Hirdetés
- Apple Watch
- Google Pixel topik
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- MuziX blog: Kipróbáltuk a GGMM multiroom rendszerét
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Taroltak a Pixel 9-ek a DxOMarknál
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88568 üzenetére
Akkor most dilemma van.
Jobban működjön, vagy jobban szóljon ez itt a kérdés.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88574 üzenetére
Neked mi a véleményed erről? Állítólag tisztítja az égésteret, szeleptányérokat, injektort, stb. Persze nem egy tankolással, hanem apránként.
(Calgonnal a mosógép is tovább él! ...csak az árából új mosógépet lehet venni pár év alatt.) Meg súrlódás csökkentő, de kimutatások nincsenek. Nekem parasztvakításnak hangzik.
Előbb gondolnék arra, hogy a drágább az normális minőség, az olcsó meg vmi szennyezett hugylé. Mindenesetre anyagilag jobban járnék, ha negyed évente veszek egy flakon injektor tisztítót...Az oktánszámra külön ki se térnék, a kézikönyv azt írja 90-es legyen minimum. Innentől ez mindegy is.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88577 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek, de a nagyobb oktánszám a magasabb kompresszióviszonyból eredő követelmény. Ha nem kopog a motor, akkor elegendően magas és semmilyen haszonnal nem jár a további emelése az oktánszámnak.
Egyáltalán milyen utcai járműbe kell gyárilag 100-as benzin?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88597 üzenetére
Az etanol az rossz?
Szennyezi a motort? Lerakódás, koksz?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88646 üzenetére
Szvsz az atom jó. Tiszta, olcsó.
És jól szabályozható, biztonságos. Nem atombiztos, meg nem hülyebiztos, de kellően stabil.
Az hogy ellenkampányol a fél világ, az csak politika meg buta bólogató kutyák.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #88686 üzenetére
Lehet egy Doktor House veszett el benne, lehet egy igazi motordoktor!
Simán el tudom képzelni, hogy vki profi abban amit csinál, de közben utálja az embereket.
Én a munkájából szoktam megítélni a szákembört, nem a stílusából.Persze a profik tudnak bánni a kuncsafttal, hogy az visszajöjjön máskor is. Az igazán profik meg még azt is megmondják mennyi idő és pénz lesz, és legközelebb mi fog tönkremenni.
Így lesz vkiből visszatérő vendég.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88693 üzenetére
Tudsz ilyet linkelni? Egyszerűbb volna erre cserélni, mint zümmerrel szarakodni.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88699 üzenetére
Én relatíve ritkán futottam bele ilyesmibe.
Nem is emlékszem így hirtelen ilyen esetre. Mondjuk nem vagyok az a beszédes fajta; idegenhez csak akkor szólok, ha tényleg van vmi mondanivalóm.
Általában azt kapom, amit kérek. Ha nem azt adják, elmegyek máshová hátha ott kapok...
Nem szoktam leállni kitárgyalni az ügyeimet, egyrészt mi a f@sz köze van hozzá - 2 perce ismerem -, másrészt ne akarjon minden jött-ment megszakérteni mindent, pont nem érdekel.De a mentalitás az itt angolban tényleg más, itt aki szolgáltat valóban érted van.
Vagy legalább elhiteti veled és kapsz egy erőltetett mosolyt. Ha panaszod van, tuti nem távozol csalódottan. Persze ha jogos a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Moleman #88744 üzenetére
Először is: te -15-ben motorozol? Maga nooormális?! Nem félsz a jégtől?
Aztán mennyi ideig tartott az út? Én 0-5 fokban jöttem egyszer 360 km-t, a nagyját autópályán. Úgy egy óra után kezdtem átfagyni. Munkába járni tökéletes arra a 15 percre, addig azt hittem ez így fasza.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Moleman #88771 üzenetére
Egy szabót kell felkeresni vele. Megnyugtatlak a drága farmerben se feltétlen passzol a térdprotektor. Konfekció méretek. Annyit is érnek. Nekem a Richa farmeren pl. befelé fordulnak a szar és szűk szabás miatt, amint behajlítom a térdem és a csípőm.
A cordurával meg az a gondom, hogy a zseb fejjel lefelé van és a vékony tépőzár csík kevés, hogy megtartsa a protektort. Az meg folyamat lecsúszik.
A dzsekivel se vagyok elégedett.
Szar az egész márka.
Majd nézek egy másik márkát, amiben D3O protektorok vannak.Level 2-es védelemmel gyárt vki dzsekit?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Genesistibi #88780 üzenetére
Flex a legkönnyebb. Csavarfej szintjéig elég, utána lehúzható.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mentolka #88850 üzenetére
FB-nek nincsenek szarságai, az csak egy platform. És annak príma. Lásd esemény szervezés.
Az embereknek vannak szarságai. Arról nem a platform tehet. Ha nem akarsz cicás videókat és nem kívánt tartalmakat nézegetni a falon, akkor kezd el szűrni azt!
Persze könnyebb rávágni, hogy szar, mint megtanulni használni. -
Teasüti
nagyúr
Most akkor kezdjelek el én is porrá fikázni téged? Mert támadási felület az épp akad.
A véleményemet nem a te személyedről alkottam (vagy Mentolka, vagy bárki aki nem használ FB-t), elvégre személyeskedést nem olvashattál.
Ellenben az összes reakciód ebben merült ki, így értelmét nem látom felvenni a kesztyűt.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #88961 üzenetére
Egyszerű ez mint az 1x1.
Legalább két fajta motorra lesz szükséged. -
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88998 üzenetére
És mi lett az autóssal? Bünti vagy vmi? Vagy elhajtott mint aki jól végezte dolgát?
Amúgy mi van a defenzív vezetéssel? Nem baszogatásból, de belátható úton ha alárendelten vár vki a sorára én általában nem 90-nel megyek el mellette (hanem 140-el ...nem is ).
[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mike- #89367 üzenetére
Van ez az embertípus, aki nem teszi szóvá ha vmi nem tetszik neki, csak besérül magában. Aztán másoknak panaszkodik, hogy hogy járt pedig csak töketlen.
Bogyó bá'
Nekem már az excenteres esztergálás - egyik tokmánypofa egy foggal kitolva - is zseniálisnak tűnt, azt se tanítják.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #89370 üzenetére
Mi bukóban motozunk.
Néha napszemüveg a sisak rostély alatt.Sosem értettem amúgy akik nyitott bukóval járnak és szemüveggel, ők sosem kapnak arcba semmit? Nekem pattant már le kavics a rostélyról. Nem hiszem, hogy jó érzés ha arcról pattan, vagy esetleg a szemüveg lencséjéről. Vagy kiüti a fogam, stb. Ja azt nem, a bankrablós kendő nyilván hárítja.
Na meg a rovarok? Tuti vmi mazochistának kell lenni, ha azt vki élvezi.
Imádják, ha szétloccsan egy nagyobb repülő a szemüvegen, vagy a kendőn a fogaik közt?[evil]
Amúgy meg nem láttam kérdést a hozzászólásban. Így nincs is nagyon mit reagálni rá. Vagy mit írjunk? Van egy motoros szemüveged. Jujj de jó neked! Nyomnék rá egy lájkot is, csak ez nem az FB és nem is a személyes blogod.
[/evil][ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #89386 üzenetére
Minden bukómban van lehajtható napszemüveg. A sajátomat is néha csak azért hordom, mert nyitott rostéllyal gurulok le a városba nyáron a nagy melegben. Amúgy fasza lenne a szupi lencsék miatt, de a polárszűrő meg szép szivárványosban láttatja a rostélyt, így nem túl jó kombó. Nekem meg e nélkül nem napszemüveg a napszemüveg.
De már inkább le se hajtom még a sisakét se ha nem muszáj, mert alig látni az lcd kijelzőt a motoron vele. Ilyen fél állásban meg nem igazán akar megállni, hogy ki tudjak nézni alatta a műszerfalra.
Szóval sötétítést csak nagy ritkán használok, tényleg csak szembe napnál.[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
Ha a kuplung alapállása - mikor teljesen visszahúz a rúgó - már a fogáspont körül van, akkor ezen lehet állítani, vagy ez már teljesen elkopott? Még nem tűnt fel, hogy csúszna. De eléggé a kar végén van a teljesen (vagy közel teljesen) zárt állapot, bovden holtjátéktól függetlenül. A bovden is maxon kitekerve már.
Lamella csere házilag mennyire szopós munka? Kell hozzá spéci szerszám?Hmm, nem vmi nagy was ist das. LEgalábbis egyszerűnek tűnik.
[videó]
Elég csak friction lamellákat cserélni? Azok relatíve olcsóak. A komplett kit-ek (friction plates, drive/steel plates, springs), na azok húzósak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89486 üzenetére
Bovden.
Ott van a videóban szétkapva.
Durva állító alatt mit értesz? A két végén lehet feszíteni a bovdenen, más állítási lehetőséget nem látok.
És már mindkét menetnek a végén vagyok (cca 3 cm menethossz összesen így ránézésre) és így se szupi.
(Vagy megnyúlt a bovden? Nem hiszek én ebben a lenyúlásban, ennyit nem tud nyúlni még ha a bovdenház szarrá kopik, akkor sem.)
A nyomótárcsa vagy mi, annak van vmi végállása ahol felütközik, vagy az addig tudja nyomni a lamellákat amíg van alatta még anyag?
Csere esetén (tudom, ne szaladjunk ennyire előre) elég a kopólamellákat cserélni ? Vagy komplett felújító készlet kell?nem az, hogy hol fog a kuplung a kuplungkaron.
Úgy is, hogy a holtjáték után az első pár mm-nyi kar behúzásra már szét is kapcsol?
Eléggé nem érzem újabban a fogáspontot se elinduláskor, hiányolom azt a finom átmenetet.
Vagy én lettem béna az utóbbi egy-két hétben.
De lerövidült a karnak a fogáspont és teljesen összezárt kuplung közti útja, ez most jó ha van egy centi, vagy annyi se.
Ez nem gáz?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen