- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Hali!
Szeretnék venni egy 50 köbcentis kismotort, heti 30-60 kilométer megtételére. Fontos, hogy ne automata váltós legyen.
Árbanmeglehetősenveszettül szűk a keret: 60,nagyon max 70 ezer huf.Simson s50b/n;s51-eket néztem eddig, ilyenek vannak ennyi körül.
Tudtok kicsit segíteni, hozzászólni a dologhoz?
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Ha azt hozzá teszem, egy évre kell csak, és jól karban lesz tartva, változik valamit a szituáció?
Eddigieket köszi
Bicikli nem kell , van elég, évek óta nem használom
Amúgy tizenöt kilométerre kéne általában, +egyketszer, mikor másfelé is mennem kell.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz szentkuti11 #60978 üzenetére
Ha nagyon muszáj lenne, tudnék rá költeni többet is, de jövőre szeretnék autót venni, így minél kevesebbet feccolni motorba, hogy annál többet vihessék át a nyári munkából az autóra.
Köszi, még atgondoljuk. Fizuig van még idő
Amúgy a váltós dolog:
Édesapám annak idején rengeteg ilyet butykolt,birtokolt, Puch Cobra? Swalbee, minden, ami szem szájnak ingere, ezek alapján ajánlja ő is ezeket, meg hogy az automatákkal az a baj, hogy két hét múlva betojik az automata és kuka az egész motor, mert egy motor árán veszem az automatát. -
norbert1998
veterán
válasz body007 #60981 üzenetére
Értem. Köszi, mindkettotoknek.
Az a szituáció, hogy robogót nagyon nem szeretnek ( ahol a lábtér olyan, hogy a lábak egymáshoz tehetők), hanem inkább a rendes motort, ami olyasmi vázzal és testtel rendelkezik, mint a Simo.
Persze, ha más nincs, jobb, mint a semmi, mert azokból bőven van ennyi pénzért.B-s jogsival, ha nem tévedek, a Cobra nem megy
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz szentkuti11 #60983 üzenetére
Én speciel egyetlen egyet sem találtam tegnap. Vagy legalábbis 100 alatt nem, Cobrat.
Mondom, ha más nem lesz, jó lesz a robi, csak szimplán azt mondom, nem tetszik az a kialakítás.
Kíváncsiságból: ezek a robik mennyit mennek? Mert azért nem szeretném, ha a busz lehagyna
De persze fobtosabb: mennyit esznek?[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Something_ #60991 üzenetére
Nyilván B-s jogsival mehetek 125-ossel
Meg tudod hogy van a szamárlétra -
norbert1998
veterán
55-ert lenne Honda Lead AF-20, anyum unokatesojae, gumik-fekek rendben vannak, olyat írt, hogy fordított Springer villás, ez nem tudom, mit jelent, és a burkolat kicsit viseltes.
Szerintetek mennyire érdemes foglalkozni vele?
-
norbert1998
veterán
válasz Casoli #61004 üzenetére
Nyilván, de az egy bicikli árából nincs meg
Amúgy milyen adatokat találni róla? Én konkrétan semmit nem találtam
Csak egy palit, aki gyorsult vele. 70-ig megy, szerinte, gyári állapotban.Mit lenne jó megkerdeznem még az eladótól, hogy pontosabban tudjam, mi a helyzet a robival?
Fogyi, mennyit megy 30k kilométer után, stb? -
norbert1998
veterán
Ha egy 120 kilós emberrel 55-ot megy, óra szerint, az míg jelenthet? A lead.
-
norbert1998
veterán
No elhoztuk a motort.
A gyorsulás az nagyon betyaros. De 55-60-nal nem megy többet, dombos lefelé sem, 75 kiló alatt sem.Hazaértünk a nyaralásból, majd megnézzük, kipucoljuk, stb.
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
Vasárnapig, igaz, van idő, de addig felteszem a pár kérdésem.
A motor alapjárata olyan alacsony, hogy ha nincs minimális gáz adva neki, egyből le fullad. Ennek hol érdemes az okát keresni?
Lemerült aksival az önindító olyan, mint egy csikorgó fékezés egy autóval. Ez normális? És persze nem indít. Az eladó állítása szerint feltöltött aksival próbálták egy erdeklodovel, neki ment.
A hátsó fék bowden-jen lehet húzni, ugye? Mert elég laza, és a fék nem éppen erős így. Ellenben az első olyan harapós, hogy bármikor orra állok vele. -
-
norbert1998
veterán
Na, gondoltam, átugrok nagybátyámhoz, motorral. Hát baCChatom, motor cseszik indulni...
Átmegyünk, visszajövünk, aksi ki, töltőre feltenném. Jön ki fater, hogy nézünk bele az aksiba. Áháá, az csont szraz. Kis deszt. wasser meg másik aksikból bele aksisav oszt had szójon a töltés. Ilyen komoJ kis tőttő van, mindent ír,: hol teli, hol üres az aksi, tehát sanszos, hogy kuka. Talán naponta 1szer be tudom aksiról indítani majd.Aztán szétkaptuk, mi az oka a nem indulásnak. Milyen gyertya volt benne? Ti olyat még nem láttatok! Olyan szinten rohadt alacsony hőmérsékletű, hogy nem igaz! Még szerencse, hogy fater szimó korszakából maradt jópárgyertya. Egyet belevágtunk, pöcc-röff. És azóta nem fullad le alapjáraton sem.
Viszont egy aksit muszáj lesz szereznem.
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #61281 üzenetére
Milyen aksi való bele, egyáltalán? (honda lead af20)
-
norbert1998
veterán
Azt hiszem, akksi mindenképpen kelleni fog, de az önindítóm is sanszosan kuka. Csak 4-5. alkalomra indít. addig meg, csak pörög, a motor forgatása nélkül. Van, hogy ellenállás nélkül, konkrétan hallom, ahogy terhelés nélkül felpörög az önindítómotor. Ez konkrétan milyen dolog lehet?
A berúgás továbbra is tökéletes, de sajnos lefullad új gyertyával is alapjáraton, úgyhogy azon majd mindenképpen állítani kell.
-
norbert1998
veterán
mennyira szabályellenes rendszámnélkülivel jobb oldali tükör nélkül utazni?
-
norbert1998
veterán
Üdv.
Volt egy kis szabadidő a motor szetburitasara és elég sajnálatos tapasztalatokat szereztünk. A hengerben lötyög a dugattyú, gyakorlatilag több, mint egy tized távolság van, a henger úgy néz ki, mint amin keresztülment egy veszett csiszoló gép, tehát fúrni kell, mindenképpen, ami új dugattyúval jár. Viszont lenne egy kérdésem. A gyári méret 39.00 mm átmérő, most 39.3-39.45 körül van, 40-re furnank, biztos ami biztos, ez így olyan 10k lenne. A másik lehetőség venni egy komplett henger szettet, van ilyen tuning szett, hengerfejen kívül minden van benne, az 48.00 átmérőjű. Azzal 74 köbcenti lenne a motor. Ez 13 ezer lenne. A kérdésem az, hogy ezt kiszolgálja-e a gyári karbi, vagy megéri-e egyáltalán ez az egész tuningszett? (ha kellene, ezt még utána 4 lépcsőben lehet fúrni)
-
norbert1998
veterán
A Lead-hez hol találok tömítést a hátsó részhez? (Kerékáttétel, kerékcsapágy stb részhez)
A Lead90-é jó lehet hozzá? Mást nem találok, nekem meg AF20 van -
norbert1998
veterán
Üdv!
Korábbi helyzeteimhez klépest annyit javul a helyzet, hogy a motor eljes felújításon esett át, ez, mivel mindent mi csináltünk, 20 ezer forint volt, ami szerintem elég jó, tekintve, hogy osztálytársam szintén 50-es motorját egy besülés után 100 ezer forintért csinálták meg, és 4 hónapig tartott a szervíznek.
Szóval, három dolog van, ami még felújítást igényel(het)ne. Variátortárcsák, szíj és a görgők. A görgők már egyáltalán nem görögnek, totál el vannak kopva, tuti cserélni kell. A szíjban 36 ezer km van, repedezett, kopott, tuti cserés. A Tárcsákon is látszik a kopás, eléggé árkosan van megkopva, ahol a szíj szokott futni.
Ebből a három dologból melyik az, amelyik a legnagyobb hátrányt jelentheti teljesítményben, illetve a tárcsát mennyire fontos cserélni?
-
norbert1998
veterán
Lenne még1 kérdésem.
Van az a szituáció, hogy 1 hét állás után a motor nagyon nehezen, minimum 15 mp önindítózásra indul be. Mielőtt elindulna már eszméletlen benzinszag van, majd ha elindult, ilyen fehéres szürkés füstöt okád, eszméletlen mennyiségben. (Eszméletlen ) Olyan, mintha megszívná magát. Ilyenor még elég nehezen is pörög fel, majd csak miután elmúlt a füstölés, akkor. Tudni lehet, hogy a 7 liter benzinbe lett téve 20 ml olaj is, mivel még bejáratós.Mi lehet ennek az oka? mit tudok tenni ellene?
Esetleg lehet az az oka, hogy a motorblokkkon, az olajszivattyún ami van kar, ami a gázbowdenhez kapcsolódik, kicsit szorítva lett rajta? Az nem olajos, kékes füstöt és el sem indulást eredményezne? -
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #61945 üzenetére
Erre van valakinek ötlete?
-
norbert1998
veterán
Lehet akkor is ez a gond, ha egy vagy két nap után még poccre indul?
Amúgy új gyertya van benne, a motoros boltban konkrétan ezt adták, miután mondtam a motor típusát. Viszont mi is a benzinre gondolunk. Olyan, mintha folyamatosan menne a benzin a bele a motorba
És ennyi idő után még is toltodne, ezért indulna ilyen nehezen. -
norbert1998
veterán
válasz dugynok #61963 üzenetére
DIY LED dolgokkal mehet valamire. Egy 30w-os leddel a 3km-re lévő őzikét is megvakítod.
Épp most nézegetem őket, persze nem motorba, hanem elemlámpának.Itt egy: [link]
Ezt konkrétan nem ismerem, de ebay-es "cheapest" ledekkel volt már dolgom, nagyon jól bírják
és ha tényleg annyi vattot eszik, mint írja, akkor kérem egy ilyennel nagyon jól tudsz járni. egy 100-150 wattos halogént simán kivált.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #61964 üzenetére
Mondjuk a foglalat pontos típusa nem biztos, hogy ilyen. Nekem például nem ilyen van.
-
norbert1998
veterán
válasz Norbika88 #61967 üzenetére
Én ki is próbálnám, sőt, ha tudnám, milyen kell nekem, vennék is. Elvégre, nem épp örökéletű a halogén, bár új, de a led-re kíváncsi vagyok.
Valaki nem tudna a motor foglalatokról valamit mondani? Mert kb semmit sem találtam, ami hasonlítana az enyémhez. Olyan, mint a ba20d, 2 izzószálas, alján a két érintkező de az oldalán 3db kiálló dolog van, ami rögzíti a foglalatba. Valahogy nincs kedvem most kimenni és szétszedni a motor fejét
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
Üdv, újra itt a tavasz.... Meg én is
Ugyanúgy, honda lead af20(51.5 cm3-ig túl méretes dugattyú és gyűrűk, fúrt henger, illetve kisebb sűrítési tér a nagyobb kompresszió arány érdekében, nem az én ötletem volt ez utóbbi, csak hallgattam az ismerosre )
Lenne pár kisebb kérdésem, egyrészt a tavalyi felújítás elmaradt részei okán:
Jelenleg (a következőkben látható állapotban, és sok stander-es jaratas mellett) 4.6-ot evett a jószág. Ez okes, nem? Ha hibátlan lenne, akkor is?
Jelenleg a 60-as órát alig akasztja ki, hátszélben sik terepen erős jóindulattal 65-68 körül van a vége. A ropsulyok, vagy görgők, totál el vannak kopva és a szíj is már 37k km-t futott. Ha ezek cserélve lesznek, várható, hogy gyorsabban fog menni kicsit a motor, vagy szegénynek nem lesz ereje így sem több? Csere mindenképp lesz, ha megtartom, ami olyan 90%.
A nehezen indulás pár nap állás után problémára külföldi fórumon a karbi tisztítását és atnezeset javasolták. A benzin pumpát is szét lehet szedni, nincs benne olyan alkatrész, amit az oramuvesz sem rak össze?Előre is köszi
-
norbert1998
veterán
válasz benceman00 #63410 üzenetére
Persze. Amúgy Már szedtem szét, nem volt szép
Csak, ha jól emlékszem, fillerbacco állapotban voltam, ezért nem volt cserélve az. De ez 500km-el ezelőtt volt csakDe amúgy lesz ereje neki tovább húzni?
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban