- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- BYD Atto 3 menetpróba
- Mobil flották
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Sziasztok
50-125-ös 4T után szeretnék hamarosan egy túra enduróra szert tenni. Mivel érdemes kezdeni, ami alacsony költségű, és nem sajnálja az ember 1-2 esés esetén, hosszú távokat akarok vele menni. Minimum 5 év-ig megtartanám. A korlátan folyamatban.
174cm és 86 kg vagyok.u.i.: Tetszenek a bukó keretek, és csak ténylegesen túrázni szeretnék vele nem ugrálni.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Tamás9x #106389 üzenetére
Valaki , bárki? 400.000ft ig (+200 szervizre) egy túra enduro motor ami bevezet a motorozás rejtelmeibe, megmutatja a 80km/h feletti életérzést, és ha esek vele nem megy rá a gatyám, nem hagy cserben, de ha mégis akkor van némi remény arra, hogy meg tudom szerelni, majd továbbmenni. Egyáltalán mi az a széria amit feltétlen kerüljek?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Véletlenül nincs meg valakinek az 1P39FMB illetve az 1P52FMI service manualja? rögzítási pontok érdekelnének, hogy 1_1-be cserélhető e a 2 blokk.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
A kerék nyomás elég kényes téma, erről hol tudok hitelesen olvasni? Ha az előírtaknak megfelelően fújtatok, akkor laposnak érzem, és nincs biztonságérzetem, ha túl akkor meg a tapadásom csökkenhet? 17*2,2/2,5
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz -Mike- #106783 üzenetére
Kanyarokban nem úgy fordul, mintha nem én irányítanék. 2,4-3 nyomáson oda megy ahova szeretném, és igen elkezdi rázni álló helyzetben, ha túl fújom, de nem zavaró út közben nem üt az út egyenetlenség, sem a fekvőrendőr... Lehet gagyi a gumi? vagy a belső, nem bele való lenne? Kerékpáros tapasztalataim vannak inkább, ott bőven 3-7 bar között használtuk a kerekeket, köpenytől függően.
17"-os kerék küllős, a küllők feszesek, elől 2,25 hátul 2,5 ös abroncs szélesség zt-70 125ccm (ne röhögjetek ki jelenleg ez a betanuló gép)
Hamarosan lecserélem a gyári noname gumikat, és lehet meg is szűnik a probléma.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz bigdady #106795 üzenetére
Üzem melegnél, pár km után. amikor tankolok, otthon "soha" nincs pumpám
Chris0321: Azt mondták soha ne mérjem hidegen, semmi rételme. Akkor most mi az igazság? Tény nem olyan kritikus mint egy pálya motornál, de ha megvan az A akkor szeretnék kategóriát váltani és ott már nem elhanyagolható kérdés.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Értem rendben.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz runner 125 #106910 üzenetére
Nem sok az a 120, Múltkori telefonelhagyós, eltévedős Salgótarján-Miskolc-Debrecen-Nyíregyháza távot max 55-60km/h-al tettem meg rossz karbi miatt. Minden túlélhető
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Help.
Ha csak egy motorblokkot akarok vásárolni, elég oda egy alap Motor adásvételi szerződés, és a nem létező adatokat pl kihúzzuk? ami megvan azt pedig kitöltjük, majd 2 tanú.
Értelem szerűen nincs alvázszámom,se rendszámom, se műszaki érvényességem, stb stb.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Otthon van valaki Lifan blokkokban? 1P52FMI bekötési rajza érdekelne, persze, hogy nem egyezik egy szín sem azzal ami benne volt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Romet ADV 400 -ról van valakinek véleménye? nagyon bejövős a kinézete, és szerelem első látásra...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Kipufogó krómozást hogy lehet helyrepofozni? Nem rozsdamentes a rendszer.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Köszönöm egy próbát megér, ha más nem, guberálok egy pufót valahol
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
1P52fmi blokknál milyen hőmérsékleten kell szelephézagot állítani, illetve a gyári henger nyomás mennyi lehet?
Kicsit jobban bele szeretnék mászni.
Időtállóságon tudok-e növelni, ha szélesebb gyűrűvel szerelt dugót pakolok bele?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Most hetvegen turazik valaki romaniaban?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Sirokon aztatja valaki magat az utolso napon?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Sírokon is volt most egy halál eset, tud valaki valami pontosabbat? mármint az igazságot, mi is történt?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Gumikban otthon van valaki? 17" 2,25-2,75 ig keresek vegyes terepre 150km/h-ig valami jobb egyedet. 70+90-120KG
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Itt is megkérdezem, a robogósban is feltettem 125cc 4T esetén egy Powerjet-es karbi hozhat bármi változást a menetdinamikában ? A rendszeben a karbi lesz a legkissebb áramlási keresztmetszet igen. 19 ről emelném 24 pwr-re
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #109262 üzenetére
A powerjet jelen esetben a karbi előtti szívó torokban való befecskendezés, igen síktolattyús.
A gyujtás korlátozásmentes teljesen 21000rpm-ig digitális.
A légszűrő egy 250-es 4T légszűrője, a szívó csonk 27mm-es a hengerfej szívó furata 25mm-es.
A szelepekről sajnos nem tudok semmit. amit sikerült találnom, hogy 22-26mm-es karbival használják, átalakításmentesen a blokkot.
1P52FMI még mindíg amivel szenvedek[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #109265 üzenetére
Nem versenyre készül, ha egy kicsit fickósabb, és nem kell az egekbe pörgetni már nyertem vele.
Kompresszióviszonyt dugó cserével tudok elérni, ha jól veszem ki a leírásokból, illetve egy komoylabb hengerfej. Hűtéssel nincs baj, olajhűtőt kapott, hétvégi motor lenne, de akkor 1-2000km-t tudnia kellene, ha nekiindulunk a srácokkal földút, aszfalt.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Hosszab utakra 1 esetleg 2 fő + táska. (200km minimum) gondolkodom egy második motoron, megakadt a szemem 3 különböző modellen:
aprilia_pegaso_650 49LeMelyik irányvonalon lenne érdemes elindulni, most kipróbálni mind a 3-at nem nagyon van lehetőségem, illetve a zervíz igényükről se nagyon van infóm, a folytásokat is most kezdem el felkutatni, bár ez gondolom az a kategória ahol már nem nagyon oszt vagy szoroz ha benne marad.
Valakinek hazsnálati tapasztalata van esetleg , hogy melyiket ejtsem ki először?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #109392 üzenetére
Azaz, mit is takar ez pontosan? :d
BlackPriest
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz BlackPriest #109397 üzenetére
Jah így értem a taposó aknát, nézek valami fiatalabbat.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Valami nagyon jó usb-s töltőt mit lenne érdemes venni? ha QC3-at tudna, na az aztán lenne a pompás dolog, de megelégszem 5V2A-el is. X-Grip-et vettem a kormányra de usb nélkül küldték, így ezt pótolnom kell.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz tboldi #109747 üzenetére
Ha lehetek őszinte, az a része nem izgat Ha beállítom a vetítési képet nem szólnak érte,(kérdeztem rendőrt) ha tévedett, vagy megvezetett vállalom a felelősséget. Szabolcsban életet menthet ha látod is mi van az úton a gyári lámpa dísznek ha jó, másra sajnos nem.
Szerk:
Izzót a szűk 4Ah aksi miatt nem eröltetném, mert van bele jobb és jobb is vele csak 1 pillanat alatt lefőzi az aksim, + akkor kábelezni is kellene, illetve foglalat.... nagyobb aksi, fúrni afaragni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz runner 125 #109755 üzenetére
Milyen gyorsan tud haladni? Mármint ami még élvezhető, és engedélyezetten biztonságos?
Irigylésre méltó túra.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz z123456789 #109921 üzenetére
+1, szakszerűbben javítom otthon, mint amit eddig kaptam "szagszervízben". Ami nem jelenti azt, hogy nincs jó szervíz, csak sok a nemtörődöm, és ezt nem lehet megoldani szlogen már nagyon beleivódott a köztudatba.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Tudja e esetleg valaki,hogy "A" korlatlan eseten minimum mekkora motorral vizsgazhatok? Vihetem a sajatomat?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
400ig befejezoleg van tapasztalatom + extrem bmx mtb-s mult olyan 10 evnyi. Esni sosem estem motorral, de tudok,ha kell. Sar, jeg nem akadaly 300km feletti tavok miatt mar erosen ajanlott a korlatlan 50+ lovacska. 2 szemellyel batyuval. Sosem voltam versenyzo tipus.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Köszönöm, bocsánat nem akartam vitát indítani. Az ötlet onnan jött, hogy sokan mondtál, sajáttal jobb vizsgázni, de látom a mellette és ellen érveket, nem bonyolítom inkább. Kapok amit kapok, levizsgázom és majd utánna vacakolok a sajátomal
Ui.:
Matrica engem is érdekelne, mert horror áron találok neten. Honda felirat, sebesség korlátozó matrica stb stb.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Sokat olvasgattam a témában,szerintem még mindíg egészségesebbek ezek a vackok, mint a részecskeszűrővel szereltek, amik plusz adalékkal mégjobban elaprózzák a korom szemcséket már oylan méretűre amit a szervezet a saját védekező módján, nem tud kitaszítani a szervezetből. A régebbi motorok korom szemcséi ismerik a fizikát, és le is tapadnak egy rövid időn belül, de a többi oylan apró, hogy képes napokat, heteket lebegni a levegőben. Na de hogy ebből mi igaz és mi nem.. És még ide nem vettem az adblue + más vackokat amik hideg indításnál szó szerint marják a szemem, és levegőt sem kap az ember, pedig... egyre több adalék vegyszert vetünk be az üvegházhatás ellen... de ez csak az én véleményem, és nem akartam offolni.
persuader: Jah hát igen van aza kategória is a bontószökevények, azt büntetni kellene szerintem random méréssel...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #110039 üzenetére
Egy dolgot biztosan tudok, nem akarok motorozás közben megfulladni, akármitől is
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Vett agy találkozott már valaki ezzel a kabáttal? Mugen Race SS-MNR-1989 Black/Fluo Soft Shell kabát
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #110236 üzenetére
Megkímélt, garázsban tartott, KM óra csak 70-ig kopott be, felette ragad
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Sziasztok, mai nap volt egy sajnálatos eseményem, sikerült letörnöm a plexit a bukómról...
így nézhetek másikat, mert nem éri meg vele vacakolni. MAX 130KM/h-ig keresek felnyitható megfizethető bukósisakot, ami lehetőleg nem csillagászati árral van ellátva.
Van valakinek jó tapasztalata ezekkel kapcsolatban ? HJC IS MAX2(65K) néztem magamnak, de ha van olcsóbb kategória az sem lenne rosszhttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek Már csak egy jó boltot kell találni ahol van választék, és egész nap próbálni 100K lett a limit ahogy számolgatok.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- Honda topik
- Synology NAS
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...