, ami aljas dolog, hamar te egy ekkora influenszer vagy, es te is ugyanilyen faszsagokat csinaltal fiatal korodban.
Azert biztos jon par telefon, felulrol, hogy polgarmester ur, mi ez a disznool visegradon?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen