- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Mi az, hogy kínja volt a motorral? Én nem igazán értek a motorokhoz, de ha egy motorral baj van, az nem századokban látszik meg, hanem a motor drasztikusan lelassul, vagy teljesen megáll. Ettől függetlenül nagyon szorítok Talmának, hogy év végére 3-4 helyre felhozza megát az összetettben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Ahogy most is..elrontotta a rajtot, és aztán elindult, de nagyon. Csak néztem hogy felért Hayden-re, aztán Edwards-ra, volt egy pontja a versenynek, amikor azt hittem hogy elcseszte, mert mikor felért Edwards mögé, akkor szvsz elkezdett utazni rajta, és lehetett látni, hogy érzi a motorjában, és magában a szükséges potenciált a győzelemhez, és akar azért egy jó versenyt.
miközben Giber' elindult hátul mint a meszes, ezt betáblázták Rossi-nak, de látta a táblát Edwards is, és beinditótta a tornádóját, Rossi megpróbált elmenni, de elrontotta a féktávos előzést, és így rögtön megkapta Giber'-t.
Onnan nem volt pardon, Colin-t állva hagyták, mert mindketten bődületeset motoroztak, Rossi megint az utolsó körben futotta a körrekordot, ez mindent elmond mit paszirozott bele a győzelemért a pályába. Viszont Gibernau partner volt neki, Rossi-nak hátul hard gumik voltak Sete-nek medium, és a nagy menetelésben is fogyasztott Sete rendesen.
Viszont megint az a verseny volt amit nagyon szeretek, amikor ellenfelek vannak a pályán, nem pedig ellenségek.
grat nekik. ahogy személyes kedvencemnek Max-nak is, hogy odatette magát, pedig mikor horságyon vitték le, akkor átkozódtam de piszkosul, Max nem szokott a Sóderágyban maradni, mindig felpattan, ha lentmaradt, akkor biztos hogy nagyon fájt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest