Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138052 üzenetére
Erről a hsz-ről már csak az jutott eszembe, hogy beszéltünk mi egy közös gurulást..
Mondjuk a mostani hétvégén pl nem jó, de azért valamikor csak be kéne tervezni. Megnézném én azt a hd-t közelebbről..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138056 üzenetére
Biztos lesz még szép idő akkor is. Írj rám, amikor hazajöttél.
Tervezi innen még valaki, hogy csatlakozik? Valami jó kis gasztro guri kéne, egy jó kajálás a guri közben, hal pl., akár hekk is jó, nem ragaszkodom a szlovákokhoz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz zgospel #138065 üzenetére
Nem védeni akarom Mackót, de azért elég sokat motorozik, esőben is megy, meg fagyban is mióta vérzik mint lovag, meg a BMW oktatói posztot sem lehet csak úgy magadra aggatni..
Bobmestert nem ismerem, de hát sok féle mestert láttunk már, gyerek korunban rögtön ott volt Mekk mester is
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Több megyei matrica fog fogyni. Eddig is megvettem két megyeit, mert sokat járok Balcsi felé, de most majd elgondolkozom, hogy ha kell valamerre menjek, érdemesebb lesz megvenni az éves megyei matricát..
Amúgy hiánypótló volt már az emelés, rohadék motorok ugye fél oldalasan koptatják az utakat.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz dellfanboy #138074 üzenetére
Szerintem Geresics illetékesebb mint én, ott volt minden szintű képzésén, a közútin is. Nem hiszem, hogy kaphatna BMW oktatói lehetőséget, ha maga nem tudná azt amit kell. Ez nem valami helyi, csak kis hazánkban létező oktatás.
Egyébként pedig de, ha valaki levezetett 1 millió km-t motoron balesetmentesen, az bármilyen "bénán" kanyarodik elismerést érdemel. Szerintem az szint, akkor is, ha te jobban ledöntöd a motort. A pálya motorozás egyébként is más liga, mint a közúti.
Vagy attól motorozik valaki jobban, hogy mélyebbre meri dönteni? Lehet, hogy bobmester azért esik annyit, mert ő aztán meri..A véres lovagrend nekem sem szívügyem, pár haver "elvileg" ingyen bérért, de kapott száguldozási lehetőséget.., de télen is dolgoznak, van autójuk is, illetve kell legyen bennük némi hivatás tudat is, mert ok, hogy valaki fél évig élvezi, hogy mehet mint az ökör, de utána csak ráunna. Itt viszont nincs fluktuáció.
Egyébként voltál már Mackó rendezvényen? Mert azért meg kell hagyni, a szervezéshez is ért, nem csak a szponzor szerzéshez. A rendezvényei, még egy jan.1.-ei gurulás is jobban szervezett, mint amit én tudnék 1 év gyakorlás után.. Egy 3 napos tájékozódási vagy a 48h vagy bármelyik 1 napos motorun mini, mind mind profi szervezés volt.
Ráadásnak az egyéni nyűgökkel is képes és hajlandó foglalkozni, pl egyedi méretű póló...Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #138080 üzenetére
Egyébként kövér vagyok, 25 éve próbálok lefogyni, számtalanszor próbálták kitalálni az okát, hogy miért van az, hogy fele annyit eszem, mint egy normál ember és nem fogyok le. Persze az ülő munka soha nem segített, meg a cukorbetegségem sem. Egyébként ebből kifolyólag igénytelen is vagyok pl a ruházatomra, mert ami rám jön, azt megveszem ha tetszik.. mentem már 500 km-t pössentés nélkül, ajjaj, rám illik a leírás
Azért, hogy egy zenéről véleményt alkoss, hogy pl ez "szar" v. hamis, nem kell tudd eljátszani. Ugyan így elmész kajálni egy étterembe, simán tudsz véleményt alkotni arról is, hogy itt a kaja szar, nem kell tudj enni.
Sőt ezek a vélemények elég sarkosak, mert leszarozni egy zenét, kaját, stb elég sarkos, másnak még tetszhet..[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
"em kell tudj enni" -- főzni nem kell tudni
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138085 üzenetére
Újabb sarkos vélemény A dokik nem tudják, de te jössz és megmondod a tutit
20 éve nem iszom semmilyen cukros üdítőt, mióta cukros vagyok még alkoholt is évente 3x egy egy sört. Nem eszem cukros ételeket (persze nyilván van tésztában is, meg panírban, stb), sütit sosem eszem, felőlem megrohadhat mind, maximum néha egy egy pogácsát, sós valamit..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #138088 üzenetére
Dehogy kúrom fel magam, az elmúlt 20 évben volt pár ember, aki érv helyett már nem tudott mást hozzám vágni, mint, hogy kövér vagyok.., de ettől nekem mindig nevetni kell, hogy hallelúja végre észre vetted
A hasonlat
-nem tud motorozni, de kritizálja egy kép alapján a másikat
-nem tud főzni, de kritizálja a kaja ízét
-nem tud énekelni/hangszeren játszani, de kritizálja a zenétés még lehetne sorolni. Egyébként engem az a jelenség, hogy kritizál valamit, (még ha nem is ért hozzá) önmagában nem zavar, az inkább, mikor a kritika nem arra irányul amit látni, hanem csak úgy azért, hogy piszkálja.
pl:
- jó, jó szépen zongorázik, de látod milyen görbén tartja a hátát?
- fasza kanyartempója van, de nézd, nem dönti elég mélyre a motort..
-ok, hogy megjavította a szgépemet, de ilyen drágán, mikor 5 percet se nyomkodta?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #138091 üzenetére
Ezt mondom! Attól, hogy nem tud motorozni, még meg tudja mondani, hogy te sem jól kanyarodsz.. mert látta már Rossit
Ebben az országban 10 millióan értenek a footballhoz, sportokhoz, forma1-hez, miért pont a motorozáshoz ne értenének??
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz djeperto #138135 üzenetére
Ez addig fura, amíg nem mész el túrázni egy ilyen vkivel, ahol pl a motort ott hagyva mentek fel a kilátóba, stb.
A dobozosok bepakolják a cuccaikat, bezárják és kényelmesen felsétálnak, te meg nem tudod eldönteni, hogy inkább nem veszed le a kabátot és belerohadsz vagy cipeled a sisakod mellett, stb.(és van még egy harmadik opció is, én pl nem megyek fel a kilátóba , ha nem marad ott vki a motoroknál a cuccal, ilyenkor inkább én vállalom az "őrzést")
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz djeperto #138147 üzenetére
Én nem, illetve a legritkább esetben pakolok a hátsó ülésre. Utána csak kán-kán tudok felszállni a motorra, összerugdosva az ülést
A puha táska nagyon kényelmes, ötvözi azt a lightosságot amit te kapsz az oldal doboz nélküliséggel, azzal a praktikummal amit az oldaldobozzal.
Ez most készült a hétvégén, 3 napra pakolva, Zakopane-ba reggelente 3-5 fokot ígértek, így volt nálam pár meleg cucc, farmer gatya, pulóver, papucs, cipő, fürdőgatya (SPA is volt), törölköző, stb.
A hátsó dobozban csak a szokásos cucc (erről már volt itt szó ), meg 3-4 üveg jana, oda-vissza útra dobozos kávék, gyakorlatilag üres volt, ha bementem volna vhova, befér a dobozba a tanktáska vagy talán a bukósisak.Ha nagyon akartam volna, minden befért volna a hátsó dobozba, ha nem viszek magamnak vizet (de nem szeretem a helyi mentes és savas vizeket se..), a két táska 5-6 kg oldalanként a ruhával, könnyű felvinni a szállásra, nem zavar a motorra üléskor, ugyanúgy lehet vele döntögetni mintha nem lenne rajta, egyrészt mert nincs súlya, másrészt meg meg sem moccan, ez sok felkötözött csomagról nem mondható el.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Geresics #138152 üzenetére
Nem megy, már próbáltam. Nagyon bírom az sw-motech konzolt, mert a puha táskának is van adaptere, meg a doboznak is, de a doboz 5 cm-el feljebb van, mint pl a gyári GS dobozai, én meg nem tudom átemelni a lábam. illetve nem mindig és lusta vagyok gyakorolni.
Azt, hogy a lábtartó és a támasz elbír azt tudom, mert szoktam így fel és leszállni is, meg ugye én szeretek állva motorozni (pihentet).
A sátor pedig nem lesz cserés, mindig nézegetem mit lehetne, de ez egy kurva jó sátor..
Egy hátránya van, nem fér be a dobozba, de könnyű, nem kell sátorrudakat dugdosni, 2 mp felállítani és 2 mp összecsomagolni is !! Még akkor is hűvös, mikor tűz rá a nap, két oldalon is van zipzár, belül fekete, a lámpa alatt is lehet benne aludni, stb.És a székem is szoktam vinni, mert nem mindenhol van mozgatható pad és szeretek kényelmesen ülni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Teasüti #138176 üzenetére
Erőltetni semmiképp. Mind fel, mind leváltásnál becsusszan a fokozatba, ha jól kezeled a gázt és ez csak a gázkezeléseden múlik.
Felfele gyorsításkor csak annyira vedd el a gázt, hogy már ne gyorsuljon, de ne is legyen motorfék. Lefele váltáskor az adja a nehézséget, hogy, ott már el van zárva a gáz, ezért először adni kell neki, majd elvenni. Elég lenne adni neki, de azt nehezebb érezni.
A helyes technika, láb a váltókarra, enyhe előfeszítés, nem nagy !!, mert nem áterőszakolni akarod, majd játszol a gázzal, azaz gyorsításból annyira elvenni a gázt, hogy épp ne gyorsítson. (tehermentes állapot a váltónak). Ebben a pillanatban a váltó átugrik a másik fokozatba.
Ha egyszer megy, ráéreztél, akkor mindig menni fog, minden motoron. Nagyon alacsony fordulaton a visszaváltás nem működik, illetve felváltásnál sem, főleg ha már a következő fokozatban alapjárat alá esne a fordulat. Általában véve az alapjárat 2-3x fordulatánál a legkönnyebb váltogatni az én tapasztalatom szerint.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #138206 üzenetére
Mi két barátommal, azaz hárman is ilyet vettünk, egyelőre az elmúlt 1 év tapasztalatai alapján mindenki nagyon elégedett vele.
Van nagyobb is, de azokon nincs fényvisszaverő, talán már túl nagy is.Ha megveszed hozzá a táska tartó platnit, amire felerősítve 1 mp fel és leszedni a táskát, akkor ajánlom, hogy belülre azért vegyél egy 2 mm-es alu lapot. (ezt kikönnyítheted kicsit, én nem tettem).
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #138212 üzenetére
Nem teszteltem, de a csatik pl műanyagok, az egyik csati (amit én nem használok, mert nem azzal van felrögzítve) ami belóg a kipufogó elé valamennyire, az már megolvadt .
A táska minősége egyébként jó, a ktm-es haver rendszeresen terepezik vele, azt mondja tökéletes. Én csak aszfalton megyek, nálam is az.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #138254 üzenetére
Ennyi feltételt... Bár ami tuti, hogy a videón (ha végig nézted), mikor ott kergetőzik a két profi, akkor az nem sisak kamera, hanem a motorra szerelt kamera. Ettől még lehet neked rossz. Viszont, ki tudja milyen felvételei vannak még, amit nem vágott bele a videóba, mert nem elég látványos.. (pl nem látszik a km óra, amitől aztán olybá tűnik alig mennek, miközben 200-al hasítanak, bezzeg ha látod az órát )
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138275 üzenetére
Mi is jól éreztük magunkat, ez a Bableves csárda jó kis helynek bizonyult. Asszonykám csak nem tudta kiszedni a bablevesük titkát a főnökből.., mitől volt az olyan sűrű maga a lé is.
Legközelebb meghirdetjük itt, hátha egy kis fórum tali is lehet belőle. Ez most nagyon gyorsan alakult. Remélem lesz még jó idő, voltam én már novemberben is szlovákoknál.
(Ja, és abszolút vállalható hangerejű a motorod, de legközelebb viszek db mérőt, meg mérőszalagot és lemérjük ahogy a hatóság szokta )Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz fattyu #138281 üzenetére
Így így, házon belül, de nem azon az emeleten. A motor lent a fsz-en, én meg a negyediken lakom..
Szerintem aki a motorját a hálószobában tartja, ráadásnak az ágy mellett, azért ott van baj. De hátha megtalálja álmai asszonyát, aki meg lovagol, végül is kinek kinek a saját "lova" az ágya mellett..
Már csak ezt a telelést kéne értelmezni, ez azt jelenti, hogy hónapokig nem megy vele?
Mondom, hogy van baj..[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Pár éve az utolsó rutin időpontot csíptem meg, majd jött 4 hónap kínszenvedéses várakozás . De már februárban hívogattam az iskolát, jelentettem nekik az időjárást , hogy milyen szépen süt már a nap. Márc. 15-e körül kezemben volt a jogsi.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138418 üzenetére
Hol? Mert itt a fővárosban én nem a hőmérséklettől függően nem motorozom, hanem akkor ha esik a hó/eső (nem a szemerkélő esőről beszélek).
Attól is függ a motorozni vagy sem, hogy mire használod, mert nyilván -5 fokban akkor se mennék fel Dobogókőre, ha csak szimplán hideg van. Viszont ha menni kell belvárosba valami miatt (mert nem halasztható), akkor is megyek ha szakad az eső.Ha már a fokokat kérdezed, (én) 5 fok alatt nem szívesen megyek 100 km felett, ott dacára az aláöltözőnek, át tud hűlni a térdem, ami nekem a gyengém, minek kockáztassam, hogy utána 3 napig alig tudok menni?!
Aki közlekedésre használja a motort, az szerintem megy alacsonyabb hőfokok mellett is, nyilván ilyenkor nem az élvezeti döntögetés a cél, hanem az odaérni épségben.
De azért 3-5 fokban már motoroztam jót, mert éppen kiválóan süt a nap. A január elsejei Mackó féle gurulásokon 4-7 fokban már sokan mentek Bp-Velencei tó-Bp távot.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Szerintem meg vedd figyelembe a "közös lónak túros a háta" közmondást is. Megveszitek, rendbe rakjátok. Majd a másik fél esik, lesz 600e kár. Ezt hogyan rendezitek? Megy felesbe? Akkor kevesebb ideig nem motorozol de úgy buktál pénzt, hogy ott se voltál vagy akkor ennyi volt mindenki elbukta a befektetést, vagy megvárod, amíg a másik fél majd megcsináltatja, de egy vagy akár 2 szezon is elúszott miközben te totál vétlen vagy?
Nem tudom kivel közösködnék egy pályamotorral. Itt mindig valaki szarul jár, ha csak le nem szarja a pénzt, de majd jön, hogy már megint költeni kell rá, pedig nem is mentem vele, stb.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Ok, akkor felkészültél erre, illetve tudjátok kezelni mint Yodáék. Lehet az én tapasztalataim rosszak. Már azért képes megsértődni egy haver ha megdugom a nejét.. , és akkor még anyagi kár nem is érte
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
"Jóval tapasztaltabb motoros nálam, mégis én mentem hátul és megpróbáltam tartani a tempóját"
Nekem ez a veszélyesebb panír!, mert megvan benned a hiúság. Mindig lesz olyan, aki jobban motorozik, minden gyakorlás és tapasztalat ellenére nehéz lesz tartani vele a tempót, újból bajba kerülhetsz.
Neked azt kell gyakorolni a tükör előtt, hogy megmondod a havernek, hogy ez a tempó nem a Te tempód, te lassabban mész!Majd egyszer te is fogsz menni kezdővel, hidd el az a jobb, ha a rutinos megy elöl, aki persze folyamatosan figyeli a mögötte jövőt és ha lemarad tartósan vagy látja, hogy állandóan lemarad pl kanyarban, egyenesben tudja csak behozni a lemaradást, akkor lassít!
Ja, és egyébként olyan motort vegyél ami tetszik, kényelmes neked, bele tudsz szeretni. Csak tudd, hogy a nehéz vagy túl erős motorral az elején mindig több a küzdés.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Ez nem az új suzuki v-strom, hanem a TEREPKÉPESEBB v-strom DE változat. Emelt hasmagasság, nagy első kerék.
Ehhez képest a 208 kg nagyon sok !!
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Használt motor v. autó vásárlásnál átíráskor marad a régi rendszám?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Geresics #138620 üzenetére
Bocsi, kicsit fáradt voltam. Tegnap vettem egy autót, kötöttem rá biztosítást, megvettem rá a pest megyei matricát, most megvolt az eredet vizsgálat. Azért kérdeztem, hogy ugye marad a rendszám, mert a matricát rsz-ra kell venni, illetve a biztosítási kötvénynél is nehézkes lenne átvezetni.. nekem jó a régi típusú rsz az autón, ezt se tudom megjegyezni
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Hagyjuk már ezt a kimotorozós szöveget. Az autókat sem azért cseréljük mert kiautóztuk, meg még ezernyi dolgot nem azért mert 100% kihasználtuk.
Újabbat v. mást szeretne, nem az én (vagy a te) pénzemből akarja, hát vegye meg és élvezze!Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #138646 üzenetére
A kérdéssel az a baj, hogy előtte indoklod, hogy nem "szükséges", majd utána kérdezed, hogy akkor meg minek? (pedig ha nem szükséges, akkor már csak egyéb oka lehet )
A másik ok, hogy nem olyan régen volt szó arról, hogy még ez a "kimotoroztam" is mást jelent mindenkinek. Ha pl azt jelenti, hogy már le tudod dönteni bármikor lábtartóig, akkor a 125 ccm sincs kimotorozva annak, aki ilyet sosem csinál.., tehát nem "szükséges" feljebb lépni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Azért ezt most jól kitárgyaltuk, de akkor is legalább 50% múlik az emberen, illetve az előéletén. Azért aki 14 évesen is állandóan egykerekezett, meg farolgatott bringával, ráadásnak mi ezt kemping bicajjal majd versenybringával tudtuk csak, mert nem volt más, egész másképp állunk a kétkerekű járművekhez.
Nekem a szüleim kifejezetten tiltották, hogy 18 évesen motorom legyen, inkább elvihettem a fater autóját, mondván " ebbe 4 pinukát is be tudsz ültetni, meg van is hol összebújni velük". Most azt mondom, egész biztosan igazuk volt, én 30 éve tuti meghaltam volna, az MZ-vel is az egykerekezést próbálgattuk (14 évesen).
A motorozáshoz meg kell érni, ez van akinek már fiatalon sikerül, van akinek sosem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Pocee #138712 üzenetére
Fentebb írta Geresics, hogy pont az nem mindegy, hogy adott körülmények között melyik motor MIKOR sokall be !
Lehetsz akármilyen profi, ha egy adott pillanatban elfogyott a motor képessége, ott bukni fogsz! Az ellentéte is tud igaz lenni, a sok okosság pl ki tud húzni a kicsit elsokallt kanyarból akkor is, ha nem vagy elég rutinos, csak kapaszkodsz az első fékbe. Ma egyre több a "kanyar ABS", ami pont erre való, hogy íven maradj miközben bénán fékezel.
Egy rossz, de elég egy rosszul beállított futómű is, szintén el tud fogyni.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #138718 üzenetére
Jogos.
Ahogy én értelmezem: a besokallás, a sofőr vagy a motor képességeit túlhaladott pillanatnyi állapot. Elfogadom, hogy ez 99% -ban a sofőr hibája, ugyanakkor 1%-t fenntartanék annak, mikor az a motoron lévő gumi, fék, futóműé.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Dodor szeme könnybe lábad egy ILYEN láttán.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138736 üzenetére
Lányom 21 éves, családi program van. Esetleg vasárnap, ha még mindig jó idő van.
Mondjuk én ma is motorral jöttem dolgozni, mert jött csomagom a nyugati postához, oda pedig nekem csak a motor az opció..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138790 üzenetére
Ha babakocsi van ott, azon keresztülmegy.., sztem itt csak a saját testi épségére gondolt vagy egyáltalán gondolhat az ember (ha egyáltalán lehet gondolkozni..)
Én azt néztem, hogy elég nagy távolságra már bement a fűbe, ahol már alig lassult, értem, hogy azt akarta elkerülni, hogy nekimenjen a traktornak, de azalatt ott még tovább lassul, akár még annyira le is lassulhatott volna, hogy ott már oldalról elkapni a pótkocsit kevesebb testi sérüléssel járt volna.
Utólag könnyű elemezgetni a videót, szerintem gondolkozni lehetőleg előre kell, pl ilyen nem belátható részt ekkora tempóval megközelíteni egyértelműen kerülendő..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138804 üzenetére
Engem sem vonz, de ha 5-6 mp alatt 200-ra gyorsulna a motorom, illetve azt érezném, hogy igazán a 200-as sebességet szereti, ott kezd el élni, az tuti könnyebben belevinne az ilyen gyors hajtásba.
A te motorod (meg az enyém is) 100 ig érzi magát remekül, ezért az 50-es táblánál mi is gyakran gyorsabban megyünk. Persze nem sokkal, mert már megjött az eszünk, illetve már annyi km van mögöttünk, hogy "látsz a pályán", alkalmazkodsz a környezet ritmusához.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #138812 üzenetére
Persu, sztem amit írt, valójában nem igaz. Én már motoroztam Somatommal, teljesen nyugodtan, kulturáltan közlekedik. Persze kamionnal még nem láttam
A sebességmérésekkel kapcsolatban, nekem is az a véleményem, hogy tudják jól melyik szakaszokon vannak a "száguldozó" motorosok, autósok !!, ennek ellenére csak a helyszínelés és a romeltakarítás megy ?! A véda kapuk szart sem érnek, illetve annyi, hogy pont a notórius gyorshajtók tudják, hogy hol kell lassítani. A szerencsétlen vétlen eseti gyorshajtókat szívatják csak, akik persze ugyan úgy lehetnek kockázatok, de mégis..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Biqci #138825 üzenetére
v-system teljesen jó, ki kell tapasztalni, mert azért állandóan állítgatni kell a környezeti hőmérséklet függvényében. LSE -t nem tudom ez a louis edition akar lenni? Annak mintha kisebb lenne az olajtartálya, de az nem akkora probléma, 2 tankolásonként elég ránézni arra is.
Mondjuk a kardános motorhoz nem kell , ez lényegesen kényelmesebb mint bármilyen olajozó, más nyűgökkel persze.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Biqci #138828 üzenetére
Ez egy automata olajozó, a v a vákuumra utal, azaz a motor indításakor a vákuum nyitja a csapot. E mellett van egy szabályozó csap, hogy mennyi olajat engedjen a láncra.
Percenként 1 csepp körül az általános. A két percenként 1 csepp is lehet jó, eső után. terepezéskor érdemes átmosni a láncot és ennél sűrűbbre állítani.Na most a környezeti hőmérséklet, a beletöltött olaj (mert a saját scott olajból is van két féle), a tartály elhelyezésétől és még ki tudja mitől függ, hogy mennyi a cseppentési szám változása azonos beállításoknál. Ezért van a tartály tetején egy olyan szabályzási lehetőség, hogy ezt be tudd állítani.
Az állandóan állítani kell, az nem igaz, mert 22 fokban beállítod, akkor az még nem lesz durván más 24 fokban, de 35 fokban már jelentős az eltérés. Szóval néha azért utána kell állítani, aztán ha kitapasztaltad, akkor ez kb indulás előtt egy kis állítás, aztán aznap már jó, ha két hétig ugyan az a hőmérséklet, akkor lehet 2 hétig ugyanaz a beállítás a jó.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz bacus #138832 üzenetére
A lánc olajozók hátránya, hogy koszol, mindenhol lesz olaj, felnin, dobozon, még a gumira is jut valamennyi. A jó beállításoknál is, ha meg túl sokat adsz neki, akkor pláne.
A kis lánckerék környékén viszont alig kell takarítani, ott nem rakódik le a sok szar, mint a lánc spraynél, 2-3x lánc élettartam, a kenés miatt mindig tiszta (fényes olajos) lánc.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138835 üzenetére
Mert ott más a gond. A mai teljesítmények mellett tudni kell ellenőrizni ránézésre is a láncfeszességet pl, főleg enduróknál stb. Lehet más okok is vannak, pl pont a terepezéskor illetve utána le is kell tudd tisztítani a láncot. Egy tokozott láncnál ez több szerelés, nem elég a benzinkúton középállványra rántani aztán két sprayvel megfújkálni, letörölni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz LustaDick123 #138844 üzenetére
A kisebb ürtartalom is jó, a 2000 km nem kevés! Ha egy túrán nem töltesz utána, akkor sincs gáz, legfeljebb megy 1000 km-t kifejezett olajozás nélkül.
A kicsi tartályhoz ha sok ilyen hosszú túrája van, akkor visz még olajat, vagy van kiegészítő tartály (akár zacskós, ami bárhova befér pl ülés alá).Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138940 üzenetére
Azért nem költenél 4 havi bért egy mocira, mert túl sokat keresel?
Egyébként meg hibás a megfogalmazás, mert nem az számít mennyi a béred, hanem hogy mennyit tudsz belőle megtakarítani.. Hiába keresel 400e -t, ami alapján 1,6 misiért kellene motort nézni, ha a költségeid 370e, mert abból nem fogod tudni fenntartani, és ha másra nem is költesz, akkor is 54 hónapig kell félre raknod, hogy meg tudd venni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
ÚÚÚÚ b+, el ne kezdjétek !!!
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen