Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #11 üzenetére

    Nem, nem. Nézd csak meg az NHH oldalán a statisztikát. Ott a grafikonról szépen leolvasható, hogy áprilisban durván 11000-el, Májusban több mint 18000-el, júniusban bő 10000-el, júliusban pedig 8000-el csökkent az előfizetők száma. Tehát nem az új előfizetők száma csökkent ennyivel, hanem az összes, durván 2 millió (júliusban pontosan 2015097 előfizető, míg júniusban 2023592 előpfizetője volt, így 8495-el csökkent) száma csökkent ennyivel. Magyarul júlisban kevesebb Vodás előfizetés volt mint egy hónappal korábban. Tehát kevesebb új előfizetést és odahordozott előfizetője volt, mint amennyi elment onnan, illetve szüntette meg előfizetését.

    Ezekben a közölt adatokban mindhárom szolgáltatónál együttesen mutatja az összes előfizetés számát az el és odahordozottal együtt.

    [Szerkesztve]

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #28 üzenetére

    Számlázási gondok előfordulhatnak nem csak mobilszolgáltatóknál, ez van most a Pannonnál, amiért mínustzos egyenlegek vannak, de teszik rendbe, nem tétlenkednek. De ez akkor sem hónapiokon keresztül tartó számlázási probléma.

    Ami pedig a minőséget illeti, ott volt például a GPRS korlátlan wap, net. Technikailag nem voltak kellőképpen felkészülve rá, meg is feküdt a rendszer szépen. Persze aztán később a korlátlanból korlátozott lett sokak mérgelődésére, de legalább úgy-ahogy megindult a rendszer. De még ekkor is sok probléma volt. Az volt az alapvető probléma, hogy egy nem kellőképpen felkészített hálózatra korlátlan GPRS adatforgalmú teszt, majd később fizetős csomagokat adtak. Perszte a felhasználók megrohanták, aminek ez lett a vége. Ha előbb bővítik a technikát, és nem korlátlanként hirdették volna meg, akkor azta nagy felháboropdást és botrányos dolgopkat megúszták volna. Nem egy feljelentés született ellenük a korlátlannak titulált korlátozott csomag miatt.
    Vagy ott egy másik példa, mikor teljes térerő mellett nem lehet telefonálni. Ezt is nagyon sokan tapasztalták. Ilyen és hasonló dolgok azok, amikor kiderül, olcsó húsnak híg a leve.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Gebriel #31 üzenetére

    Azt gondolom, hogy ezzel az egész topic-kal az a gond, hogy sosem lesz benne egyetértés. Landsmann utálja a Vodát (mondjuk ezt én már rég tudom :) ), mások meg mondjuk szeretik. Mindenki a saját tapasztalataiból indul ki.

    Egy dolog viszont biztos: tényleg volt hálózati terheltség hívásokra vonatkoztatva akkor, amikor még a Rock'n'Roll csomagok ingyenbeszélgetési opciói mentek ezerrel. Tekintve, hogy ez Magyarország, itt mindenki fogta este 9-kor a telefonját (akkor kezdődött az ingyenes időszak) és nekiállt beszélgetni függetlenül attól, hogy szüksége volt-e rá vagy sem. Merthogy ez egy ilyen nép: ami ingyen van, az kell.

    A Pannont is lehet utálni mondjuk azért mert egyik napról a másikra megváltoztatta a díjcsökkentő szolgáltatás feltételeit, vagy mert azt állítja magáról, hogy ő a vezető mobil szélessáv szolgáltató, ami egy vicc.

    A T-Mobile-t is lehet utálni azért, mert amikor bementem szerződést kötni, és közöltem, hogy csak netre lesz, mondjon egy alacsony havidíj díjcsomagot, a percdíj nem számít, akkor elém tolt egy Szervusz tarifatáblázatot, ahol 118,8 Ft(!!!) a csúcsidős percdíj úgy, hogy a havidíj 1800 Ft. A mobilotthonról (0 Ft havidíj) meg persze kussoltak, csak külön kérésre kaphattam meg.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #31 üzenetére

    Vitatkoznék veled. Nem 365 Ft volt, hanem 500 és nem volt gond a hálózattal. Legalábbis itt vidéken garantáltan nem, ez tapasztalat. A bátyám éjjel-nappal nyomta a wapot. Később valóban változtattak rajta, akkor hozták ki a 2000-es és a 400-as wapot. De nem a hálózati túlterhelés miatt, hanem egyszerűen jobb üzletet láttak benne.
    A VOdafone viszont eyg hónapos tesztidőszakot adott a netezőknek, amiért nem kellett fizetni. Gyakorlatilag használhatatlan volt a GPRS, de azt ígérték, hogy tesztelnek és lesz ez jobb. Javulni nem javult a helyzet, de bevezették a fizetős változatot 1 hónap után. Igen ám, de ekkor sem lett jobb, majdnem fél évig rendszeres probléméák voltak. Na, azért ilyen a Pannonnál nem volt, a Westelnél sem, mert ott olyan méregdrágán mérték a GPRS-t, hogy gyakorlatilag ép eszű ember nem fizetett elé rá.

    A full térerő melletti telefonálhatatlanság viszont nem is oylan régi dolog, de mint láttad, más is írta, hogy bizony létezik, létezett a probléma. A másik kettőnél ilyen nem volt.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #37 üzenetére

    Álljunk meg egy percre. Kezdetben vala az 500 Ft-os wap, ami időben és adatforgalomban korlátlan volt. Most nem tudom pontosan, de ha kell, utána nézek, hogy körülbelül fél év múlva az 500-ast megszüntették, helyette lett a korlátozott elérésű, de adatforgalomban korlátlan 400-as, valamit az adatforgalomban és elérhetőségben korlátlan wap 2000-ért. A letiltás nem egyik napról a másikra történt, hanem a szabálynak megfelelően legalább 30 nappal korábban bejelentve. Tulajdonképpen ezután megszűnt és nem lekorlátozták az 500-as wapot. Ezzel egyidőben vezették be a 400-ast és a 2000-est.
    De amúgy meg nem értem hogy ezt miért is hoztad példának, mert ennek éppen semmi köze a szolgáltatás minőségéhez.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #46 üzenetére

    Voda boltban dolgozol? Az augusztus milyen volt? Azok az adatok még nincsenek fent.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #59 üzenetére

    Akkor nézdd meg jobban, mert nem igazán fedi a valóságot.

    [link]

    [Szerkesztve]

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #61 üzenetére

    Abban igazad van, hogy az 1 évvel ezelőttihez képest tényleg nagyobb a százalék, de február óta az utolsó adatot kivéve minden hónapban csökkent. Így lett a februári 21,99-ről Augusztusra 21, 33, majd szeptemberre 21,35. Tehát ha az elmúlt 1 évre visszatekintünk, akkor nem folyamatos a növekedés. Inkább a csökkenés tapasztalható, de az utolsó adatban már némileg emelkedett.
    Végső soron mindkettőnknek igaza van, csak másképp néztük az időszakot.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #79 üzenetére

    Egy ennyirew telített piacon már jelentős változásra nem lehet számítani, hacsak valamelyik csődbe nem megy, vagy el nem akarják adni. De tudtommal egyelőre egyikről sincs szó. Így maradnak a néhány tizedes változások. Itt már inkább az a kifejezeőbb, hogy melyik szolgáltató mennyi ügyfelet szerez a másikhoz képest. Kézzelfoghatóbb mint az a nulla egész pár tized százalék változás.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #81 üzenetére

    Gondolom az országban. Ha most arra gondolhatnánk, hogy a kjészülék miatt veszik meg az előfizetést (kártyás) akkor szerintem rossz helyen járunk. Ugyanis ha így lenne, a statisztikából 3 hónap múlva azok kikerülnénewk. Viszont ez a növekvő tendencia egyértelműen az arculatváltás óta folyik. Ha félrevezetés állna a háttérben, már annak is lenne eredménye. Ha átverik az embereket, arra úgyis rájönnek. Érdekes módon, hiába olcsóbbak a készülékek a Vodafone-ál mégis elég gyengén teljesít az utóbbi jónéhány hónapban.
    Szerintem az emberek beleuntak az apróbetűs trükközésekbe. Én úgy látom, a Vodafone kétségbeesetten próbálkozik mindenféle akcióval, hogy minél több előfizetőt csábítson. Ennek az lesz a vége (vagy már az is) hogy rengetek tarifát alkalmaz, ami már szinte áttekinthetetlen. AZ emberek nem szeretik a bonyolult dolgokat. Inkább pénzt áldoznak, de egyszerű legyen. Ne kelljen állandóan az óürát nézni, hogy mikor, melyik tartifával, vagy szolgáltató kártyájával tud olcsóbban telefonálni.
    Én inkább úgy tenném fel a kérdést, mit csinál a vodafone, hogy csak ennyi előfizetőt gyűjtött?

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • Mac!

    aktív tag

    válasz Gebriel #83 üzenetére

    az ''egyszerű'' emberek nem látják benne a lehetőséget.

    Azt hiszem az lenne a marketingesek feladata, hogy az egyszerű embereknek megmutassák az akciókban rejlő lehetőségeket. Ha erre nem képesek, akkor az legkevésbbé sem az emberek hibája.

    Mellesleg aki embereknek akar eladni valamit az a sikertelenségért véletlenül sem okolhatja az embereket, mert neki kell olyant nyújtani, amiért az emberek hajlandók fizetni, és nem az embereknek kell keresni, hogy miért fizethetnek az eladónak. Persze lehet ebben is bízni, csak hát...

    Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.

  • Landsmann

    addikt

    válasz Gebriel #83 üzenetére

    Túl sok az akció, egymást érik, emiatt nagyon sok a tarifa, átláthatatlan. Lehet, olyan is van, aki mindig a még jobb akcióra vár, aztán mégsem lesz belőle semmi. Ami van, nem elég jó.
    Másik hiba szerintem, a reklámok tartalma. Gyakorlatilag semmit nem tud meg belőle az ember. Legtöbben bizony utána sem járnak, hogy miről is szól.
    Durva hasonlat, de olyan mintha a Pannonois készülékcserés akciót úgy reklámoznák, hogy''ha most veszel új előfizetést készülékkel, 5000 Ft kedvezménnyel juthatsz hozzá.'' Csak éppen azt hallgatnák el, hogy mi is kell, ahhoz a kedvezményhez.
    Lehet hogy nem jól látom, nyíklván minden dolognak több nézőpontja van. De szerintem a Vodafone valamit nagyon nem jól csinál. Nagyon változó a teljesítménye, hosszabb távra visszatekintve pedig még egyértelműbben látszik. Talán egy szemléletváltással ők is sikeresebbek lehetnének. A Pannonnak nagyon jól sikerült. Ötletesek a reklámfilmjeik. Hozzáteszem, ez jellemző a Vodafonera is, de nekem úgy tűnik, mintha több cég készítené a reklámokat. A T-Mobilenak egyértelműen nem jött be az arculat és névváltoztatás. Elég jól eltolták. Sokan vissza is sírják a Westeles időket. Nekem is szimpatikusabb volt, noha sosem voltam előfizetője. Valahogy egy belső megérzés alapján inkább tekintettem a Pannont és a Westelt partnernek mint most. Most inkább konkurenciának érzem, noha az is, annak ellenére, hogy több olyan dolog is van, amit egyszerre vezettek be a Vodafone nélkül. Például az autópálya-matrica SMS-es megvásárlása, meg volt még valami a közelmúltban, de most nem jut eszembe hogy mi. De a Vodafone abból is kimaradt. Talán a parkolójegy vásárlás.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

  • -NOKIA-

    Ármester

    válasz Gebriel #90 üzenetére

    szerintem a pannon a legkorrektebb szolgáltató,és nemsokára ő lesz az első, :) második a voda(akire nem panaszkodhatom én se),utolsó meg a témolbil(akit nagyon utálok,többször is becsaptak nem voltak korrektek.) :((

  • tildy

    nagyúr

    válasz Gebriel #101 üzenetére

    Bejátszhat az is, hogy a vodánál még nem lehet sem mobillottót, de ami még fontosabb autópályamatricát sem venni....
    Bobace: pannont és t-t most az internetes simek dobták meg ngaoyon, szerintem. LEgalábbis én főleg ilyen akciókat láttam.

    [Szerkesztve]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • tildy

    nagyúr

    válasz Gebriel #28 üzenetére

    -4000-re nem mehet. Max 150-200 ra.
    Viktor0610: hú ez nagyon friss. Épp csak 2-3 napos. De eddig még nem lehetett.

    [Szerkesztve]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Gebriel #136 üzenetére

    "... ha nem jelzed időben akkor automatikusan meghosszabitják a szerződésed" Példa erre? :F

    Samsung Galaxy A54

Új hozzászólás Aktív témák