- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz sityupityu #63414 üzenetére
Szerintem tuti. Nem hiszem, hogy ahhoz bárki is valaha hozzányúlt volna a múltban. De ha ennyire durva, hogy 37 ezres, lehet mégsem annyi
Majd lefotózom, aztán megmondjátok
Meg le is mérem akkor. -
norbert1998
veterán
Lenne még két kérdésem:
A Dio és a Lead (af20) váltója mennyire kompatibilis egymással? Sajnos a Lead nem túl népszerű itthon, Dio viszont azért akad, és ha jól emlékszem, a tömítések, szimeringek és még talán a dugattyú is ugyanaz volt minkdkét paripán.Illetve: "sebességtuningos" vario szettnek van bármi értelme? Nem tudom, ehhez a motorhoz van-e, még nem jutottam el odáig, csak szimplán az akérdésem, van-e értelme.
Ezeket is előre köszönöm
-
norbert1998
veterán
Hali!
Olvasgattam a neten, és azt találtam, hogy a "folytás(nak hitt kacskaringó és térvariáció)" azért van a 2T kipufogókban, mert ugye az anélkül kiköpne egy csomó üzemanyagot. Mi ezt kivettük a kipufogóból, szétvágtuk és mindent kivettünk belőle, gyakorlatilag egyből megy ki a kipufogógáz és nincs meg ez a yoyo-s effektus, amit a szűk keresztmetszet a dob után okoz, hogy a levegő "ruganyossága" miatt visszalök anyagot e hengerbe. Nálam nagy valószínűséggel ennek már semmi jele nincs meg.
Okozhatja ez, hogy többet eszik, meg hogy gyengébb? Mármint, hogyha nem csináltuk volna meg, erősebb lenne és kevesebbet enne? -
norbert1998
veterán
válasz sityupityu #63480 üzenetére
Egyébként, mint kiderült, félig már megbuherálta valaki, csak annyi volt a különbség, hogy az előttünklévő buherálós benthagyott mindent, amit kivágott a kacskaringóból.
Apám javaslatára, a "simsonos időkben még ez jó volt" gondolat alapján történt
Nem visszacsinálhatatlan, mondjuk. Mindössze az okozhat gondot, hogy a hegesztett vasnak más a keménysége, mint az alapjában ottlevő csőnek. Meg hát ugye egy hegesztett cső...
Ezt elkurtuk, röviden és egyszerűenKépeket tehetsz fel
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz sityupityu #63489 üzenetére
Érdekes. De tényleg megérik ezek a drága kipuffok? Hoznak akkora pluszt? Meg gondolom van ezeknél is jóval drágább... Megéri bárkinek is annyira?
-
norbert1998
veterán
válasz sityupityu #63497 üzenetére
Így már teljesen értem, ha hobbi azok arra valók hogy a pénz locsolva legyen beléjük, cserébe örömöt adjon.
Ezért én is úgy döntöttem, adok egy határt, amiért ha elviszik és időhatárt, ami alatt elviszik, a motort, akkor veszek valami am6 blokkos dolgot. Ami nem kínai cpi
Mondjuk igazából csak ismerős ismerősétől hallottam rosszat a márkáról de... Kínai, és másolat...Na mindegy, szóval úgy döntöttem, ha elviszik a mocit, akkor lesz másik, ami a fent említett blokkal megyeget. Tekintve, hogy csak egy b jogsim van, ennyit tudok tenni, a1-et nem akarok még.
A kérdés az lenne, mennyire releváns, hogy 70-es henger szettel valaki lebukjon? Mert ha lebukás van és be is vizsgálják, az rengeteg sok pénzbe és megalaztatasba kerül. Viszont ez csak baleseteknél szokott előfordulni, hogy bevizsgalasra küldik, ritka más helyzetből.Mennyire kell ettől tartani? Nem hiányzik, hogy biztosítási meg köz okirati csalással vadoljanak. Mert ez az.
-
norbert1998
veterán
válasz Tothgera30 #63499 üzenetére
Mert ha 49 van rá írva és így vagyok a szenvedő? Mert mondjuk azt gondolja a rendőrbá, hogy olyan kedve van, elküldi. Nem is ez a lényeg, a lényeg, hogy 70-es henger 49-es felirattal, elküldi, ugyanúgy van gond, nem?
Meg ez mennyire releváns?
Mert igazából én is rossz helyen járok ilyen téren, mivel 51.5 köbcenti így a motor a henger kopása miatti fúrással, ezen is parádézhatnak, nem? -
norbert1998
veterán
válasz Tothgera30 #63502 üzenetére
(#63503) body007
Nade azért kérem, nincs is olyan normális 50-es gép, ami ne menne minimum 50-et, akkor miről beszélünk?
Igen, azt tudom, hogy a fojtás eltáv nem szabályos, de azért a kipuffot nehezebb szétkapni, mmint a hengert (máshonnan nem szedtünk ki semmit)Nem akarok balesetet szenvedni, ynilván; eddig egyszer elcsusztam és ennyi volt, de még csak 500km-t vezettem motorral... És ez tűnik releváns dolognak, ami miatt egyáltalán beküldheti a rendőr, mármint a baleset. Nyilván, ha nem tudunk helyszínen megegyezni, akkor, és ki van hívva a rend őre.
Ezekszerint túlreagálom? -
norbert1998
veterán
válasz Tothgera30 #63505 üzenetére
Rly? De az digitális szabályzás, gondolom, ami a tizenévesek büdzséjébe belefér, ha nem anyu veszi meg, akkor bizonyhogy nélkülözi ezt a tiltást.
-
norbert1998
veterán
Amúgy ha már említettem át esetleges váltást.... Reiju, generic (trigger)illetve cpi motorokról am6(masolat,cpesetén en) blokkal mi a vélemény?
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #63525 üzenetére
Ezt de szépen összefoogalmaztam... Szóval,
ha már említettem az esetleges váltást, van néhány márka/gyártó, amik nem annyira híresek. Az am6-os blokkal szerelt gépeket nézegettem, ezekből Reiju és Generic (Trigger), illetve kicikínai által másolt am6 blokkos CPI-ről van szó.
Szóval, hogy ezek mennyire megbízhatóak, ha úgy adódna, hogy se Aprilia se Yamaha, se Derbi nem lenne elérhető? -
norbert1998
veterán
válasz Drakoo #63596 üzenetére
lehet úgy jártál mint én. tölts aksit, mert a családnak izomláza lesz, mire berugjátok. (ha úgy jártál mint én, azaz nehezen indul állás után, üzemanyagrendszer takarítása segíthet)
mondjuk nyilván nem ez az első hibalehetőség. meg kéne nézni, van-e szikra, aztán, hogy megy-e a benzin, majd ha ezek stimmelnek, akkor kéne az önindító. -
norbert1998
veterán
Szét kaptam ma végre a gépet, ki pucoltam az üzemanyagrendszerét. Egy valami rohadtul felhúzott. Van 4 fajta torx keszletunk, lukas és nem lukas, a benzinpumpa 4 sarkában is lukas torxos csavar volt, meg is lazult mind a T20-assal, mondom dejo, kitekertem egyet, egyet félig és jött a meglepődés. Ez nem T20-as,na akkor eggyel nagyobb? De hát az hatalmas volt bele. Valahogy kb T22-23-as lehet ez, egyetlen ilyen sincs, úgyhogy flex, és egy egyenest vágva a fejbe vissza tekertem mind egy hagyományos csavarhúzóval.
De az az idióta aki megcsinálta ezt a csavart, abszolút nem tűnt fel, hogy kicsi lenne vele a fej, mert úgy nézett ki, jó bele, ráadásul a csavar ilyen fos puha anyagból volt... Katasztrófa volt. Úgyhogy azt nem szedtem szét, de van egy olyan érzésem, hogy azzal van a gond, visszaengedi a benzint a tartályba szerintem.Megnéztem a görgőket is, annyira nem vészes a sarkasodas, és a szíj sem, viszont tuti hogy a görgők csere érettek.
Van ilyen egyáltalán? 12g, 16*13. Mert nem éppen 15*13 volt, kifejezetten 16. -
norbert1998
veterán
Most akkor melyik való nekem?
12g-os van, de a gyári elvileg 8.5-es. Így is jól gyorsul, a végsebesség lehetne kicsit jobb, én azt mondom. Mit mondatok, mi lenne jobb ötlet? Nem akarok kísérletezni -
norbert1998
veterán
Úgy tűnik megoldottam a nehezen indulás gondját.
Szetbontottam és kifujattam az üzemanyagrendszerét. Nem láttam benne koszt kirepülni sem, de először alig akart a csőből benzin folyni pedig a pumpabol 1-2 méterre spriccelt. Utána már jött a csőből rendesen. -
norbert1998
veterán
Üdv!
A rég betervezett variátorgörgőcsere megtörtént, de 12 g-os nem volt, úgyhogy 13g-ost tettem bele, így egy kicsit hamarabb vált, viszont alacsonyabb fordulaton megy mondjuk 60-al.A kérdésem az lenne, hogy durván mekkora sebességbeli különbséget okoz az, hogy a szíj 691x18 helyett csak (nem tudom mennyire megnyúlott)x16.5?
-
norbert1998
veterán
válasz Motion_Blur #64212 üzenetére
A kormányzár nem elég? Már ha van
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Ezt így itthagyom nektek -
norbert1998
veterán
Rénézés és vastagságmérés, legfőképpen. Bár az enyém sem volt olyan vészes, mégis
elszakadtrobbant. Ráadásul nem is gyorsulásnál, egyszerű országúti 70-es közeli tempónál, ami még csak nem is a vége (csak sík terepen )
Nagyon enyhén repedezett volt a felülete, meg 18 helyett 16.5 mm vastag volt. -
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz sityupityu #64400 üzenetére
Mert valaki azt mondta, a szíjak nem szakadnak.
-
norbert1998
veterán
válasz dugynok #64403 üzenetére
Nekem talán nem. Dekni nékül beindítva nem láttam nyolcast a főtengelyben. Bár tény, hogy nem adtam nagy gázt neki, mert azért mégsincs rajta burkolat.
Hát mindegy, most legalább tényleg patent lesz, főleg, ha a szivattyút is megnézzük.
Apropó szivattyú:
Ez ilyen vákumos. Ha visszaengedi a benzint (gondolom az engedi vissza és nem más) az mennyire javítható egy jól felszerelt műhelyben? -
norbert1998
veterán
Ami érdekes volt, a csoveket leszedtem, sűrített levegővel kifujattam, meg félig szetszedtem a pumpát, aztán a tonkremeno csavarok miatt inkább összeraktam. Most majd ki kell fúrni belőle őket és atmenovel összerakni.
Szóval, amit ezzel akarok mondani, azután működött, hogy ezt megcsináltam kb 2 hétig, és egyre rosszabb lesz. Ha az első roffenesnel nagy gázt adok, akkor elég könnyen beindul, csak 20 mp önindító kell neki.
Majd ha megjön a szíj, nekiesek. Meg lefujom a festék hiányos muanyagokat is, és akkor az oldalán lévő horzsolast leszámítva hibátlan gép lesz. -
norbert1998
veterán
Hali!
A korábban sokat emlegetett Honda Lead AF20-as még mindig megvan, jelenleg az öcsémé. Nagyjából rendbe lett hozva, minden ki lett cserélve, javítva, kivéve a nehezen indulást. Aztán szépen ősszel elraktuk., és bár rövidebb utakra lett használva közben, már jó ideje nem.
Szombaton elővettem, hogy bemegyek vele a városba, mert az autóból épp kipottyant a fagydugó, a víz meg elfolyt útközben...
Nem indult. Amikor indult, akkor is csak nagyon nehezen, az aksit kétszer csutkára lemerítettük, mire meglett mi a gond. Benzinpumpa és karbi pucolva(bár utóbbi most is ronda, zöldes lerakódás a rézen, ami viz bejutására utal), nem ezek voltak a gond. Hanem a benzin, amit októberben beleraktunk, jó eséllyel megadta magát. Még mindig nehezen indul sok állás után, de már azért használható, mert az aksi új és jó.Szóval akkor mit érdemes megnézni a nehezen indulásra? Ugyanúgy, mint régebben, nehezen indul, gyenge, kéken füstöl, majd meglódul. (Mintha visszaengedné az üzemanyagot a tartályba, de vajon mi? Mert a pumpa nagyon szépnek tűnt belülről.)
Ma elindultam vele. 3 km után egyszercsak megállt a motor, mintha elvettem volna a gyújtást. (Lett rá téve egy combosabb kipufogó, azóta elég betegül megy), szóval elég gyorsan mentem, és egy gyújtáselvétel elég nagyot rántott fékerőben. (Ami érdekes, mert azt hittem, a kuplung csak az egyik irányba visz forgatónyomatékot.) 5 perc várakozás után, mintha mi sem történt volna, beindult (de addig hiába próbálkoztam vele). 500 méter és megint megállt. Majd 5 percet vártam és gond nélkül mentem vele 20 kilómétert 50-el. Majd megint megállt. 5 percet vártam és újra gond nélkül jöttem hazafelé 50-el, de a végén már nem akart gyorsulni, ha huztam neki a gázt. Beértem egy erdőbe kb 2 km-re otthonról, vártam, de nem változott semmi. 15-el jöttem haza full gázon (negyed gázon is ugyanennyit ment ekkor már).
Ez vajon mi lehet? A meleg? A gyertya? A benzin? Vagy mi? Kb 1 liter rossz benzin volt a motorban, max 2, és raktam hozzá 5-6 litert pluszba, hogy tele legyen, mégis ilyet csinál.
-
norbert1998
veterán
Úgy értem, hogy olyan, mintha levenném az autónál a gyújtást, miközben épp 50-el gurulok. Motorfékkel megáll szikra(vagy legalábbis robbanás) nélkül. Csak azt nem értem, hogy a kuplung ezt hogyan engedi, mivel csak egyik irányba szorul, ha jól tudom. De nem is fontos ez, viszont ha megszorul a dugó (mert olyasmi, majdnehogynem), akkor miért nem satuzza magát és miért tekeri simán az önindító?
Mit jelent az, hogy befékezve állt meg? Az, amit mondok, hogy kvázi motorfékkel áll meg?
A karbit a hétvégén szetdtük szét, ki fujattuk a fúvókákat, át is láttunk mindegyiken, de nem voltak túl szépek.
-
-
norbert1998
veterán
Ezeket megnézzük, köszönöm.
Hát, ő, nem. Volt a gáyri, belezett kipufogó, amivel 4.5-öt evett és hangos volt, mint az állat, meg nem is ment. Majd öcsém hozott egy többékevésbé szétrohadt kipufogót egy jó eséllyel 125-ös enduróról és 8 varrattal az eredeti kipufogó csonkjára illesztettük. Azóta 80-at eléri (eddig 63 volt a max sík talajon), jóval halkabb és a fogyasztást nem tudom még. Állítgatás nem volt.
-
norbert1998
veterán
No. Karbi tiszta, pumpa jó, benzin szintén. Az ok, amiért 15-el jöttem haza, az az, hogy el volt dugulva a kipufogó. Szerintem nem sikerült rendesen megoldani. Okozhatta ez a hirtelen megállást is,akár közvetve is?
Bpr6hs gyertya van benne.
-
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Egy pár kérdéssel fordulnék hozzátok.
Van egy CPI SM 50-es AM6-os "gépállatom", mely hidegen elképesztően nehezen indul. Ismerős, igaz? Na, én igyekeztem mindent is összeszedni erről a jelenségről,de nem sikerült még dűlőre jutnom a géppel.Sajnos Mikuni karbis, amihez nagyjából zéró alkatrész létezik, 16 mm-es torokkal.
A kisfúvóka 17,5-ös, ahogy a könyve is írja, illetve a nagyfúvóka 70-es, a könyve 72-est ír.
Sűbertőt a könyv általi ajánlott 3. rovátkába tettem az ötből, a benzinszintet is elvileg belőttem a könyve alapján.
Minden járatot, furatot, fúvókát kipucoltam. Van 9-es egyszerű NGK és 8-as 3 elektródos NGK gyertyám is bele.
A szivató működik, és a motor is működteti azt, tolómérővel megnéztem a távolságokat, elvileg azok is jók. Mármint hogy tényleg nyit és zár, ahogy kell.
Szikra elvileg van, rendesen, légszűrő nélkül pont ugyanúgy nem indul, tehát elvileg az üzemanyaggal van gond, igaz? Ezt támasztaná alá az is, hogy indítófolyadék híján féktisztítóval a légszűrőházba fújva második rugásra indult.Az az elképesztően fura, hogy melegen pöccre indul, és egyáltalán nem gyenge, sőt, messze erősebb bármilyen 50-esnél, amit eddig vezettem, de azok mind robogók voltak. Talán alacsonyabb fordulaton gyenge, de simán lehet, hogy ez a 2 ütemű karaktere, hogy magasabb fordulat nélkül egy traktornyomból nem tud kimászni, mert lefullad.
Most mikor félmelegen nem akart indulni, nedves volt a gyertya, mikor kivettem. Az meg azt jelenti, hogy beköpi. Akkor a féktisztító miért segített rajta félmelegen is? Vagy mégiscsak a szikra nem jó?
Különolajzást pont emiatt kivettem, most olyan 50-60 közötti keverék van benne.
Karbi tetején a schuberhenger után van egy csap, ami közvetlen a torokba vezet, egy repedt gumidugó van rajta. Az mire szolgál?
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz robogo81 #78718 üzenetére
Az olaj az igen, réz csövön megy be máshol. A gumikupakos dologra nem megy semmi, nincs vákumpumpám, egyszerűen a tankból folyik le a benzin be a karbiba, az úszószelep meg lezárja. Ha arra gondolok, amire te gondoltál.
Próbálok képet tenni, ha találok, vagy holnap csinálok.Ha befogtam a csövet, az is segített, igen.
Igen. Lettek képek.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Repsol600 #78720 üzenetére
Kézi csapom van csak, így, ahogy mondod, nem megy sehova ez most. Ez azt jelenti, hogy kellene vakumcsap bele?
Lehet akkor az a gond, amit mondasz, mert valóban 12V-ra téve mozog rendesen a szivato, ki is és be is, de hogy mennyire kell visszahúznia, azt nem tudom.
Úgy mértem, hogy hidegen 10 mm-t lóg ki a dugó része, és 13-14 mm magasan fekszik fel a szivato a fészekhez képest, vagyis a dugó és a fészek közt 3-4 mm van hidegen. Meg mérem a másik szivato kilógását.Egyébként ezekben a tű mire szolgál? Mert szemezek kézi megoldással, mégiscsak az a tuti, de nem tudom, jó lenne-e az, mert azon csak dugó van, tű nincs.
+1 kérdés. Ha ugyanilyen karbid van, meg tudod mondani, milyen fúvóka kell bele? Kicsit játszanék vele, ha sikerül az indulást belőni, de ha nem muszáj, nem szedem le megnézni, mert tegnap is elfelejtettem
Karbit levenni nehéz, feltenni meg jó nehéz. A szivato ehhez képest gyerekjáték a karbirol. -
norbert1998
veterán
válasz Repsol600 #78722 üzenetére
No, a szivatót nem szedtem még szét, mert azóta megemberelte magát, első rúgásra indul...
(aki nem tudja, AM6, CPI SM50)
Viszont az istenért sem akar kiforogni, 6-7 ezer fölé. Üresben sem, sebességben sem. Egyesben kb csak bólogatok, mintha kockás lenne a benzin, pedig új. Mikor beraktam ezt a BPR6ES gyertyát, egy darabig jó volt, aztán most megint nem jó.
Gond nélkül dagonyáztam vele a mai vihar után a földúton, 6000 alatt vígan közledik, és nem is érzek problémát abban, ahogy húz, viszont mégsem hajlandó fölé menni.
Előtte egy másik BPR6ES gyetya volt benne, azzal is ezt csinálta. Arra gyanakodtam, hogy beázott a gyújtás mosáskor, de nemhiszem.
Sőt, talán hidegen jó is, kiforog 12 ezerig (ami persze hidegen nem egészséges), melegen viszont biztosan nem hajlandó.
Most akkor lehet, hogy úgy halt meg a szivató, hogy "szivató" állásban ragadt?
Nem rendeltem hozzá kézit, mert hogy jól indul, kiváló. Ma vettem észre, hogy az utoljára berakott gyertyával is ledadog.Ez a ledadogás amúgy úgy néz ki üresben, hogy első gázadáskor kilő a fordulat 9000-re, visszaesik 4-re, és onnantól 6 és négy között pattog, mintha túráztatnám.
A benzinszint kicsit babrálva lett, a magas szint is okozhatja ezt? Vagy inkább a beragadt szivató? Gertya? Mert most ez használt gyertya, sőt, eddig az összes használt volt, bár a 3 pólusú az majdnem új.
Egy jó fél percig "pattogtattam" a fordulatot, utána a gertyát kivettem, az nedves volt és fekete, de nem korom szinten, de közel sem őzbarna.
1.50-es keverék van benne ugye, az indulás miatt a különolajzást kikötöttem.
-
norbert1998
veterán
válasz Repsol600 #78815 üzenetére
Magas volt a szint
No, a szivatót szétszedtem, a linknek megfelelően, így most működik, indul is szépen, tettem bele nagyobb főfúvókát is, "tuning" címén. 76-os fúvókát tettem bele a 70-es helyére (gyári ajánlás 72.5), ezzel kicsit sokat kap, sebességben ledadog 10 ezer körül. Kapott vadiúj, belevaló gyertyát is.
Még egy kérdésem lenne:
A lánc nyúlik, mint a lónyál. Konkrétan meg lett húzva, amennyire kell, és 30 kilóméterrel később megint lóg, mint a fene, sőt, már a kerékre sem passzol rendesen. 6mm-t simán eltudom húzni a nagykeréken középen hátrafelé a láncot, tehát az kuka. A kérdés, hogy azon kívül, hogy az a lánc gagyi, okozhat más is idő előtti jelentős láncnyúlást? Elvileg szépen egyenesen állt akerék, nem oldalazott a lánc. -
norbert1998
veterán
válasz Repsol600 #78857 üzenetére
Úgy lesz. Még egy utolsó kérdés, miközben az eddigieket köszönöm.
Most 14/62 a fogak aránya. Így hátszéllel óra szerint 103 a vége. Érdemes lehet 15/62-re menni? Úgy érzem, a teljesítmény csúcs után van már bőven ez a 103. 15-os első kerékkel viszont lehet több lenne. De a nyomaték igény miatt lehet, hogy kevesebb. Alapjába véve 11:62-es szettet kapni hozzá (legalábbis abban az egy boltban, ahol néztem).
Mennyire "szabványos" a lánckerekek felforgatása? Mind a bordás tengelyre mind a hátsó kerékre. Ennek se néztem még utána, csak felirtam egy kódot a két lánc kerékről, amit le tudtam olvasni róluk. -
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Ezt miért csinálja a masina? AM6, CPI SM50
Visszapakoltam gyárira a főfúvóka méretet (zsír új fúvókával), úszószint gyári spec.-re belőve, alapjárat meg levegő csavarok stimmelnek.
Ezt csinálja 1,2,3 és üres fokozatokban, 4-5-6-ban gond nélkül kiforog tiltásig. 3-ban kicsit kevésbé, a nagyobb terehlés miatt, I guess.A gyári ajánlású (zsír új) BPR8ES gyertyát kicseréltem egy BUR6ES (vagy mi, a 3 elektródás) variánsra, most csak üresben csinálja, minden más fokozatban kiforog tiltásig.
CDI lehet rossz vajon? Vagy a gyári ajánlású gyertya nem jó bele?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest