Hirdetés
Hirdetés
-
Átalakul az OpenAI, sorra távoznak a vezetők
it Sam Altman szerint nem tervezett átszervezés része, hogy sorra távoznak a cég vezetői.
-
Ennyibe kerülnek az új Xiaomik
ma A hivatalos hazai árak kicsit később érkeztek, de ugye jobb, mint soha.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DaveHutt
őstag
válasz ForRedGlory #1356 üzenetére
Üdv köreinkben, vadász! Hülye kérdés nincs.
Részemről 2 hétre megint letudva a vadászat, Teostra Gamma értelmes darabjai (sisak, kesztyű, csizma), Drachen Set kikovácsolva. Tartalékban még 3 Teostra Ticket, ha megjönne a Code:Red.
Behemoth múlt héten ment, muszáj voltam full heal wide range snssel menni, annyira nem ismerték ki a random csapatok. 1 hét után kezdték kapizsgálni, addigra nekem ki is fújt.
AT Teostrán meglepődtem. Kétszer oneshotolta egymás után az antiTeo íjászomat, válthattam Lance/SnSre. -
Rony949
őstag
válasz ForRedGlory #1381 üzenetére
Itt a fókusz csak a kamerára érvényes, nem a karakterre. A Dark Souls-hoz pedig semmi köze szerintem. A harc sokkal fapadosabb a DS-nél, itt inkább szimplán a vadászaton van a hangsúly, a DS-nél magán a harcon.
-
sp8787
addikt
válasz ForRedGlory #1383 üzenetére
Gondolom azert az feltunt ,hogy ez nem a DS. A harcrendszerrel meg semmi gond csak szokni kell. Azt gondolna az ember ,hogy ha valaki jatszott mar a DS-el az tud adaptalodni de ezekszerint nem.
-
sp8787
addikt
válasz ForRedGlory #1385 üzenetére
Vonhattal volna parhuzamot pl. az NHL18-al is ,mivel az is egy masik jatek vagy akar a Tetris-el is. Attol ez meg igy mukodik ,ertsd teljesen jol ha tudod ,hogy kell hasznalni es a sajat igenyed szerint beallitani.
Egybekent vannak ajanlott beallitasok pl. a TY-on..etc. Probalgasd hatha vmelyik bejon.
-
DaveHutt
őstag
válasz ForRedGlory #1383 üzenetére
Autofókusz tönkrevágja a célzást fegyverrel, különösen a gyenge pontok célzását. Semmiképpen sem ajánlott használni.
-
Yodamest
veterán
válasz ForRedGlory #1385 üzenetére
Én pl. átállítottam a fókuszt "target" fókuszra és az LB-vel egyből a monsztára tudom csapni így a kamerát. Annyit kell csinálnom hogy próbálok mellé, mögé futkosni majd támadás előtt nyomok gyorsan egy LB-t, akkor rápattan a célkereszt és biztos hogy oda fogom bevinni az ütést. Ezt Fenrir Alfa tanácsolta YT-on megtalálod, főleg Monster videói vannak, jó infókat mond a játékról.
Amikor elkezdtem játszani én is egyből a from software játékokhoz hasonlítottam, a harcrendszer eléggé hajaz azokra, viszont nem szabad ugyanúgy kezelni. Itt nem annyira egzakt az egész, a kitérés van hogy bejön, van hogy elsodor a szörny, pedig te vetődtél. Az ütéseknél van, hogy egyszer nem tudok csapni, mert mindig elsodor a szörny, de van, hogy csapkodom közvetlen közelről a hammerrel és hiéba jön nekem vagy állok benne épp az attack move-jában, nem szakad meg a támadásom hanem gyakorlatilag immunitást kapok, nem sebződök, de ütök tovább. Ezért is szeretem pl. a hammert, mert a charge-olt pörgő támadása sokszor sebezhetetlenséget ad és simán engedi, hogy a monszta ütéseibe belepörögjek, nem sodor el, nem sebez.
Szóval sokkal kevésbé precíz a játék mind a fromosok, viszont nem casualabb, mert kb ugyanolyan nehéz. Sőt bizonyos mechanikák miatt én még nehezebbnek is mondom, mert a soulsokban, bloodborne-ban pl. nincs olyan, hogy egy boss konkrétan egy stunlock alatt megöljön, anélkül, hogy bármit tehetnél. Itt sajnos ez egy létező fogalom, megüt a boss, kapsz egy stunt, a karaktered csak köröz a fejével, pofozgatja magát, de mire visszanyernéd az irányítást, jön a 2. támadás és véged van, anélkül, hogy reagálhattál volna. Ilyen azért a fromosoknál nincsen, ott a hibáid sorozata az ami miatt meghalsz, nem pedig egy pillanatnyi figyelmetlenség vagy egyetlen rossz vetődés.
Én mindkét játékot imádom, most nagyon benne vagyok ebben a monszta vadászásban, csak várom már mikor javítja ki a capcom... remélem azért nem kell hónapokat várni, hogy stabilitásban olyan szinten legyen a PC mint a konzolos verzió. Angry Centaur Gaming (ACG) pl. kitett egy reviewet a játékról, de elmondta, hogy a szörnyű network hibák miatt egyszerűen nem hajlandó végítéletet mondani a játékról, mert jelenleg így játszhatatlan a coop és ha a capcom javította csak akkor fog egy rendes kritikát készíteni, amit megérdemel a játék, szóval jah ennyire nagy a baj jelenleg PC-n...
-
Yodamest
veterán
válasz ForRedGlory #1391 üzenetére
hát én kapargattam vagy 40 órán át, most újra nekikezdtem ezzel a karakterrel már hosszú távra tervezek és legalább már kicsit tudatosabban haladok.
Más:
Most a körmenüre próbálom rászoktatni magam, (LB hosszan) de nagyon nehezen esik kézre... harc közben az a rossz, hogy amikor a kör menüt válaszom ki a kamera nem forgatható mert azt a gombot használom a menüben is tehát a bal analóg kart... szóval harc közben használhatatlan, max elvonulva egy gógyítást benyomni vagy ilyesmire jó lehet.Amit nem értek, hogy miért nem lehet csak a D-pad fel, le, jobbra, balra gombjaira egy-egy itemet hozzárendelni? Nem kell nekem 10-12 item mint a körmenün, elég lenne az a 4, de azt legalább magabiztosan el tudnám érni a D-pad 4 gombján. Gyógyításhoz nyomnék pl. egy felfelét, lefelé lenne az élezés, egyik oldal a méreg elleni ital, másik oldal a flashpod, nekem elég is lenne és emellett ott lenne még mindig a hosszú lenyomásnál előjövő sáv rész... ezt nem lehet így beállítani valahogy?
[ Szerkesztve ]
-
Mukih
tag
válasz ForRedGlory #1445 üzenetére
Köszi a választ!
Olvasgattam közben oldalakat és láttam, hogy a storyt elég "bénán" lehet vinni coop-ban, mert elvileg valami cutscenet meg kell néznie az egyik embernek, hogy a másik tudjon joinolni viszont az a cutscene általában a quest végén van és azért minden questet kétszer kell megcsinálnia valakinek, hogy coop-ban akartok storyzni.
Ez még mindig így van vagy valamit én értettem félre?
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen