Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz #79335424 #76415 üzenetére
A fiatal 20-30 közötti verziók szerint ez a vonal (rajtam is ez volt és van/lesz ismét) az ami dögös, férfias. Motorban pedig ez. A sok króm, bőr izémizék amik lógnak a kormányról, táska hadak hátul, bőr ruha taszító öreges. NEM én mondom.
Van ismim akit baleset után ismertem meg, nem is tudta h közöm van motorokhoz (bár ne lenne mi?). Az volt a reakció, hogy nem is gondolta, hogy ennyit változtat a motoros ruha a megjelenésen. -
félisten
válasz #79335424 #76417 üzenetére
A vonalad esztétikus, ami mellett megállnék jobban megnézni.
Azért halkan mondom, amikor megvettem ernőt akkor egyik ismerősöm csaja azt mondta neki ez nagyon bejön. Na az ismim az akiről fent írtam, táska, bőr, króm. Mondom ha ezt meghallja levág.
Ha megöregszem nekem is a króm csodák jönnek be? -
félisten
válasz #79335424 #76429 üzenetére
Hehh mondtam én nekik. Állították páron legalább felkapni fel lehet aztán le is esik.
CyberPunk666! Nem revit kimondottan, hanem a textil, világos sportos vonal. Ne bőr legyen.
---------------
Más és komolyan kérdezem: Érdekel valakit a rövid, tömör tényszerű története a balesetem ügyének?
---------------
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz CyberPunk666 #76529 üzenetére
A csuklón sok múlik. Fúú baszki I-vel gépeltem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
[link] - Megmondom őszintén felment a vérnyomásom ennek láttán, mert átéltem és nem tudom mivel védhető ki később. Amúgy mivel lehet ezt megfogni? Valahol azt hallottam gyorsítani kell. Hát nem tudom, még lekövetni sem lehet ezt nem hogy reagálni rá, meg biztosan nem mind1 milyen úton történik. Elve ha nem rossz az út amin csúszok nincs az ami, bár akkor nincs is kátyú.
-
félisten
válasz CyberPunk666 #76545 üzenetére
Ne a fotelból írd ezt, jó tudom tanáccsal akartál szolgálni. Arra rájöttem, hogy ilyenkor kiegyenesedik az út, enyhe kanyarban haladtam és ment tovább egyenesen. Rendkívül gyors eleinte kicsi majd hirtelen felgyorsuló mozgás ami végül addig fokozik, hogy eldobod. Érzésre olyan mint amikor két kézzel fogsz valamit ami rázza a kezedet min a rongybabát. Tehát akkor nem vagy okos és nagyon gyorsan zajlik le minden, bár itt azért komoly másodpercek teltek el így. Ezt a jelenséget erre a típusra más is megerősítette, hajlamos szitálni. HA úthibán mentem át és ez a hiba nem velem merőleges volt akkor amikor átugrott raja a kormányt megrázta a kezemben. Pl ahol nagyon megfigyelhető volt az a 11-es úton Pismány ABC-től lefele a lámpa előtt, viszont ha elengedtem a kormányt nyíl egyenesen ment, nem volt semmi ferde.
No de ez van azt kész.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76548 üzenetére
persuader! Én is felfogtam mi van, de fogni akartam, viszont ilyen kormánysebességgel nem voltam képes lekövetni, ezt amúgy le is írtam amikor megkérdeztek róla nem is 1x. Többször voltam kint, ott járok, minden nap ott megy át rajta a busz, hazafelé meg a motor megállási helye előtt áll meg a busz. Tehát mértem, számoltam, sok idő és nagy táv telt el ezzel a "játékkal". Komoly dolgot tanultam vele, de ez megöli a motorozást. Menj sokkal lassabban úthibás úton. A GS500 szar volt úttartásra, de nem rázott ilyen hibában. A er6n sokkal simábban veszi az utat, de az ilyen fajta hibákra rázza a kezem, amúgy egy rendkívül könnyen irányítható motor, az első percben feltűnt még amikor teszt kört mentem vele.
Én azt sem tudom gyorsultam vagy lassultam amikor elkezdte, mert a kezem rángatózott, de az fix, hogy az aktív nyomatékos tartományban voltam és működött a dőlés érzékelő is. Sőt azt is leírom, hogy ha nincs csúszás közben úthibás aszfalt, azaz nem hepehupás felgyűrt, süllyedt, akkor nem folyik el az olaj, mert nem ugrál semmin, nem veri szét oldalt.El ám, mert ment át a sávokon! Ezért menjetek előre lámpánál és nincs senki előttetek, piros után az első lyukban elakadtam.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76555 üzenetére
Miért szted mi?
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76560 üzenetére
Való igaz, bár nekem idegen, hogy erre ekkorát ugorjon motor.
Más: A volt motorom színkódját akarom megtudni. Narancs metál volt, azt az infot kaptam, hogy közelítsünk a valóshoz, hogy Orange Metal néven ment, de ennél pontosabban nem jutottam közelebb. Ugye kawa nem adja ki. Talán T15 lenne a kód? Neten hasonló hozzá, de ugye nagyon nem volt mind1 a fény. Valami egyéb ötlet?
Suzunál nem volt gond, YC2 és kész. -
félisten
válasz V.Stryker #76597 üzenetére
Ne érezd, elvittek egy C2Q matricát tőlem és a fazon motorral jött és azzal közlekedik, mondom azt hittem valami nagy motorral jössz (naked stb), ilyet szól ááááh azt télen nem lehetne lefagynék róla, nulla szélvédelem. Központban is hallottam amikor elment A Xmax-al.
TommyNagz! A feketémen jól fog! Csak a nap meg fogja enni mint mindent ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz CyberPunk666 #76603 üzenetére
Az időnek sok köze lehet a dologhoz. Csak sejtem. Én motoroztam egy gyári 50-es 4 sebességes simsonnal, nagyon sokat, dunaparton akárhol, de úgy tettem le minta a bicaj lett volna, egyik nap volt aztán otthagytam és éveket porosodott, úgy adta el fater h nem is tudtam meg csak később, annyira nem mentem le abba a garázsba. Tizen pár éves lehettem.
polimorf! Én láttalak videón, mást keresel és találsz benne. Egyik kollégám hasonlóan van mint te, mentem vele haza, 10km lett volna az út, de 4 után otthagytam. Ez amúgy az én bajom a témával.
Tudod aki motoros talira trélerrel megy, mert annyit nem motorozik az mást keres benne, mint az akinek az oda-vissza út többet ad mint a rendezvény.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76605 üzenetére
De ha nem megy kiló alatt nekem. 1 tiltás, 2 tiltás 3 tiltás 4 tiltás, nekem csak 5. és 6. van, DE MIÉRT?
Akkor menjek busszal??[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz -Mosquito- #76613 üzenetére
Jó arc.
-
félisten
válasz CyberPunk666 #76647 üzenetére
És ott fog mindig aludni vagy van őrzött zárt parkoló?
-
félisten
válasz CyberPunk666 #76650 üzenetére
nincs több kérdés!
-
félisten
válasz Gaboman #76706 üzenetére
Én anno sokat kiadtam gépre, nagyon sokat, aztán egyik nap na mondom mész vizes I7 a levesbe. Nem is tudom anno h voltam képes bent ülni a gép előtt. Tiszta gáz. Ma meg eladtam a 8 éves 5.1 hangrendszerem , nagy volt, nem használtam ki, pedig az is kiemelt dolog volt régen számomra. Jött egy gyerek vidékről nem olyan régen és felpakolta, pár óra alatt elvitték. 2.0 bőven elég lesz.
-
félisten
Ahogy páran jelezték érdekel titeket az ügymenete a balesetemnek. Próbálom a lényeget megfogni és azt elmondani mi kell a sikeres végkifejlethez.
Tehát kátyú, amibe belerongyoltál. Első körben média anyag. Felborultál vagy sem. Reméljük mindkét esetben egyben vagy és a telefonod sem tört össze. Leállítod a motort, de azonnal fényképezel, úthibát, motort, motor megállásának helyét, környéket. A tanút, ha van nem engeded el, vagy kérsz elérhetőséget, kerüljön bármennyibe ez neked. Hívsz rendőrt – ez a második dolog - még akkor is, ha később megbüntetnek. Kell a jegyzőkönyv. Elmondod mi történt, kell e mentő, kell e pl olajfolyás miatt tűzoltó, ők küldik egyben a tűzoltókat is. Motor darabjait nem mozdítod/szeded össze még le nincs dokumentálva, motort nem mozgatod ha nincs útban. Rendőrnek elmondod mi történt, ez lesz a jegyzőkönyvben is, ne engedd, hogy röviden levéssen valami történet szerűséget. Ők is fényképeznek, ne maradjon ki semmi. Szonda, kőrözés és ha minden kész eltolod a motort, elviteted. 30 napon belül meg kell kapnod a jegyzőkönyvet. Ők ott 8 napot mondanak amúgy, de ez álom. Mész, hajtod az ügyet, zargatod őket, ha nincs bent aki intézi megvárod, mert kell a papír. Ha megjött keresel egy ügyvédet vagy céget akik ezzel foglalkoznak. Meg is mondom miért. Ők tudjak az okosságokat, ők tapasztaltak és elsőre torkuknál fogják meg az útkezelőt. A jegyzőkönyvvel jöhet csekk is, mert kátyúba mentél (vicc), fizesd ki, megéri. A levél végén szerepel kinél kell kárigényt benyújtani. Átadsz mindent annak aki intézi, onnantól neked annyi dolgod van, hogy ha kérdeznek valamit válaszolsz. Pl kárbejelentőt kitöltöd, rajzolsz, adatokat beírod, sebesség, látási viszonyok, észlelted e a hibát, adataid, CASCO van e, biztosító neve, kötvényszáma stb stb. Kárszakértő kell, addig nem nyúlsz a motorhoz, mert rögzíteni kell a keletkezett kárt, a motor állapotát. Cég vagy intézi vagy keresel. Minden legyen rajta, nem kell szégyellni ha pl karcos lett a hátsó lábtartó, baleset eredménye.
Minden levelet fényképezel, mindent amit beküldtél szintén fényképezel. Figyelj, mert olyan papírt nem láttam tőlük, amibe ne ejtettek volna hibát. Pl úthibát látta vagy sem, adatok helyessége stb. Csak úgy postázol ha van róla papír, vagy mail. Azt is tudni kell, hogy mindenki kivárja a türelmi időket, minden lassan halad és próbálkoznak, persze nem nálad hanem aki neked intézi. Ezért tegyél el minden médiaanyagot, mert ha netántán kérik az úthiba képét, amit menet közben ők javítottak be és nem találják, akkor legyen meg dátummal (ezzel téged keresnek meg), mivel ha nincs, eleve ügy sincs onnantól. Minden papír amin mesélni kell, rajzolni, tárgyilagos legyen, könnyen érthető sallang nélkül. Ruházatra a kárigény külön dolog, blokk-garlevél nélkül el se kezd.
Esti ima, hogy elfogadjanak mindent. Sokat segít ha ott a lyuk a keréken a benyomódás és a kör be is zárult.
Röviden: Dokumentálni, tanú, rendőr és aki ért hozzá. Ennek nekiesni magatok úgy, hogy azt sem tudjátok mi fán terem, nem ajánlott. Rengeteg idő, még több várakozás és sok buktató.
Senkit nem érdekel mennyit költöttél a motorra előtte vagy bármikor. Évjárat, típus. Pont!
Olyan szavakat érdemes értelmezni és barátkozni velük, mint pl „vélhetően” – „ebből kifolyólag” – „avulás”, csak, hogy pár finomságot mondjak. Tényszerűen kimondva mi miért történt 1x ott lesz, hogy elismerik a dolgot 1x meg amikor kifizetnek, de sok nyilatkozat is kell, mert nem te intézel semmit, hanem megbízol ezzel valakit. A legegyszerűbb ha nem megy senki kátyúba.
Most biztosan mindenki arra kíváncsi tulajdonképpen mennyi az annyi és mi lett végül. Ezt megtartom magamnak és levontam a következtetést az esetből.
Ámen!
Ja és még valami! A logikát nem értem. Nem egyszerűbb bejavítani a hibákat. Vagy új utat építeni? 100x olcsóbb lenne az élet nekik.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76752 üzenetére
Megkérdezik mennyivel mentél, rendőr is és a bejelentéskor is a papíron. Pirostól indultam el, egy kereszteződésnyit haladtam, ezért sem volt más autó körülöttem.
A sérüléseket a rendőr is leírja amennyire látni, de a karszakerto a fontos. A látási viszonyokra, időjárásra is kíváncsiak.
Itt sem volt fennakadás. -
félisten
válasz runner 125 #76777 üzenetére
Érdekelt volna a hangja amikor megállt. Mekkora erők hathattak ha felnyitotta.
-
félisten
válasz CyberPunk666 #76812 üzenetére
Felelőtlenség volt, hogy nem a kész helyre vetted meg. Én is ha veszek előtte újra helyet kell bérelni, remélem lesz.
Amúgy Boldogat all! -
félisten
válasz CyberPunk666 #76819 üzenetére
Akkor úgy mondom, üres parkolót fizettem egy ideig. Most is ez a terv és a régi helyemre pályázok.
-
félisten
válasz Lomha 8V #76906 üzenetére
Sokkal szebb lett a szememben. Ebben a klubbos motorozásban mi a jó? Nem akarok hangulatot kelteni, de azért érdekel. Igazodni máshoz, tötymörögni a többiekkel. Kollégám is így tolja. Tehát 40 fokban, bőr ruhában, kórház látogatás átlag 38.5km/h-val.
Vántsával meg Andrew-val igen jól elvoltam, nem éreztem h akadályoz vagy lassítja azt a tempót amit amúgy mennék. Sőt Andrew néha kicsit gyors is volt, merész.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Mi lesz velem tavasszal ha már egy sima 10 fokos egy meleg napon kegyetlenül rosszul éreztem magam....
A choppert hallván kerestem merre megy békáson, pedig nagyon kieső hangja van ami érdekel.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz demars #76839 üzenetére
Én egyes környékbeli kanyarokat úgy kezelek, hogy készülök rájuk, lemaradok kissé, betartom a megengedettet ezzel fogom a mögöttes részt, előttem eltűnnek és ráfekszek. Amikor naponta 686X csinálod már ismered hol a határa.
Amiről te beszélsz az robogós időszakban volt nálam, aztán mint egy kapcsoló átkapcsoltam. Lillafüreden is megálltam, mert mondom kihagyom a látnivalót. A kanyarok miatt mentem alapból oda. -
félisten
válasz runner 125 #76986 üzenetére
Meleg helyen áll? Az nekem ne mondjátok sokat segít minden téren. Kellemes 23 fokban a GS is szépen indult hetek után.
CyberPunk666! Lidliben szokott lenne jó 6k körül, várd meg . Motor, autó és karbantartó üzemmód, LCD kijelző, akku felismerés stb.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz CyberPunk666 #77010 üzenetére
Közelebb kell költözni, szokták mondani felénk ha melóról van szó.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #77012 üzenetére
Való igaz az megy minden körülmények között. Nem tudom motortól függ e, de ernő csak miután beindult állított magán. Azaz amikor már járt azonnal közbelépett, egy pillanatra megzuhant a fordulat, pontosabban akart, de korrigált. Tehát nem úgy, hogy eleve magas fordulattal indult.
Gyakorlatban gyújtáskor láttam, hogy az injector beáll alapra, tehát ráül egy "fül" az alapjárati állítócsavarra és indítás után emelete meg motorikusan az egészet, majd lassan ismét visszaengedte a csavarra.
Hibás szívatóval is megy pl at ernő, van aki így használja csak túráztatja még be nem melegszik.
Minden esetre én jobban szerettem magam beállítani a dolgokat. Ernő nagyon sokáig nem enged a szívatón, annyira sokáig, hogy semmilyen körülmények között nem engedi a beállított alapjárat alá a fordulatot. Talán ezért is evett többet kis távokon. -
félisten
Mi a metódusa annak ha én átfestetek egy motort és milyen költségekkel jár annak átírása a rendszerben? Én úgy képzelem el, hogy átfestetem és attól még járhatok így, utána papír munka.
Isti: Óóóóóh szemlékben jártas vagyok nincs több kérdés, tudom már mire gondolsz . Mint amikor megnézték, hogy ABS nélküli verzió.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Milyen notebookot vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen