Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Face8814 #8813 üzenetére

    A Moto2 is azért lehet megvalósítható mivel van 3 kategória, az első, a belépőszintű egyértelmű hogy kell. a második kategória valóban képlékenyebb, ott igen lehet kisérletezni...a király és a középosztály közelebb hozása ésszerű döntés volt a kiindulási alaphoz képest azaz 250cc 2ütem és a 800cc-s 4ütem között túl nagy az ugrás. Az hogy ez egy motorbeszállító által történik..hát azt mondja az ember hogy egye fene, a feltörekvőké a 125cc, ott lehet látni gyártók harcát a kishengerürtartalmú piacon, egyébként meg a nagy összecsapás a királykategóriában van.
    ...egye a fene a középső kategóriát a léneg hogy harc legyen.

    De ha a királykategória utánfut a Moto2-nek akkor veszett nagyot esik a MotoGp ázsiója.
    Nem lesz gyártók harca csak a 125cc-ben, és lesz a belépőszinthez képest óriási változást hozó két egymáshoz nagyon közeli géposztály.
    Amennyiben ez bekövetkezne akkor törvényszerűen megnőne a WSBK nézettsége olyan mértékben ami elindítana egy nagyfokú versenyzői és szponzor vándorlást oda a MotoGp-ből.
    Mert az emberek igen is kiváncsiak hol tart a Suzuki, hol tart a Honda..stb.
    Ez nem F1, az emberekhez sokkal közelebb állnak a prototipus motorok mint a prototipus autók...mivel az F1-s verdáknak sem külsőleg sem belsőleg nincs sok közös vonásuk az utcai autókkal. Ehez képest a MotoGp motorok nem mutálódtak annyira, az emberek még nem vesztették el a párhuzamot a motorjuk és MotoGp motorok között.
    A Moto2 változása után ülhetnének a s'ggükön egy jó darabig, nem tudom mindek kell mindent egyszerre fenekestül felforgatni...jó nagy pofáraesés lesz a vége..
    képtelenségnek tartom hogy meg merjék lépni..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák