Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anett1985

    csendes tag

    válasz Wajk #34357 üzenetére

    Upsz, elfelejtettem a screenshotot, bocs. Ha kiírja, hogy vállalati akármi, akkor főkártya, de ha neked nem korlátlan van (ha jól emlékszem), akkor az mindenképp főkártya.
    Karácsonykor vittem mindenfelé, sehol nem volt ilyen gond, tehát itt lehet valami probléma Józsán.
    Nekem a router 4G-re van állítva, meg a feltöltés alig változik 10 Mbit-ről, szóval kizárt a 3G. Karácsony előtt annyira rossz volt, hogy sokszor órákig ilyen lassú volt, úgyhogy most parkolópályán a kártya. Ami érdekes, hogy említettem már, hogy 2016 év eleje óta használjuk a telenoros korlátlan netet, és eddig nem volt gond, nem hinném, hogy most egyik napról a másikra ennyi telenoros lett itt. IQpro-tól egy darabig válaszoltak, meg állítólag hibát is jelentettek, de egy jó ideje hiába írok nekik, semmi válasz... szerintem megvárom, hogy a másik kártyán leteljen a 3 hónap (hogy ne kelljen 10e-t fizetni), aztán megy vissza nekik mindkettő.

    Azt tudja valaki, hogy ha EQ-tól kérek korlátlant, akkor tudok telefonos ügyfélszolgálaton hibát jelenteni?
    Az ÁFA csökkentést megkapják náluk az ügyfelek?

Új hozzászólás Aktív témák