- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
Teljesen egyetértek. Vettem egy ötvenes (mentségére szóljon hogy nagyon rossz állapotú) kínai robogót 4T. Vettem bele olajat, gyertyát, próbáltam rendbe tenni, kicsit jobb állapotban olcsóbban továbbadtam. (85ér vettem egy roncshalmazt, 65ér vitték el úgy hogy egy motorozhatóbb valamit adtam el, bár még mindig szar volt.) Szóval nagyon nézd meg mibe ugrasz bele. Főleg ha nincs tapasztalatod robogózás téren.
Három hétre rá vettem egy Hondát 102cc 4T. Hiába baszogatott vele mindenki itt a fórumon hogy illegális vagyok, ez a motor pontosan azt tudta, mint egy 2T kicsit megbütykölt Aprilis SR50 (vízhűtéssel), csak ez nem füstölt és 2.5-t fogyasztott hozzá, meg japán. Japánt vegyél! JAPÁNT!!! Ha nincs pénz mindenre akkor apránként, spórolj vagy valami. A szarból sosem lesz jó! Én már megtanultam saját bőrömön.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Termosztát cserére is igaz az, hogy új ó gyűrűt illik betenni a termosztát ház összerakása előtt? Majdnem drágább a tömítés mint a termosztát.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz jozefgucci1 #53262 üzenetére
Igen igen. Jólvan megrendeltem azt is. Csak kicsit szemétség, hogy egy fém szerkezet kerül amibe kerül, de egy gumi kis szarért.....
@kcsa: jah, ez sem RF alkatrész. Kifórumoztam hogy a bele való belpiacos alkatrész 30euró + 12 mire ideér... szóval kifórumoztam azt is, hogy az 1992-es G13A swift 1.3 termosztátja 100%-ban megegyező méretű. Annyi a különbség hogy az RF 76.5°C on nyit, a swift pedig 80°C. Swift termosztát meg 2800huf-volt a bárdiba, origi japán alkatrész.
@huszi.gyb: ahhoz fröccsöntő szerszám is kell, az a nagyon drága
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Itt mindenki zakózott amikor először ült mocin? Lekopogom de én szerencsére még soha.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #53368 üzenetére
Aham. Édesapám is gépészmérnök, de még sem mertük a hondámon megnézni a szelephézagot. Mondjuk a honda minden típusnál állíthatóra csinálja meg a szelephézagot ami dicséretes, a suzuki bezzeg korongozik rohadjon meg. (Kimérés, negatív kopás is lehet, szét kell szedni hozzá a vezérlést.... és után megrendelni a jó korongokat. )
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Mr.Peter #53391 üzenetére
Hú de komoly. Izgalmas. Levegő keveréket baszkuráltad már? Nem lehet hogy elállítódott a tisztítás alatt? Ha anyag van... karbiból kifele is, és a szint jó, akkor a levegő nem jó. Mennyire szedted szét a tisztításhoz? Teljesen csavarra alátétre? Tömítéseket is cseréltél?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Hosszú lesz elnézést. Blogot nem akarok most írni.
Elütöttek ma, újvárosba egy parkolóba. Itt. Ismerősömmel motoroztunk volna egy órát, ő a csattanásra ért oda pont szemből motorjával. Ő is csak nézett.
A kép szerint én szemből jöttem kettesbe, különösen vigyázok itt, mert a fehér aszfalt csúszik + nem belátható az útszakasz. Szemből Wagoner+ faszi szűken vette a balost. Annyira nem vett észre, hogy nem rántotta el a kormányt... nem fékezett... gázon csattantunk, utána fékezett.. az eset után én átszaltóztam a motoron előre, hátamra landoltam, a motor pedig a kereszteződésig csúszott az autóval együtt, ~50méter.
Járókelők segítettek fel, ugrottak oda, stb... a faszi ~1 perc múlva szállt ki kb, (igaz nem tudta kinyitni az ajtót a motortól, ezért az anyós ülés ajtaján szállt ki). Nem kérdezte meg hogy vagyok... pampogni kezdett. Fotón látszik a feje is, ajánlom mindenki figyelmébe. Nem ismerte el hogy túl szűken kanyarodott. A járókelők vették a lapot, elkezdtek vele üvöltözni hogy mi az istent képzel magáról. Mondtam hogy erre semmi szükség. Kihívtam a rendőröket, közben felhívta az egyik hozzátartozóját (asszony gondolom), "faszom motoros nekem jött, várjuk a rendőrt" mondat elhangzott. Megkértem az embereket maradjanak tanúskodni amíg kijön a rendőrség. Közben közelben voltak szüleim is, ők is odajöttek gyorsan, mondtam hogy egyben vagyok csak az ember pampog ezerrel. Elhangzott a szájából felém irányítottan: "faszom a pöcs motorosokba, mi a faszért kell erre járkálni, miért nem mész felsőbbrendű utakon". Csöpp együttérzés sem, empátia, AKÁRMI.
Háttérben a kopasz az, akit nem kell szeretni.
Fiatal rendőr srác jött ki, megkérdezte hogy mi történt. Az úr kezdte a beszédet, nyilván arrogáns módon, a rendőrnek lejött a szitu azonnal. Megvan a motorom féknyoma 10-12centire a patkától, - mondta -, valószínű hogy akkor a kocsi széle is itt volt, hisz összeütköztünk. (fucking logic ). A w+ os ember ekkor sem ismerte el, csak elkezdte hajtogatni hogy persze mindenki szerint én vagyok a bűnös, ő rá senki se kíváncsi stbstbstb. (pf) Rendőr közölte, hogy jó fej lesz: vagy elismeri most, és akkor helyszíni birsággal megússza, vagy feljelenti és akkor lehelyszínel mindent, és majd a bíróság dönt. És akkor kifejtette az ide vonatkozó kresz szabályt (jelöletlen úttest, mely kétirányú, és elég széles több autónyi egyidejű forgalomra, szabály : jobbra tarts!). Nyilván mondtam hogy részemről: nem jelentem fel, ha elismeri. Ezzel megkíméltünk 2 óra munkát, illetve ő megúszta 5 ezerrel!!! Pedig akár eltilthatták volna a vezetéstől is 1 évre. Ha pl megsérülök.
Motornak egyenlőre annyi. Felállítottuk, villa tropa, lehet váz is deformálódott (még nem tudjuk), olaj kifolyt belőle mind (elvileg nem sérült a blokk az idom miatt.... nem tudom a rendőr mondta hogy ilyenkor ki szokott folyni...) na mindegy, megírtuk a papírokat, faszi sarkon fordult és elment. Rendőr is odajön: "ilyenkor azért megszokták kérdezni, hogy a sérült jármű elszállításába beszálljon-e?" Hát igen, jó arc. A rendőr kivett egy pár kesztyűt a kocsiból és segített elcipelni a vasat az útból. Respect
Kerítettünk utánfutót, elvonszoltuk egy közeli garázsba. Folyt.köv.
Annyira kaki ez emberek. Tök nem tehettem erről, ez karma? 2 év melót lehúztak a wc-n 1 pillanat alatt. A faszinak meg összetörött a lámpája.... és ő siránkozott.
Védőfelszerelésnek sokat köszönhetek, minimálisan fáj a hátam így jópár órával az eset után. Holnapra jobban fog, de ennyi. Szóval öltözzetek fel srácok.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz dzso22 #53424 üzenetére
Abszolút igazad van. Egy hangos szót nem ejtettem ki a számon, nem voltam ideges, egyszerűen nem értettem hogy lehet valaki ennyire szívtelen g@ci. Én kérjek elnézést mert szabályosan arra jártam.
@huszi.gyb: köszönöm, most pár óra ágyban fekvés után ott tartunk hogy nem tudtam felállni olyan egyszerűen hogy kiballagjak a wc-re. Kezdek érezni olyan izmokat/csontokat amikről nem tudtam hogy vannak bennem.
Privátban érdeklődj! :)
-
-
wolfnet
tag
Na voltam kint a vasnál a telepen, lőttem fotókat, meg beindítottuk. Motorja, váltója hibátlan. Hidegbe-nyálkába állt ezért kellett pár másodperc mire életre kelt, de utána stabilan járt. A váz nem tetszik nekem, de a szerelő azt mondja a fotókra hogy "ez a váz nem ment el". Reméljük tud vele kezdeni valamit. Kipufogó is elhajlott és el is tört a dob előtt. Kifúj egy jókora lukon, így most versenygép hangja lett. Rotyog meg zakatol mint egy ezres gigszer. (Egyébként k@va jó ). Akinek kell privátba elküldöm róla a videót, barátaimnak készítettem, nem mindenkinek publikus.
Kapott egy motor takarót, aztán várjuk a biztosítót. Azóta sincs semmi hír róluk.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #53575 üzenetére
Köszönöm, rendben. Már a felállások, leülések is olajozottan mennek. Este fel-fel ébredek még egy fordulásnál de alakul. Már intézném a kis RF ügyeit, vinném megújítani de hát a biztosítózás nem megy olajozottan eddig. Kérdem én akinek pl. autóját törik össze és munkaeszköze, mindennapjai része, azt is váratják hetekig, hónapokig? Nincs ez rendben...
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53593 üzenetére
Bréking nyúvs. Semmi ilyesmi nem történt. Ma délben megnézte az Aegon által megbízott külsős független cég kárszakértője a motort. Megkérdezte pontosan mi történt, elküldette emailbe a balesetes fotókat is, és ő mindent lefotózott, feljegyzett, rákérdezett stb. Iratokat ő intézte, motort is. Azt mondta, hogy bent a cégnél ezt átszámolják, és küldik az eredményt.
Az úr egyébként nagyon korrekt, rendes volt. Mondta hogy mik a lehetőségek, ő azt mondta hogy ő szerinte is helyreállítható tökéletesen, viszont márka szervizes árakkal fog számolni a biztosító, ezért le fogják totálkározni. Tehát a piaci értékére számíthatunk, amiről azt beszéltük meg hogy 300-400 közötti összeg.
Azt is mondta, amit ti is írtatok, hogy lehetne olyan verzió is, hogy számlát hozok róla... viszont erre megjegyezte hogy koránt sem biztos hogy a számlát kifizeti a biztosító, hisz előfordulhat hogy ott csak az Áfa érték több száz ezer forint. Szóval ő azt mondta hogy vagy megállapítják Gyorskárban vagy Totálkárban. De utóbbival járnék jobban.
Itt tartunk jelenleg, időpontot nem mondott. Néhány nap, vagy több hét is.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
Hát ha márkaszervizes árakat nézünk nem sántít. Épp néztem csak egy első futómű újonnan kb 2 kiló lenne, munkadíj minden nélkül. Szerintem egy idom csere benne lenne fél misibe is. Nyilván okosba falu végen más árakat nyomnak, de a valóság az kegyetlen.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Igen, csak esetünkben valószínűleg olcsóbb a totálkár számlája. Tehát ha számlás független szervizbe tolom be akkor minden idom fényezéssel stbstb együtt, több lesz mint a piaci értéke. (~300-400 közötti értéket határoztunk meg piaci értéknek). Meglátjuk, kíváncsian várom, mert már vinném hogy készüljön csak el időben.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Something_ #53737 üzenetére
Nekem is Banner volt a hondában, 3 szezont lazán kibír.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
válasz -Mosquito- #53770 üzenetére
omg. és napi hány indítást csinálsz vele? szoktál rá töltögetni?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz -Mosquito- #53777 üzenetére
Akkor sokszor! Csak erre voltam kíváncsi, mert akkor ráadásul sokat is használod. Hmm, durva. Valamiért nekem 3 éveket bírnak motorba, 6-7 évet kocsiba. Ez a tapasztalat.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz -Mosquito- #53779 üzenetére
Honda Lead, előtte kínai. Az akksit vittem egyikből a másikba. Most egy noname fosch van a nagymotorban, azt tölteni is kellett ahogy hűvösebb lett (10°C ). A honda szerintem jól sáfárkodott az akksival, de az előtte lévő kínaiban cserélni kellett. És mivel passzolt a másikba, úgy intéztem hogy a jót tartottam meg, és a "rosszat" feltöltöttem és eladtam a robcsival.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #53791 üzenetére
A lényeget akkor mondtad ki hogy régi/új. A befecskendezős kocsiknál a lambaszonda állítja a keveréket, ha jobb minőségű benzint kap akkor sem fog jobban menni, mert állítja a keveréket. A fogyi csökkenés elvileg ott is fennáll!
Am a Honda robogóm nem ment tőle jobban, annyit vettem észre hogy nem durrog vissza a kipufogó, illetve kevesebbet fogyaszt (de elhanyagolható mértékben, tehát én nem vettem volna észre, a számlálós APP viszont igen, -0.2l/100km).
A nagymotorom a prémium üzemanyagtól nem olvad el különösebben... amit észrevettem ott, hogy gyakorlatilag szívatás nélkül indul első pöccre, hideg-meleg, míg a sima 95-össel kell fél szívató hidegen.
Amit én is észrevettem viszont, hogy OMV-s 95 -s benzinnel mindhárom eddigi motorom "szarabbul" ment! Nem ajánlom. OMV prémiummal nem volt ilyen gond.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53803 üzenetére
Igen - igen, én is ezt mondom. Használható lesz, főleg robogón, országúton sem lesz vészes, biztonságosnak is mondanám. Mosható belső, napszemcsi betét stb, szóval jó ez. Annyi hogy nekem most 1 éves, és a plexit mozgató mechanika 2 oldalt már nem olyan mint régen... nem ugrik ki a plexi 1-1 beállított pozícióból, de majdnem... szóval túl sokat se várj tőle. Néhány szezont, esetleg 3-4et is kibír majd, ha vigyázol rá, de ennyi.
ui.: a festés tényleg uv álló. még nem jött le róla, szóval király
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Tegnap ráírtam a kárszakértő emberre emailbe, megkérdeztem hogy tudunk-e valamit, mert lassan eltelt két hét. Jött a válasz hogy a motorkerékpárt megállapították totálkárnak, és a továbbiakat a biztosítótól tudom majd meg. Írtam a biztosítónak is, nyilván ők nem válaszoltak azonnal. Ma meg kaptam egy papírt az önkormányzattól hogy évi 5460FT a gépjármű adóm. kabaré
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz student #54301 üzenetére
Attól függ! Ha teljesen függőleges, akkor valószínűleg igen, ha jó szögbe irányított, ami által a tested felett elvezeti a levegőt, akkor jó is lehet. 1, tehermentesíted a felső tested, 2, csökkented a szélzajt, 3, a légellenállás is kevesebb lehet.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz droving #54354 üzenetére
Minden kétkerekűn kötelező a lámpa mindenhol, valószínűleg ezért ég rajta állandóan. Ha jó az akksidnak ha nem, kötelező éjjel-nappal. üdv
@szerk: nagy motorokon se lehet lekapcsolni általában, hanem egy billenő kapcsoló van: távolsági/tompított, de off nincs. üdv.[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó