Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz XboxGamePass #105042 üzenetére
Dunakeszi játszhat?
Ha igen, akkor őket ajánlom: [link] -
KoVee84
senior tag
válasz Ferdzsoo #105226 üzenetére
Egy kicsit én is megijedtem a képtől és vmiért ez ugrott be
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #105568 üzenetére
Most örököltem egy céges sh300-at 😊 tavaly év végén akartam venni egy 500-as mp3-at (csak aztán szóltak, hogy nehogy vegyek, mert ezt használthatom), próbáltam is kettőt, de komolyan mondom a Honda megeszi. 4 éves eddig 2000 km van benne. Úgyhogy lett az autó mellé egy cégea robogóm is
[ Szerkesztve ]
-
-
KoVee84
senior tag
válasz z123456789 #106257 üzenetére
A TwoBrothers pont nem E jeles, mivel USA piacra gyártott dob. Nekem 8 évig volt az a ZX6-on db killer nélkül, sosem volt vele problémám. Sőt beszerelt db killerrel forgalmi vizsgán is átment.
[link][ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz z123456789 #106271 üzenetére
Már nem az enyém a motor, tavaly eladtam és mindig is Pesten éltem
Az új tulajnak viszont honosításkor vissza kellett szerelnie a gyári dobot egyébként. -
KoVee84
senior tag
válasz z123456789 #106274 üzenetére
nekem az a fajta tompító volt, amit linkeltem; amivel kb ugyan olyan hangos volt a dob, mint a gyárival.
-
KoVee84
senior tag
válasz z123456789 #106279 üzenetére
Nem ugyan az a kettő, egyiknek van belül is cső része, az halkabb.
db killer + gravírozás és teljesen nyugodt lehetsz. -
KoVee84
senior tag
Ültem pár motoron, v2 közül sv-n, ezresen is, vtr sp2-n, tuonon, illetve 3 hónapot kölcsönben volt nálam egy shiver. Sor4-ből volt z750-em, zx6r-em, illetve mentem a 600-1000 sor4 supersport motorok közül mindennel s1000rr kivételével. Könyörgöm ne fotelfizikázzál már és magasztald az alsó középkategóriás mindenes sv650-edet. Ha egy rendeset rajtolsz egy ss 1000 sor4-gyel, az leszedi az arcod. V2-ből egyedül a tuono tud hasonlót, de az meg folyamatosan kerékre áll. Meg merem kockáztatni, hogy a régi gsxf750 jobbat megy 60-ig, mint a kis sv. Ha ez fáj, mert a kommentjeidből az jön le, hogy igen, akkor vegyél egy komolyabb motort, ha meg nem akarsz, akkor próbáld elfogadni.
Ja és kérlek ne gyere azzal, hogy te mentél 1000es gixerrel, mert már tudjuk, sőt mindenkit igen gyakran emlékeztetsz is rá, mert akkor te azt nem rendeltetésszerűen használtad
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
Te mondod, hogy unalmas?! A hozzászólásaid 3 téma köré épülnek:
1. sv650 kislexikon A-tól Z-ig
2. miert nem kell gixer 1000, amit egyébként már egyszer kipróbáltam és nincs olyan jó, mint az sv-m
3. ABS kisokos, avagy minek ez a szar?!Egy szupersport 1000 nem kuplungégetősen is hátraküldi a szemgolyóid a kisagyadba, az sv-t pedig nem fikázzuk, hanem veled elléntétben a helyén kezeljük.
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #106949 üzenetére
16-17 évesen kaptam fatertól egy zsír új 50 cm3-es CPI Hussar nevezetű ipari hulladékot (babetta, s51b és két jog után), mert hogy "nagytestű és milyen jól néz ki", de igazából egy haverjával bartelezte, aki éppen ezeket forgalmazta. 0 kmtől kezdve, ha nem indítottam be minden nap, akkor a második napon már csak fél óra rugdosás után indult. Az első fél évben kb 5x vittük vissza, nem tudták megcsinálni. Menni nem ment, de legalább annyit evett mint cimborám FXR180 és a másik cimbim TDR125-je. 1 év után adhattam el, miután fater is belátta, hogy ez sose lesz jó. Én akkor megfogadtam, hogy kínait, ha hozzám vágják, akkor is inkább kiállok előle.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #107097 üzenetére
Az a baj neked az endúrózással, hogy túl precíz és rendmániás vagy! Még a motort is csak ilyen "modorosan" vagy hajlandó összekenni
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #107742 üzenetére
Jobbulást, a drz-t átveszem amennyiért vetted
-
KoVee84
senior tag
válasz Chris0321 #108365 üzenetére
Bocs Geresics, de ezt még muszáj kiírnom magamból, mert engem elég direktben érint a dolog:
Paks II. elkészültének függvényében 2026 és 2033 között valamikor leáll a visontai erőmű, ami egyébként 3-4 millió tonna szenet eszik évente. Az égéstermék kéntelenítéséhez még 3-400.000 mészkőlisztre van szükség, amivel a kén mellett a legtöbb károsanyagot kiszűrik. Ennek van egy elég komoly ökológiai lábnyoma és mindamellett, hogy a kéményből csak vízpára távozik, azért az égés nem kevés CO2-t eredményez. Na atomerőmű esetén nincs széndioxid.[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #109405 üzenetére
Már a legelején is erre gyanakodtál, ez után en személy szerint meglepődtem volna, ha nem ott a hiba
Első telót meg a csapágycsere rendbe is hozta? -
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #109507 üzenetére
Tudok olyan helyet ahol egy talicskát is leműszakisztatnak
szóval inkább az a kérdés, hogy hová viszed és mennyit vagy hajlandó fizetni érte pluszban[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #110046 üzenetére
1.6 TDI (110le, 70e km) Octavia nekem kb havi 1x regenerál, kb 2000-2500 km-enként.
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #110189 üzenetére
Sh300-zal járok a ZX6R után. Nekem nincs meg az, hogy tapadáshatáron motoroznék vagy motoroztam volna valaha is a sorok között
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #111016 üzenetére
Pontosan ahogy írod
[link] - anno én a z750-re csináltattam a dobot és utólag gravíroztattam az E jelet, ismersz Brutál hangos volt, kb 2x állított meg rendőr, a z750-nel, normál közúti igazoltatás során és mindkét esetben ráncigálnom kellett a gázkart, mert annyira tetszett nekik a hangja -
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #113781 üzenetére
De szíííp motor! Férfiban nem volt?
-
KoVee84
senior tag
válasz #34411008 #122466 üzenetére
Csak új motor jöhet szóba? Csak mert a Duke kicsi ha nagyobb távokat is mennél. Ha 130-nál nem szeretnél nagyon gyorsabban menni, akkor adja magát, hogy naked. Innen meg a te egyéni ízléseden múlik, mert a 600-800 ccm közötti kategóriában kb nem lehet mellélőni.
Honda CB 600F (PC41) / CB650R
Kawa Z750R / Z800
Yamaha MT07/MT09
Triumph Street Triple
ha meg nagyon ragaszkodsz az 1 hengerhez, KTM-hez, akkor 690/790 Duke -
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #123190 üzenetére
Szép ez a váz szín. Férfiban nem volt?
-
KoVee84
senior tag
válasz zgospel #124642 üzenetére
Kb 10 éve még a z750-nel egy márciusi napon elmentem egy csajjal vacsizni. Nem volt autóm, nem akartam lúzernek tűnni, így motorral mentem. Majd este 9kor hazafelé hóesésben szintén supercorsákon. Esés nélkül hazaértem, mondjuk csak Bpn belül kellett motoroznom és egyedül
-
KoVee84
senior tag
válasz Steven #126170 üzenetére
Pont azért nézegetem én is újra a topikot, mert újra van már zabszem a s.ggemben és lehet vennék vmi túragépet. BMW/Ducati nekem túl drága lenne arra, hogy 5-10k-t (vagy még annyit se) egy évben, úgyhogy ami használt árban jó lenne és mellé még nagyon tetszik is, az az Aprilia Caponord 1200, de nem tudom, hogy belemerjek-e vágni, úgy, itthon egyáltalán nem ismert/közkedvelt típus, jelenleg is kemény 1 dbot hirdetnek hahun.
-
KoVee84
senior tag
válasz Geresics #126202 üzenetére
újabb? modernebb? 2016-2017 évjáratokat nézeget, a tiéd is 16-os nem?
@persu: 2016-tól nézve kb 2-3000€-val drágább a multi, mint a caponord azonos évjárata, illetve anno mikor a ninját megvettem alapból RSV-t szerettem volna, de nem volt a piacon ésszerű ajánlat, ezért azóta is nagyon piszkálja az Aprilia fantáziám.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Házimozi belépő szinten
- Mobil flották
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen