Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz Repsol600 #78722 üzenetére

    No, a szivatót nem szedtem még szét, mert azóta megemberelte magát, első rúgásra indul...

    (aki nem tudja, AM6, CPI SM50)

    Viszont az istenért sem akar kiforogni, 6-7 ezer fölé. Üresben sem, sebességben sem. Egyesben kb csak bólogatok, mintha kockás lenne a benzin, pedig új. Mikor beraktam ezt a BPR6ES gyertyát, egy darabig jó volt, aztán most megint nem jó.

    Gond nélkül dagonyáztam vele a mai vihar után a földúton, 6000 alatt vígan közledik, és nem is érzek problémát abban, ahogy húz, viszont mégsem hajlandó fölé menni.

    Előtte egy másik BPR6ES gyetya volt benne, azzal is ezt csinálta. Arra gyanakodtam, hogy beázott a gyújtás mosáskor, de nemhiszem.

    Sőt, talán hidegen jó is, kiforog 12 ezerig (ami persze hidegen nem egészséges), melegen viszont biztosan nem hajlandó.

    Most akkor lehet, hogy úgy halt meg a szivató, hogy "szivató" állásban ragadt? :))
    Nem rendeltem hozzá kézit, mert hogy jól indul, kiváló. Ma vettem észre, hogy az utoljára berakott gyertyával is ledadog.

    Ez a ledadogás amúgy úgy néz ki üresben, hogy első gázadáskor kilő a fordulat 9000-re, visszaesik 4-re, és onnantól 6 és négy között pattog, mintha túráztatnám.

    A benzinszint kicsit babrálva lett, a magas szint is okozhatja ezt? Vagy inkább a beragadt szivató? Gertya? Mert most ez használt gyertya, sőt, eddig az összes használt volt, bár a 3 pólusú az majdnem új.

    Egy jó fél percig "pattogtattam" a fordulatot, utána a gertyát kivettem, az nedves volt és fekete, de nem korom szinten, de közel sem őzbarna.

    1.50-es keverék van benne ugye, az indulás miatt a különolajzást kikötöttem.

Új hozzászólás Aktív témák