Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- HMD Skyline - jó szerelés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
Hirdetés
-
WHQL aláírást kapott a nemrég kiadott Arc meghajtó
ph A 32.0.101.6078-as, WHQL aláírással rendelkező csomag más szempontból nem újít.
-
Vigor - Végre PC-re is elérhető lett a teljes kiadás
gp Alig négy hónappal az early access változat startja után máris befutott az 1.0 verzió.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Progressziv rugo semmivel nem jobb. Sot szerintem szar Annyi pluszt kapsz, hogy a rugout vegen egyre jobban ellenall, igy pl felutni nehezebben fog fog. De jobb a motor nem lesz semmivel sem, sot egy relativ rovid rugouttal rendelkezo sportosabb motor inkabb szarabb lesz. Lassu temponal kenyelmesebeb, ha tolod akkor kemenyebb. DE! A linearis vegig ugyanazt a tapadast adja, a progressziv felkemenyedve mar nem biztos hogy jo. Raadasul a csillapitas beallitasa erdekes moka lehet egy progressziv rugohoz.
A helyes eljaras szerintem: sulyodhoz passzolo linearus rugokra kicserelni az osszeset (elol hatul). Ha esetleg nagyon megpakolod a motort (csomagok meg utas), akkor a nyugalmi pont a plusz suly miatt lejjebb kerul, ezt rugoelofeszitessel kompenzalni kell es kesz.
Ninja velemenyet erdemes kikerni, bar meglepodnek ha sokat dolgozott volna progressziv rugos motorokon
"Láttam a mocimhoz 49-ért ilyen rugót olajjal együtt. Érdemes beruházni rá?"
Nem. Linearis rugo elore/hatra, megfelelot a sulyodhoz, ezt utana beallitani hogy az elofeszitessel kb megfeleloek legyenek a logasok, es brutal jo lesz utana a motorodu.i a linearis se ugyanazt az ellenalast adja vegig, mar csak a legres miatt sem... de ezt most hagyjuk
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #11567 üzenetére
Itt a lenyeg hogy oriasi az osszevisszasag. Nem tudok mast ajanlani, mint hogy veszel egy normalis 20W olajat, kiprobalod es ha jo akkor orulsz, ha nem akkor ptobalod tovabb. Esetleg meg kellene kerdezni attol akinek sikeres volt a csere, hogy pontosan mit rakott a teloba.
Van meg egy lehetoseg az elorelepesre... Racetech Gold Valve emulator [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11581 üzenetére
Hat igen ezert jo a 750 Pont anniyval erosebb, hogy ne kelljen alandoan valtogatni alacsony fordulaton, de alapvetoen a kezelhetosege olyan mint egy 600as. Kar hogy a yamaha nem tartotta meg az R7-et
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11582 üzenetére
Jovo het vegen nyaralok De tartogatok egy hatso gumit meg erre az evre kecsora
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #11624 üzenetére
Itt pedig lehet nezegetni tores teszt eredmenyeket: [link]
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #11627 üzenetére
Esetleg valami bizonyitekod van arra, hogy kamu az egesz, es fizetni kell a sok csillagert? Vagy csak kipattant a fejedbol
Megnezve a teszteket, eleg nagy a szoras a markaknal, egesz olcso sisakok kapnak 4-5 csillagot, es van hogy dragak meg 3-at. Markan belul is nagy a szoras...Nem nagyon latok mintat abban hogy ki az a gyarto aki fizetne...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Nordic #11692 üzenetére
Cseszheted a szellozo lyukakat amikor allsz Ez a predator sisak lehet hogy hasznalhato, de lehet hogy totalis szemet. Igy a kepek meg videok alapjan nem lehet eldonteni. Nyilvan baromkodni jo ez, de kevesen fognak ebben motorozni napi szinten Mindenesetre ennyi penzert komoly sisakokat lehet venni...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11705 üzenetére
Mentem egy ilyen hyoval egyszer. KOlcsonkertem, valami alkatreszert kellett menni. 500m utan visszafordultam vele, mert azt hittem tonkrement a fek ...pedig nem
-
yodamastah
őstag
válasz NINJA_V #11714 üzenetére
Nezem... amugy neztem a practicet egesz nap. Basszus a motogp es a moto2 is eleg sokan durvan tepik a gumik jobb oldalat. Stoner gumija igy nezett ki alig par kor utan... Motogp gumin azert ritka az ilyesmi:
Marquez hatsoja 4 kor utan!
Erdekes.. a palya elegge gumi gyolkos, raadasul keveset mennek jobb oldalra dontott motorral, lehet kihul a jobb oldala es ez hideg tepes.... Mindenesetre nem mindenkinel lattam, de eleg sokaknak szinte azonnal szedi szet....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hat en ezt ertem, de ettol meg a gyors csoportban a helyed. Ott mentel volna jobbat is, mert nem tartanak fel folyamatosan... Persze lehet elfogyott a jegy... epp ezert kerdeztem mit kerestel te a lassu csoportban
Kamera tesztre meg eleg legurulni a sarki boltba meg vissza
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #11716 üzenetére
Na stoner is megy a korhazba.
-
-
yodamastah
őstag
Hat ritkan tepik meg ennyire.... a bolti dunlop ilyen 15-20 koron at meg akkor is egesz jol egyben marad ha nagy bajok vannak. Nyilvan Marquez sokkal jobban terheli a gumit mint az olyan benak mint mi Meg persze ez nem bolti dunlop De sokkal kozelebb van a bolti gumihoz, mint pl a Motogp gumik..
Nem akarom en a VB-s mernokok munkajat kritizalni csak erdekes. Az viszont biztos, hogy a tok normalis az nem ilyen
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz NINJA_V #11761 üzenetére
Le a kalappal Stoner elott. A fajdalomcsillapitok amit beszedett kb a futam feleig hatottak, utana probalta magat a masik labaval tartani kanyarokban,de a vegere mar nem birta energiaval, es Dovi megelozte. De meg igy is 4. lett ugy hogy 8. helyre esett vissza a rajtnal, es csak Spies esett ki elotte.
Nekem volt mar bokatoresem szalag serulessel, es emlekszem a budira kimenni is komoly kihivas volt. Nem hogy letolni egy 28 koros VB futamot. Szoval nem csoda hogy a futam utan, ugy kellett leszedni a motorrol...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
AMikor rendesen szetszaggatod a gumit, akkor mar nincs annyi tapadas. Be lehet vele fordulni lapon, de nem fog mar ugy, nem tudsz kigyorsitnai rendesen.
2-3 kor alatt csak a nagyon lagy keverekeket lehet szettepni.
Azert csodalkozok ra amikor VB-n latok tepett gumit, mert akik ott a motorokat allitgatjak, igencsak ertik a dolgukat. DE elofordul ott is hogy szivnak ilyesmivel. Moto2ben pl a talma is bukott egy dobogot 2010ben amikor a nemet palyan a hideg aszfalton szetment a dunlopok jobb oldala, es a vegere mar nem birt vele befordulni rendesen.
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11837 üzenetére
Kell egy fasza nyomatekkulcs MOndjuk ingyen nincsenek a szerszamok sem. Szerelohoz en viszont azert nem viszem szivesen alap dolgokhoz, mert mar rengeteget benaztak. Dragan megcsinaltak szarul. Akkor inkabb en csinalom meg szarul ingyen
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #11873 üzenetére
1200essel valtogatas nelkul lehet dinamikusan elozni. Oriasi elony ez. Motorral nem jo otlet lenduletbol elozni, erobol erdemes, es hatrozottan, dinamikusan. Ehhez egy 600ast vissza kell rakni 6bol 3-ba. 1200-est meg nem. Egy 900km-es gurulason nem mindegy hogy 50x valtasz vagy 500x
Ennek megfeleloen, amikor a necces szitukbol gazzal elorefele kell menekulni (nem ritka), akkor is jol jon az 1200es. Valtogatni nem kell, csak gazt huzni. Ez az egyik legnagyobb elonye kozuton az eros motoroknak. A boseges erotartalek magabiztos kezekben tobb biztonsagot ad.
PErsze sokmindenre eleg egy 600as, es ha porgeted akkor tok jol megy. De aki megszokott mondjuk egy 1000es spotmotor nyomatekot, az visszaulve egy 600ra ugy erzi hogy kihajitottak a blokkot a motorbol. Egyszeruen megszokta hogy minden fordulaton tol a motor.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Egy pelda. Mesz mondjuk 3 savos parhuzamos kozlekedesben nyugiban, es latod hogy valtjak rad a savot. Altalaban sokkal jobb ilyenbol elore menekulni, mert magad elott pontosan tudod mi van. Fekezni nem jo, mert nem mindig vagy kepben hogy mi van mogotted. Nem kell eletveszelyben gondolkodni amikor menkulest irok. Sokszor elorefele huzok el egy kialakuloban levo szitubol ami nem tetszik. Motorral akozlekedes strategia az ilyen legkisebb ellenallas elve alapjan mukodik jol. Ebben sokat segit ha van egy eros blokk a segged alatt.
De pl en sem jarok 1000es motorral. Elvagyok a 750-el. En csak leirtam hogy szerintem miert jobb egy 1200-es mint a 600as
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére
Erdekes amugy hogy a 750 mennyivel jobb utcan mint a 600. Egy ideig megvolt a 600as es a 750es gixxer is. Amikor elkezdtem a 750el maszkalni azonnal megszoktam hogy erosebb kicsit, de nem ereztem kulonosebben hogy hajj de eros lenne. Aztan mentem egy kort a 600-al es azonnnal.. hubaze ez nem megy. Es nem az volt a gond hogy porgetve nyel gazon hogy megy. Hanem siman kozlekedes kozben ereztem hogy a 600 szarabb. A 750es egesz jol tol 3500tol, a 600as meg 7-8ezernel kezd el eledezni. Siman a lightos mindennapi kozlekedesben sokkal jobban bejon a 750. Kar hogy ezt a kategoriat elegge hanyagoljak. Oriasi a szakadek a 6kilos es az 1000 kozott, foleg sportmotoroknal.
De ha akarjatok megkerdezem egy baratomat, van egy 650es es egy 1250es banditja. Melyiket szereti jobban
-
yodamastah
őstag
"egyesben tudja az autópályatempót 4 sec alatt, mit kell ezen pörgetni, meg hol kevés?"
A gond az hogy fordulaton kell tartani hogy rendelkezesre alljon az a nyomatek es az az ero ami bar ritkan kell, de de akkor jol jon. Gurulsz 100-al 6.ba ott nem 110-120Le a 600as, hanem 35. Az uj yamaha R6R 5000es fordulaton 25Le. Pedig ez egy nagyon eros 600as blokkal van szerelve.
5-6ezernel ha huzol egy nyel gazt neki, kb nem tortenik semmi. Ahhoz hogy megkapd a szukseges erot, vissza kell valtani 6bol 2-be. Ez nem csak az eltelt ido miatt problemas, de visszavaltaskor egy terheles valtas tortenik, ami bar nem szornyu dolog, de megiscsak ott van. A sulyeloszlas megvaltozik, elore dol a motor. a lanc nem feszul tovabb. Levaltasz 3-4et ujra feszul a lanc, ujra hatra megy a suly, ujabb terheles valtas. Az also tartomanyban erosebb motoron meg annnyi tortenik, hogy 20% gazallasrol felmesz 80ra. Elindul es kesz.
En nem mondom hogy a 600as szar, volt par 600asom es szerettem mindet. Most is vennek 600ast. Az erosebb/nyomatekosabb motoroknak azonban kozuton is megvannak az elonyei. Egyszer probald ki menj 1000km-t egy nyomatekos tura motorral, es megerted. Nem az a lenyeg hogy 200Le legyen, hanem hogy 3000tol is jol huzzon.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Azert azt hozzateszem hogy sok nagyon eros motort kiprobaltam, es engem kulonosebben nem kotott le az iszonyat ero onmagaban. Az MV Agusta F4 312-ben is futomu tetszett meg a vaz Ment mint a barom, de inkabb ijeszto volt az a rettentese ero ami jott belole folyamatosan. Ez mar tenyleg a masik veglet, amikor mesz 60-al es 4.ben akkorat tol hogy beszarsz. Nekem nem ez kell, csak hogy legyen valamennyi ero lent is. Mar reg lecserelhettem volna 1000esre a 750est, de egyaltalan nem akarom. A 750ben szamomra mar megvan az a kis plusz amit a 600asokban hianyoltam az also tartomanyban. Felso az mindegy, kozuton en sem motorozok 10e feletti fordulaton.
"alapvetően én sosem a tömeg tempójában megyek, hanem gyorsabban "
Persze ez alap, en is befele motorozok a forgalomba, hogy szembol jojjenek a megoldando szituaciok. De ide aztan meg foleg jol jon a plusz ero, mert a megoldasokat is magam elott keresem.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #11905 üzenetére
Megkerdeztem. Azt mondta hogy mindkettonek megvan a maga elonye. Az 1250-es mellett az szol, amit mar itt leirtam. 100nm nyomatek 3000es fordulaton, valtogatas nelkul 2 szemellyel barhol elmotorozol vele. A 650est varosban jobban szereti, nem melegit ugy (ez nyaron lehet problema), es konnyebb maga a motor is. Azt mondta igazabol a 650es is eleg lenne, de a hosszu turakra jobban szereti az 1250et, foleg amikor nagyon felpakol. Egyeb dolgokban nagyon hasonlo a 2 motor (vaz, futomu, fek)
Szoval ha sokat mesz varosban akkor 650, ha hosszu turak lesznek, esetleg 2 szemely akkor 1250
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Autós topik
- Mobil flották
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen