Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz TurpiUrfi2 #88024 üzenetére

    BWS: az enyém 10 évvel idősebb, alig használtam, első tulaja vagyok és éppen megvan a 10k km.
    Ügyesen van fotózva, a jobb oldali gombok nem látszanak, de tippre az indítógomb így is sérült. Középsztender nincs, izgalmas így berúgni. Ha gyárilag csak oldalsztenderrel szerelték, akkor be sem lehet oldalsztenderen indítani, egy kapcsoló nyitja az áramkört.
    Az ülés alatti gumikéder van nálam leharcolva és a bal oldali panelt rögzítő felső köröm letörve, ami az ülést felnyitva jól látszik.
    A hátsó kerék fölötti kerékdob rögzítése halál, elöl az ülés aljába kell pattannia, a kettő között a benzincsappal, hátul a vázra csavarozott nyúlványba és a sárvédőbe.
    Ezen nyúlvány is eltört a bal oldali rögzítőfülének tövében, hegesztve lett.

    Ugyanilyen műszerfalban egy rizsszemizzó égett ki, az üzemanyagszintjelző kb 4 éves korában mutatott utoljára helyes értéket, óraspirál eltörött egyszer, csak az OEM Parts-ról rendelt lett jó, meg a gázbowden. Karbit kellett csak tisztítani, vákuumos benzincsap cserélve és az üzemanyagcső esett le egyszer, előtte a gyári elporladt.

    Liberty: ha ez postás motorként ment, akkor vagy tekerték az órát, vagy 109k km van bennr, csak az óra a százezres helyiértéket már nem jelzi.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz TurpiUrfi2 #88024 üzenetére

    Postas Libertyt keruld ahogy lehet, vagy csak nagyon olcson. Nem annyira egyszeru, hogy csak lampat kell atszerelni, mert total mas a fej es elso idom a fenyszoronak/indexeknek, szivas. Tudom, volt ilyennel szerencsem, csak az nem ennyibe kerult, azert lett vegul megveve :)
    Egyebkent meg a 2018-as evjaratot maximum a gumikra erthette, mert ez a Liberty inkabb 2010-as maximum, ha nem oregebb(kasztni, oracsoport alapjan).

Új hozzászólás Aktív témák