Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csacsi67

    addikt

    válasz mapege #40786 üzenetére

    Itt nem csak a tartozásrol van szó maga az egész hozzá állásrol. Nekem sem volt 2 évig bajom verlük de amikor már 5 x elküldöm a befizetési bizonylatot és nem kapok választ rá majd a 6 felszolitásban különbözö költségekkel meg kikapcsolással fenygetnek akkor ott már nálam nem kerek a történet. Erröl van szó.tudod Én megirtam Huszár Úrnak a 6 emeiljük után ,hogy rendbe én hajlandó vagyok személyesen kifizetni átvételi elismervény ellenében a rajtam követelt összeget bárhol az országban .De utánna Ö is vállalja a következményeit a költségeimnek. Na amikor ezt irtam másnap le lett könyvelve a januári összeg jött a mail.Ez duma ,hogy nem tudjuk felvenni a telefont .Elfordulthat 1x 2 x de itt nem az van, ha nem soha ne vesszük fel az van. Egy ügyfelet nem csak megszerezni kell ,ha nem meg is kell tartani.Sajnos nálunk nagyon sokan elfeleljtik ,hogy Ök a mi pénzünkből tartják el magukat.Ha nem tetszik valami ,hogy iyen munkával jár váltani kell munkát ennyi röviden. A szolgáltató van érted Ne Te értük. Itt náluk az van ,hogy... mindenre.

    [ Szerkesztve ]

  • gingerbalm

    aktív tag

    válasz mapege #40786 üzenetére

    Nekem egyik bajom az, hogy tavaly október óta nem képesek jóváírni 7250 Ft túlfizetést, ami szintén az ő hibájukból keletkezett. Csak az ígérgetés megy, meg hogy felveszünk hibajegyzéket, Himaláját mászunk, utánanézünk, de gyakorlatilag tojunk az ügyfél fejére. Azt mondták, pár hónapig nullás számlát kapok, hát valami párhuzamos univerzumban biztos, de a valódiban még mindig teljes összegről jön a számla, pont ma kaptam meg az aktuálisat, szintén teljes összegről.

    Örülj neki, hogy nem szívsz velük, szívunk itt páran helyetted is. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák