Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ferdzsoo #38029 üzenetére
Ez abszurdum...
A topikban is volt rá példa, hogy a kocc után 110-zel haza: autóban fél millás kár.
(Más dolog, hogy nem az a tipikus cserbenhagyásos eset volt, csak mondom.)Btw. félreértitek: csinálja a jogsit. Nem kéne addig közlekednie, de hát leszarja...
(Ha nem írta volna be, nem erről szólna a téma, s tudnátok érdemben válaszolni.)kcsa: ha balesete lesz, és a jogsi hiánya miatt elmeszelik, majd kifizeti zsebből.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Outlander #38040 üzenetére
Műszaki Üsmeretek.
Btw. nekem is volt egy ilyen láncos kérdés anno, amit csak betippeltem, mert fogalmam sem volt (és ha valamiért arra vetemednék, hogy valamikor otthon magamnak láncot szerelek, hát azt nem "fejből" fogom csinálni). Mondjuk azóta sem volt láncos motorom, így ez a veszély nem fenyeget, de van valóban némi "elavultság szag" ezekben a kérdésekben.
HGabor89: "Nem jártam oktatásra": ez mondjuk megint egy olyan dolog, amit nem kéne büszkén hirdetni. Tudom, hogy az oktatás színvonala hagy kívánnivalót maga után, de nekem semmi bajom nem lett attól, hogy 9-10 év után újra meghallgattam (esti órákban, szóval meló után simán) a KRESZ "jelenlegi állását". Nem mellékesen tök jófej volt az oktató, bár egyedül voltam motoros a csoportból, de kitért a motorra vonatkozó speciális dolgokra is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ipadipad #38112 üzenetére
Szerintem egy '88-as CBR-re nagyjából sehogy nem fogod rávarázsolni a ~20 évvel fiatalabb verziójának "idomszettjét". Azért ennél több dologban térnek el...
Szerk: megelőztek.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Kíváncsi vagyok, hogy a zokni is Dainese, vagy csak megy a színe a motorhoz?
Szerk: bocs megnéztem jobban, nincs kérdés: az.Dainese alsógatya nem volt?
Szerk2: 5300 pénzért amúgy ez is valami spéci aláöltöző? (Most viccen kívül...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz fattyu #38155 üzenetére
Nincs mese, fel kell dobozolni a motort... (Vagy nem egyedül menni,
és akkor lesz valaki a parton, aki vigyáz a cuccra, amíg lubickolsz...)leviszem a csajt hogy vigyázzon a cuccra amíg fürdök
Hát, ha nincs más megoldás. Aztán te vigyázol a cuccra, amíg ő fürdik.doboz nem opció
Nagyrobogó. (Autó.)Vonat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #38202 üzenetére
Vannak szintek. Ez a csúsztatott kuplunggal szüttyögés még a kezdő szint.
A hátsó fékkel, picit tempósabban, de bátrabban döntve meg a haladó(bb).
Vizsgán nagyjából mindkettőt elfogadják, csak a lábadat ne rakjad le.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Integra #38205 üzenetére
Az a hihetetlen, hogy ilyen "oktatás" után jár a jogosítvány. Aztán
csodálkozás van, hogy sok-sok sztrítrészer megöngyilkolja magát,
mert se fékezni, se kitérni, se körültekiteni (se odafigyelni) nem tud.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #38208 üzenetére
Szerintem a saját stílus kialakítása ELŐTT menj tréningre. Sokkal nehezebb
a hibás berögződéseket elfelejteni, mint eleve jól megtanulni valamit.Szerk: na tessék, mobilról lassú voltam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #38211 üzenetére
Én csak a Safety 1-ről tudok nyilatkozni: az az ALAP, amit mindenkinek legalább
tudnia kéne, aki valaha is szeretne motorozni. Tegnap voltam is kint a nyílt napon.
Igaz, motorra nem engedtek, mert rövid gatyában nem lehet - de a gokart állat volt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nem rossz az ötlet, de valójában ezt nem is ők csinálják: "egy általunk auditált
budapesti szolgáltatón keresztül zajlik" Viszont féláron lehet tréningezni utána.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ipadipad #38235 üzenetére
Érdemes lenne az első hozzászólást áttanulmányozni, ha még aktuális...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #38324 üzenetére
Ha ismerős, akkor mi akadályoz meg, hogy felülj rá? (Oké, még nincs jogsid,
hát nem mész vele, DE üléspozíciót minden további nélkül tudsz tesztelni.)Xaels: ha nem jöttek szembe, akkor csak szabálytalan a záróvonalnál előzni,
de nem biztos, hogy hűde nagy kockázat. Motorral viszonylag gyorsan vissza
tudsz sorolni a sávodba, ha szükséges... Legrosszabb esetben még a felezőn
is elférhetsz. Kivéve, ha nem. Van aki eleve úgy kezd előzni: na AZ kockáztat!
(Tudom, tudom, más országokban ez teljesen normális - mindenki úgy megy.)A linkelt videóhoz fűzött kommentárról már kifejtettem a véleményem, máshol:
alapvetően nem értek vele egyet, mert mindkét felet hibásnak érzem kicsit, az
meg azt sugallja, hogy "szegény autós" csak megszívta, a motoros A hibás...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Dexar007 #38364 üzenetére
Jobb kétszer, mint egyszer se... Hasznos kiegészítés.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Oktatáson hányszor kell akkorát fékezni, hogy dolgozzon az ABS?
Na meg aztán tényleg nem ez a jellemző a gépparkra. Ha meg már
ez lesz, mert kötelező lesz, akkor a saját gépén is az lesz.Btw. azzal egyet értek, hogy a sok vezetést könnyítő elektronika a
nyers tudást csökkenti. Régen is az volt a mondás, hogy aki Ladát
tud vezetni, az mindent tud vezetni... (Ha valaki egy kipörgésgátlós,
stb. motoron azt "tanulja", hogy mindig, minden helyzetben szabad
nyelezni a 100 LE motort, az a "hagyományos" gépet el fogja dobni
tiszta sor. De tkp. mit is akarsz ezzel mondani? Az, hogy van ABS
a motorban, nem jelenti, hogy agyatlanul KELL rángatni a féket.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Integra #38375 üzenetére
Dettó. Pánikhelyzetben baromi jól jöhet, hogy tudsz max. fékerőt kifejteni.
Pályán meg nem pánikhelyzet van, hanem mész a legjobb köridőért.Na meg aztán a közúton a tapadás is nagyon "esetleges" tud lenni. Akár
egy tök ártatlan helyzetből is lehet perec, ha épp sok a fékerő... Az azért
ritkább, hogy már megindul az első kerék, és a veztő ezt időben észlelve
elveszi a féket, s nem fikáz egy hatalmasat. Előfordul, de necc. Ráadásul
ha teljesen elengeded a féket ijedtedben, ugyan nem esel el, csak nem is
lassulsz tovább, márpedig oka volt annak a "nagy féknek"... Egy benézett
szituban határon fékezni közúton: nem egyszerű na. Az ilyenekből jönnek
az olyan sztorik, hogy elnyalt. De amúgy az akadály előtt még az idomon
csúszó (kevés lassulással bíró) motor is simán megállt. Kellemetlen, na...(Persze, mindennek az alapja a figyelem. Általában a figyelemvesztés az,
ami megelőzi a pánikhelyzetet. Esetleg egyéb hiba, pl. követési távolság.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #38481 üzenetére
Hát nem tudom, én ezeket a widgeteket annyira nem komálom,
mert ugyebár egy katt elindítani az appot, és ott van minden, ha
meg kirakom a kezdőképernyőre a New Fillup widgetet, akkor a
programba nem tudok gyorsan bejutni; ha mindkettőt, akkor sok
helyet foglal; ha meg nem a kezdőképernyőn van, akkor keresni
is kell. Tehát több idő, mint elindítani a programot és egy katt.A grafikonokat viszont szeretem és az export/import is hasznos,
szóval számomra nem volt kérdés, hogy megérte fizetni érte...
(Valljuk be, az 1500 Ft semmi: 3-4L benya. Ami gyorsan elfogy.)Természetesen nem meggyőzni akarlak, a "smiley-ra" reagáltam.
Egyébként képen is látszik, hogy milyen szép kezelőfelülete van:
ingyé'. A másikat én sem próbáltam, így nem ítélem meg, de...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #38487 üzenetére
"Dénes az 5-ös úton, egy erdőből kirohanó őz miatt motorbalesetet szenvedett."
Widget kérdésbe meg ne menjünk bele: kinek mi a kényelmes. Jó, hogy van persze, de én nem használom, tehát nem azért vettem meg a programot, na. Kipróbáltam persze, de nem jött be, feleslegesnek érzem (OLYAN gyakran azért még én sem tankolok). Attól te még használhatod ahogy akarod. Engem tök feleslegesen győzködsz, mert nekem tökéletes az aCar (neked meg a másik), aki meg most keres, kipróbálhat 3-4 alternatívát, és eldönti, melyik kell NEKI. Nekem nem fizetnek azért, hogy az aCar-t használja, szóval pont leszarom, hogy lesz-e még egy felhasználója a programnak, vagy sem. Ajánlottam, és kész. Mer' jó. Btw. képeken meg nem csak az ikon látszik (amúgy régen az aCar ikonja is szebb volt), hanem a program "felülete": most legyek őszinte? Igénytelennek néz ki. Szerintem. Attól még funkcionálisan lehet jó.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #38572 üzenetére
Burgi nem a te stílusod. (Nagyon nem.) Nexus is csak so-so...
A nagyhangú talán tetszene, de... És ahogy írod, van egy áruk.Ez a te motorod! V2/nyomatékhegyek/1000 ccm/100 LE éééés
...
CVTEgy a baja, hogy egy nullával többet írt a végére, mint azt kellene.
Meg ugye nem kék. De szerintem az megoldható fényezőnél...
Ui: 0-150: 9,8 s (Viszonylag jól megy. De a vége 205 km/h. Fura.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Steven #38581 üzenetére
szerintem jó rég ültél rajta
Na igen, egyrészt az emlék is "megszépíti". Másrészt az 50-es robogó után
közvetlenül ráülve nem csoda, hogy rakétának tűnt: a GS tényleg "gyengébb",
de megkockáztatom, hogy ha azon tanul tavaly, akkor az tűnt volna rakétának.
Persze nem tanulhatott azon, a korlátlanhoz már nem "megfelelő": csak példa.Integra: sebességváltó? azért van..
Hjah, én semcsakviccből javaslok neki robogót. Ott legalább nem kell váltani.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz fattyu #38585 üzenetére
Mer' a Bandit annyira más dimenzió, hogy rá se fért a grafikonra.
Amúgy nem egyszerű arról az oldalról normális összehasonlítást linkelni.
Ezért szoktam én inkább képkivágást alkalmazni, ha illusztrálni akarok...
(Aztán persze, hogy mennyire valós az oldalon található adathalmaz?)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #38750 üzenetére
Nyáron is van, hogy dolgozik (hidegfront, eső, stb.) Viszont az a méreg, ha valahogy valami kosz kerül a két plexi közé. (A hogyant nem is igen értem.) Gondolom szét kéne kapni megpucolni, de így rutin nélkül nincs hozzá nagy kedvem. Bár az is igaz, hogy valamikor el kell kezdeni.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Dexar007 #38856 üzenetére
A fékolajcsere biztos nem 10K munkadíjban. Ha kevesebb, mint 1 éve van benne, és amúgy sem nagyon használtad, miért félsz, hogy most "rámondják", hogy cserés? És ha rá is mondják, még mindig előadhatod, amit itt, hogy lesz*rod, és jóazmég.
De most akkor el akarod vinni a motort átvizsgálásra, vagy nem akarod elvinni? Szerk: vagy el akarod vinni, de úgy, hogy ne találjanak semmit, tehát minek is...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Dexar007 #38862 üzenetére
Jó, ez valamilyen szinten bizalmi kérdés is. Ha kókler és/vagy át akar b*szni,
akkor el fogja ezt játszani... Max. egyszer: legközelebb nem hozzá viszed.A kapuhoz nem tudok mit mondani... Egy kis műszaki érzékkel meg kellene
tudni csinálni, és nem a pingvinező "szakembereknek" kifizetni nagy zsetont.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz boogie84 #38878 üzenetére
És az megvan, hogy motoron a tompított MINDIG kötelező?
Innentől kezdve az egész DRL okafogyott: csak így van értelme!
Más kérdés, hogy a jogalkotó mikor megy utána az életnek...Mosquito34: szerintem korrekt. Esete viszont felejtős. Nem
véletlen hívják nappali menetfénynek... (Sok gyökér meg megy
a szürkületben a DRL-jével: semmit nem lát, de legalább vakít.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Höhö. Nos az VOLT... De erről már januárban is kifejtettem a véleményem.
Miszerint nem tenném vagylagossá. A tompított menjen mindig a motoron!
Őszintén megmondva autóban sem volna hülyeség: sokan ezen spórolnak.
Aztán amikor éjszaka megy úgy, a közvilágítás fényénél és balesetezik.
Nem mondom kétszer, hogy nővérem egyik baleseténél a zöldségesmerci
nem volt kivilágítva, és épp a felüljáró árnyékából érkezett: jó lett volna egy
kamera a kocsiban, azt visszanézni, hogy hogy volt? Mert így nagyon gáz.Ui: lakott területen kívül néha szoktam villantani a tompított nélkül szembe
közlekedőknek. Mert ugye ott kötelező: bocs DRL sincs rajtuk, úgy értem.
Ha kifejezetten szarul látszik, akkor a rávillantás segít. Bekapcsolja. Vagy
nem, és nem érti. Esetleg azt hiszi, hogy rendőrök várják, és onnantól egy
pár km-en keresztül lassabban megy. Majd ha nem lát rendőrt, talán rájön.az utóbbi pár évben forgalomba helyezett motrokon ahogy látom automatikus
Ez így teljesen rendben is van! Éppen ezért merült fel a kérdés, hogy akkor
most mi lesz a DRL szabályozásával: engedik, de úgy, hogy nem engedik?
Gyorsban rákerestem, de nem találtam a december/januárinál újabb infókat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Outlander #38994 üzenetére
A személyeskedéstől eltekintve: tovább nem sikerült olvasni? Hozzáér.
Második tagmondat. Ennek az érintésnek hangja lehet, fékhatása nem.
Ha fékhatás van a kar húzása nélkül, AZ nyilván nem normális... De ha
messzire távolodik a betét a tárcsától, az sem. Minden fékezésnél oda
kéne pumpálni? Állandóan változna a fogáspont? Ez nem így működik.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz citkar #38999 üzenetére
Én nem tudok ilyen állíthatóságról. Ez nem bicikli patkófék.
yodamastah: jogos, de ahogy írod, elhanyagolható. Aki meg
még csak most ismerkedik az egésszel, "tudja", hogy "befog",
ha hozzáér, tehát az nem normális. Befog, befog... Hogyne.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen