- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Fotók, videók mobillal
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #46416 üzenetére
Szerintem kapcsold be a stabit, mert borzalmasan ugrabugra a kép,
meg picit állítani kéne a kamerán, hogy előre is lehessen látni...
A mellkaspántos felvételeid sokkal élvezhetőbbek voltak anno.Szerk: közben látom, hogy írod, hogy jajj, a YT lerontotta, DE majd
"átküldöd" HGabor89-nek az eredetit. Mit gondolsz az ő felvételét a
YT nem rontotta le? Képstabival az AS20 nem tud 1080p-t*, ez van.Ellenben a képstabi nélküli képminőség simán hozza az SJ-det, és
hát nem 40-50K-ból, hanem 22-ből. És annyit szvsz simán megér...
Az eredeti 60K-s árát persze szerintem sem éri meg. Az tiszta sor!*: kamuzza, hogy annyi, de valójában a kivágott részletet nagyítja...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #46457 üzenetére
Meglepően értelmes fazon. (Egy-két videója alapján nem mondtam volna meg.
)
SymbianOS: na, hát ez az. A Sonyban meg van, és baromi jól kisimítja a képet,
csak éppen azon az áron, hogy lecsökkenti a felbontást: kivág a Full HD képből...
(Szóval HGabor89 YT-on látott videóját emiatt kár leszólni, hogy nem ér 20K-t se.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
fattyu #46552 üzenetére
Nem szedték szét, csak fricskázták, hogy a videója bizonyíték szabálysértésre...
hitelesített mérőszköz...
Eeegen, ezen én is gondolkodtam már... "Mit mutatsz mutató?" És ha pont rossz?
Mondjuk fennakadt 130-nál: nehogymár az alapján mondják meg, mennyi az annyi.Bár a zöld Lambo ámokfutása az M7-esen (330-cal) is szép karriert bejárt a YT-on:
egye-fene, lehet, hogy csak 300-at sikerült megcsípnie, mer' csal az órája.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Daywalker #46556 üzenetére
Jah, kivéve, ha a kerékről megy. De én is tudom, hogy csal az órám,
viszont csak elvettem a gázt, mikor megláttam a traffit. (Jajj, 80, jajj!)
Egéren 70 a megengedett, az mondjuk óra 75, és akkor jó is voltam.Szerk: mondjuk mikor elkezdtek* a kisrobisban fikázni a poénvideóm
miatt, amiben felgyorsítva cikázok az autók közt... Visszanéztem az
eredeti sebességen, s felröhögtem, hogy 20-30-cal mentem csak ott,
mert dugó volt, s alig-alig indult meg a sor: de felgyorsítva "cihopata"!*: egy még motorral sem rendelkező (de annál nagyobb arcú) fazon...
Még azt is megmondta ebből a békaperspektívából lőtt videóból, hogy
átmentem a piroson! (Aztán égett a pofája, mikor kiderült, hogy nem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Daywalker #46558 üzenetére
Jah, nekem is volt a Majában, azon nagyon csalt, valami 15%-ot.
Aztán vettem a másik Majához is, mert azon meg nem mért a rotor
törése miatt, és szerettem volna utána húzni a KM számlálót, amíg
nem érkezik meg a csere rotor külföldről.De azóta semmire nem
használom, mert csak 4%-ot csal az órája, az meg bőven belefér...
(Persze benne volt a pakliban, hogy többet fog csalni az is...)
Meglepő módon a Madison
szinteGPS pontos. Talán ha 155-nél kb.
156-ot mér, akkor sokat mondtam.Szóval most nem tudom, hogy
eladjam-e (megint), vagy tartsam meg, hátha kell majd később is.fattyu: kegyetlen, mit lép a gép megfelelő fordulaton + jó hangja van!
Bár nem sétálnék ott szívesen a járdán, amikor elhúzol 80-nal.kiló Ui: SH témához még: nem nagyon szeretem nézegetni az órát, uis
robogón amúgy is nehéz tartott tempót menni a CVT miatt...
De azért ha rápillantok jobb, ha pontos, mint ha baromságot mér.
(Mondjuk most a trafi miatt nézegettem, és szar érzés volt, LOL.)
canniball: valóban költői túlzás volt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Laraxior #46589 üzenetére
Kézikönyv nincs hozzá? Ott szokták leírni a szervizintervallumokat.
Motorja válogatja: szerintem tök általános szabály nincs ezekre.#46591: nem hinném, szvsz már rég nem pörög motoros témában.
#46592: legutóbbi hírem, hogy sokat dolgozik/belefáradt a témába.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Daywalker #46670 üzenetére
Ez mondd SymbianOS-nek, ő benzinpancsizik.
-
DigitXT
félisten
válasz
bbubby00 #46678 üzenetére
Értékeljük a segítő szándékot, de alapelvekbe ütközik a fórumban való hirdetés:
gondolj bele, ha mi lenne, ha az összes (motoros!) boltos beregisztrálna, így itt
menne a folyamatos reklámjuk? Legutóbb bringaboltos SPAM-reg próbálkozott. -
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #46765 üzenetére
De hogy ez hogy jön a pinlock-tisztításhoz? Kérdezném, hogy "így" az mit takar?
Lecserélted az SJ-t egy hosszúkás formájú kamerára, vagy vettél egy adaptert?Szerk: dehogynem látni a különbséget! Régen a feszmérőd is a képben volt.
Amúgy az az óra tök jópofa, teljesen gyárinak néz ki a kormányon, grat hozzá.bogyo112: nekem meg nincs ilyen krómos kormányom, bibííí...
Amúgy is
én a magam részéről jobban szeretem a DIGITális órákat. Na vajon miért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #46891 üzenetére
Ilyennel mondjuk nem kéne "viccelni". Figyelemfelkeltő, valóban, de...
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #46977 üzenetére
Mert akkor az alkatrészárral nem tud lehúzni? Tényleg felháborító amúgy.
(A munka az ugyanannyi, és pontosan ugyanannyit ér, amit csinál a motoron.) -
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #48354 üzenetére
Kakucsra felengednek robival?
-
DigitXT
félisten
válasz
Morris #48716 üzenetére
1) robogós topik
2) ha segédmotorkerékpárról van szó, akkor annak nincsenek okmányai,
ezért szokták így jelölni (csak egy adásvételi van, és a KGFB a kötelező)
3) ha nagyobb köbcentis a gép, de rendszám nélkül, olyat ne vegyél
De látom, nem olyat keresel... Az árkategória alja általában olyan is - fos. -
DigitXT
félisten
válasz
Morris #48732 üzenetére
Nem, a B125 egy könnyített A1, ami ~30-40K-ból megvan (ez csak a jogsi!):
onnantól a 125-ös nagyobb testű motorok/robogók kerülhetnek képbe, amik
persze sokkal, de sokkal túlmutatnak a felvázolt 100K alatti kategórián...
Minden értelemben. Kb. a duplája az az összeg, amit egy ilyen rendszámos
gépért le kell rakni, és az még eléggé az "alja". Persze, ennyiből itt léteznek
nagyobb méretű, és dinamikusabb gépek, "nagyobb darab" emberek alá is...Valamit valamiért. 50-es pöcsköszörűn nem csak a méret lehet gond, hanem
még sokminden más is. (Említettem már a 10"-os kereket, és a játékmotort.)Ja, és motorra/robogóra még fel is kell öltözni (protektorok)
, szóval: bicikli! -
DigitXT
félisten
válasz
Morris #48736 üzenetére
Annyiból csak fostalicskát fogsz kapni, amire folyamat költeni kell, hogy menjen.
Nem csak benzinre, és olajra a keverékhez...De amúgy ez itt OFF - esetleg a
linkelt robogós topikban többet/többen tudnak segíteni, hogy mi, mennyi, miért...Ha érdekel, ha nem érdekel, ez az igazság. Ugyanez megy nagyobb motoroknál
pepitában, csak mondjuk nem 50K-nál, hanem 100-nál, 150-nél? Kategóriafüggő. -
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #49169 üzenetére
Nekem semmi bajom az FF térdprotektorral.
Igaz, robogón másképp ülök, mint Te az RR-en. -
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #49185 üzenetére
A téli kesztyűmmel tuti, ami nem igazán protektoros, de legalább hideg is,
de az nem valami drága/márkás cucc, hanem Probiker. (Idén lecserélem.)Szerk: az Asesso rögzítése tényleg strapabíróbbnak érződik, azt aláírom...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #49190 üzenetére
77-tel, tolatva, ejj...
(Amúgy szarügy: motort is lelőhetik ugyanígy.)
-
DigitXT
félisten
válasz
canniball #49215 üzenetére
Sajnos nem...
Amúgy az lennék, meg motorral is érkeznék - de "csak" akciós:
"Ha motoron érkezünk, vagy korábban már részt vettünk (akármilyen)
Safety-Hungary oktatáson, akkor akciósan gokartozhatunk (1000Ft/7 perc),
illetve ingyenes a bowling, a csocsó és a billiárd."[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
User64476 #50014 üzenetére
Robis esethez passzoló elmebeteg videó.
-
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #50599 üzenetére
Kellene rá még egy kisebb bukócső... ami megvédi a bukócsővédő műanyagot.
Btw. nemrég olvastam itt, hogy előjött az első hiba a Hondán (Hondán???). Nyitva
maradt a termosztát, nem melegedett be (rendesen) a motor... Lehet, hogy nálam
is ez egy ideje a probléma? Alig ment fel 60 fokra melóba jövet ~16 fokos levegőn.
(Ill. nagyon úgy néz ki, hogy azonos karakterisztikával melegedik a motor* a hűtő
előremenő/hidegebb ágával - arra utalhat, hogy folyamat nyitva van a termosztát?)*: a gyári mérő helyére, a termosztát mellé került közvetlenül a hőmérő jeladója...
(Az a vicc, hogy hidegen még vissza is durrog a kipuba motorféken, ahogy nézem
ez a 60 fok még bőven hideg kategória, fel kellett volna mennie hamar 80 fölé.)
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #50603 üzenetére
Az a vicc, hogy azóta ilyen, amióta tudjukkinél volt hűtővíz (is) cserélve.
OK: kénytelen leszek ránézni, mert ez nagyon gyanús, köszi a megerősítést.Szerk: még azzal vittem vissza hozzá, hogy állítsunk már picit a keveréken, uis
szegénynek tűnik: durrogás, meg elég szar gázreakció... kicsit tudott még rajta
dúsítani, ami picit segített, de ennyi: állította, hogy a karbihoz nem nyúlt. (Na ja:
ha a hűtést rakta össze rosszul, azóta nem melegszik be a motor rendesen.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #50655 üzenetére
Lehet, abban a tartományban bazilikázta el, ahol még nem nyitott a kuplung.
Érdekes amúgy, mert a 400-as Madison ami fej-fej mellett tud(ott) menni egy
Nexus 500-zal (álló rajtból nagyjából 140 km/h-ig), szintén dinamikusabbnak
érződik/látszik nyitott dobbal, de nyélen soha nem is megy 5000 rpm alatt...Ettől függetlenül én is rátenném padra, és lemérném szívesen, mi történik a
gyári dobbal, a Leo Vince dobbal tompító nélkül + ugyanez tompítóval.
Csak ez alsó hangon három mérés. Ami hobbi szinten inkább pénzkidobás.runnernek szerintem az a nyitott dob hangerőben is adott +10 (segg)LE-t.Amúgy robogónál hogyan szokták/tudják mérni a motor nyomatékgörbéjét?
Raknak rá valami fix tárcsát a varió helyett? Vagy mi ilyenkor a metódus? -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #52140 üzenetére
Nem általánosságban van rossz véleménnyel, csak tapasztalat, ha az
ember belenyúl a lecsóba, akkor lehet szoporóller a robogó, de persze
a Varadero is lehetett volna! Ha öreg, lerúgott példányt vásárol belőle!
Viszont megvette a fiatal, újszerűt, és örül, hogy hibátlan. Gyanítom, a
CVT váltós alternatívák is tudnák ezt, amíg nem bontószökevények.
Nade amikor az ember belefut valami drágább példányba, egyből jön,
hogy ENNYIBŐL már "motort" kéne... (Vagy lükébbek esetén: autót.)
Ergo a robogóból jó az olcsó szar is, aztán normális, ha költeni kell rá:
ez is egy hozzáállás. (Sokaknak nem patika a gépe Magyarországon.)Azon meg röhögni lehet, hogy vki egy lefosott Liberty 50-t kendácsol,
de MX5-ről álmodik, és a leghangosabb dobot szeretné az 500-asára:
jó, hát, ha nem ismerik, talán komolyan veszik. Pedig egy provokátor,
aki nem hogy komoly válaszokat, de moderációt érdemelne helyből...
Mert ugyebár lehet széllel szemben, ő szereti is, csak flémnek hívják!bogyo112: volt ilyen rangja. Csak elvették. Modik biztos tudják, miért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #52148 üzenetére
Nem egy hibátlan motor,de közel van hozzá.
Tegyük hozzá: számodra!Nekem napi 25 km-re nem hiányzik
egy negyed tonnás mozdony a városi forgalomba: nem is az én
méretem. De ezt tudod. Ha lenne csak erre "eltapsolandó" 1,5M
forintom, előbb venném meg azt a "tuning" T-Maxot, bár az sem
tökéletes, sőt a konkrét példány (annyiért) szopóroller is lehet...Azért van a sok szívás, mert 9 év körüli "kotla szarokat" vettem*
olcsón, aztán ez-az rendesen el volt rajta baszarintva, pl. kókler
szerelő és/vagy csóró (esetleg hozzá nem értő) előző tulaj által.Ez van! Nekem kell a városba a robogó játékossága, fürgesége,
még ha a Varával állva is hagynál lámpától indulva bármikor.
A Madison egy picit nagy, de kényelmes és könnyű: robogós!
A Nexus meg jóval nehezebb, s nagymotorosabb érzés, ami az
én felhasználásomhoz nem passzol. Még ha AndrewTdi körbe
is motorozott vele akármikor, mert érezte a gépet. Jó, lámpától
pont nem tudott ellépni: gyorsulni azt bárki tud, ha megy a vas!*: mások is, hiszen csak egy robogó. Kis pénz, kis foci, nem?
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #52163 üzenetére
De most erre mit vársz tőlem?
Nem oda találták ki, és nem azért vetted, hogy
napi 25 km-t menj vele, hanem simán elgurulsz vele a halál faszára, meg vissza:
ha erre van ingerenciád, akkor számodra ez az ideális választás.Nekem meg
nem "nyafogás" miatt nem kéne! Egyszerűen számomra, az én motorhasználati
szokásaimhoz nem passzolna egy ilyen dög... Viszont az egyáltalán nem zavar,
hogy Te a városban is használod - nem akarlak meggyőzni, hogy vegyél robogót!Tudom, hogy a tuning T-Max igazi szopóroller lehet, ezért sem vettem meg.
Ja meg azért, mert nincs hirtelen csak brahiból eltapsolható 1,5 MFt-om LOL.Ja hát vezetni is tudni kéne, ez tény, de a GP800 megint egy olyan dolog, hogy
akkor már T-Max. Nyilván, 800-as jobban gyorsul, de egy szint fölött kit érdekel.
És továbbra is: a városba minek nekem egy akkora motor... (Igen, még a T-Max
is overkill, csak ha neadjisten néha gurulok országúton, akkor nem rossz, hogy
a robogók között a legjobb felfüggesztéssel rendelkezik: szinte már nagymotor.)Ui: a Maja klub elnökének sem Majája van már, hanem T-Max: vajon miért?
600-as sport géppel aztán tényleg értelmes dolog lenne munkába járni.* Eddig
azt hittem, hogy nem vagy robogóellenes (hiszen neked is voltak nagy gépeid),
de most már kezdem azt hinni, hogy az vagy: oké, legyél! Nekem megfelelnek
a szopórollerek. Csak legközelebb figyelek rá, hogy inkább egyben adjam ki a
vételárban azt a többletköltséget, amit egy lerugott olasz import apránként visz.
Azért amikor gurultunk, nem kellett volna 140-nel csapatni az ütött felnimmel...
Egy durrdefekt, és már nem irogatok itt. Ja és első fékem sem nagyon volt...*: mielőtt megszólal HGabor89: nem csak arra használja, hanem pályára viszi.
Oda meg vicces lenne kimenni robogóval, főleg egy lerúgott 250-essel.Bocs az OFF-ért.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #52170 üzenetére
Jó, csak linkeltél egy cikket, hogy a Varadero "majdnem tökéletes".
Én meg mondtam, hogy (ahogy a cikk is említi amúgy!) nem az én
méretem, továbbá nem igazán használnám ki. (Így számomra nem
is játszik...) Mivel nekem linkelted a cikket, ezért válaszoltam rá.Ha most megvenném azt a T-Maxot, a harmadik motorom lenne.
De már kettő is neccesen fér el a garázsban, na meg nem kellene
harmadik szopóroller. Amúgy emiatt folytam bele a beszélgetésbe:
én tudom, hogy értetted, és miért hívjuk így a nagyrobogós topikot,
hiszen aktív részese vagyok* a kóklerkedés következményeinek.Úgy tűnt, runner nem érti, hogy nem az összes robogóra értetted...
Aztán nekem is kezdett úgy tűnni, hogy talán mégis?! De látod: Te
csak nagy Burgiban gondolkodsz, mert az volt. Neked bevált. Az is
a Te méreted. Én meg lehet, hogy azon is sz*rul érezném magam?
Gondolom nem kell ecsetelni, hogy az sem "napi 25 km-es" gép.Mondhatnánk, hogy a nagy Burgi a robogók Varaderója, nem?
Persze, kompromisszumokkal minden gép használható mindenhol.Ui: továbbra sem gondolnám jobbnak a GP800-at a T-Maxnál, főleg
az újabb modelleknél, ahol már a szekunderhajtás is szíjas ugye...
(Tudom, nagy lustaság, de egy robogón ne kelljen már láncot fújni.)
Erősebb, oszt' ennyi! De tesztek alapján kanyarodni kevésb szeret:
azt nem hiszem, hogy nyeretlen kétévesek tesztelték, és írtak róla.*: utoljára, amikor ide írtam, te adtál tippet a termosztátról. Na most
ahhoz képest kiderült, hogy konkrétan NEM volt a gépben benne.
Meg még annyi derült ki, hogy nem a hidegebb oldalt mértem anno,
azaz sokat jártam túlhűtött motorral: rossz a fogyinak, jobban kopik. -
DigitXT
félisten
Hogy ne csak offoljak.
Kawasaki ZZR 1400 turbo: 406 km/h
-
DigitXT
félisten
válasz
V.Stryker #52461 üzenetére
Meglep, hogy csendesebbnek írod: a felnyithatók általában hangosabbak.
Amikor vettem az N103-at, elég durva volt a különbség az 1000 éves zárthoz
képest, ami lehet, hogy már kukaérett volt (amikor eltört a plexije, garantált),
de csendesebb volt, az ziher. Persze függ a motorodtól/turbulens áramlástól,
mindentől: igazából meg kéne nézni mindkettőt, felpróbálni, utána dönteni. -
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #52466 üzenetére
N90-ért beugrottunk a "bázisra", Barátnőm felpróbálta, stimmelt a méret elhoztuk:
nem minden rendelésre van azért ott sem, van raktárkészletük. N103-ra se kellett
várnom anno: ugyanez volt, volt a méretemben.Az N-Com amúgy elég jó dolog,
csak nem "derótos" példányt kell venni, hanem Bluetooth-ost, az teljesen jó cucc. -
DigitXT
félisten
Úgy bizony... Amúgy nagyon elveszi a figyelmet a telefon... A zenehallgatás
a töredéke, mert az "csak" a zajokat nyomja el, de nem kell aktívan a másik
félre koncentrálnod... Esetleg még egy tök offtopik problémán gondolkodnod.Tegnap pont beszéltem nővéremmel, majd rácsodálkoztam, hogy "tolnak le",
pedig óra szerint rendesen mentem, csak egy ideig egyszerűen nem vettem
észre, hogy vki szeretett volna még gyorsabban menni. Tükör nézegetésére
az offtopik (nem motoros) téma miatt kevesebb figyelmem jutott - ha viszont
a túrázó társaság tagjai beszélnek röviden egymással, akkor az feltehetőleg
pont a gurulással kapcsolatos a téma: kifejezetten hasznos lehet a dolog.
És akkor megállni sem kell. Amúgy kinek mi az "utazó" tempó? Egy túrázó
csapat nem feltétlen 200-zal zúz: van esély, hogy tudnak szólni egymáshoz.De jellemző, hogy valaki valamit nem próbált, és nem érti a légjogosultságát.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Windows 10
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Mobil flották
- Linux kezdőknek
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Politika
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!