- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Repsol600 #78722 üzenetére
No, a szivatót nem szedtem még szét, mert azóta megemberelte magát, első rúgásra indul...
(aki nem tudja, AM6, CPI SM50)
Viszont az istenért sem akar kiforogni, 6-7 ezer fölé. Üresben sem, sebességben sem. Egyesben kb csak bólogatok, mintha kockás lenne a benzin, pedig új. Mikor beraktam ezt a BPR6ES gyertyát, egy darabig jó volt, aztán most megint nem jó.
Gond nélkül dagonyáztam vele a mai vihar után a földúton, 6000 alatt vígan közledik, és nem is érzek problémát abban, ahogy húz, viszont mégsem hajlandó fölé menni.
Előtte egy másik BPR6ES gyetya volt benne, azzal is ezt csinálta. Arra gyanakodtam, hogy beázott a gyújtás mosáskor, de nemhiszem.
Sőt, talán hidegen jó is, kiforog 12 ezerig (ami persze hidegen nem egészséges), melegen viszont biztosan nem hajlandó.
Most akkor lehet, hogy úgy halt meg a szivató, hogy "szivató" állásban ragadt?
Nem rendeltem hozzá kézit, mert hogy jól indul, kiváló. Ma vettem észre, hogy az utoljára berakott gyertyával is ledadog.Ez a ledadogás amúgy úgy néz ki üresben, hogy első gázadáskor kilő a fordulat 9000-re, visszaesik 4-re, és onnantól 6 és négy között pattog, mintha túráztatnám.
A benzinszint kicsit babrálva lett, a magas szint is okozhatja ezt? Vagy inkább a beragadt szivató? Gertya? Mert most ez használt gyertya, sőt, eddig az összes használt volt, bár a 3 pólusú az majdnem új.
Egy jó fél percig "pattogtattam" a fordulatot, utána a gertyát kivettem, az nedves volt és fekete, de nem korom szinten, de közel sem őzbarna.
1.50-es keverék van benne ugye, az indulás miatt a különolajzást kikötöttem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő