Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Freerider89

    tag

    válasz kovacs65 #48598 üzenetére

    sajnos nem kimondottan ragaszkodnak az ügyfélhez, bár tapasztalataim szerint T-mobile még kevésbé.

    Én 5 éve már egyszer bejátszottam ezt a felmondok dolgot, simán hagyta volna a vodafone üzletben az ügyintéző... akkor kérdeztem rá, h nincs esetleg rá megoldás h maradjak? esetleg nem publikusan elérhető csomagok régi ügyfelekenek stb. és akkor kaptam egy jó ajánlatot. Illetve sikerült a minap is kötnöm egy jó csomagot "123xyz" fórum társ leírása alapján.

    Arra tudok gondolni, hogy kevés vodafone dolgozónak van joga ezeket az extra csomagokat megkötni, + eleve nem is kapnak érte igazán jutalékot, vagy max egy minimálisat, hogy egy ügyfelet "meg tudtak tartani".

    Itt szerintem a kommunikáción, illetve hogy éppen kihez kerülsz a vonalvégén/ vodafone üzletben sok múlik! Azután pedig azon, hogy tudd mi az amit elfogadnál csomag, mert ugye ezek nem publikusak, ott kell döntened, de általában nagyon könnyen ajánlanak jobbat a meglévőnél.

    "Délelőtt óvatosan, délután megfontoltan, este nyugodtan" "A siker a munkád azon 1%-át reprezentálja, mely abból a 99%-ból ered, melyet hibának neveznek." "ne hidd el amit hallasz és csak a felét annak amit látsz"

Új hozzászólás Aktív témák