- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
Bréking nyúúz! Volt most egy 220 kilométeres session a hétvégén. Tankolni kellett a közepén ... sajnos, de nagyon pozitívak a tapasztalatok. Most hogy melegen jár a paripa, az országúti 80-90-100 tempót leszorítottuk 6 literre. Ez ~1.5 literes javulás 100 kilométeren, részben a tempó részben a bugyolálás hatása úgy gondolom. Alakul alakul kérem szépen!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Használt már itt valaki Spuri adalékot?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51931 üzenetére
Hát figyelj szerintem csak azért döglött meg mert nem volt menetszél. Kb ~2 perctől kezdi forralni a vizet. A tiltás biztos 14-15 ezer körül lehet, azért gondoljuk végig. Az biztos hogy ha van menetszél, és vizes is a moci akkor szerintem nem tud megdögleni folyamatos végsebességen. Ez arra is bizonyíték hogy miért döglenek meg a rutin pályás motorok.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
úgy úgy. Voltunk pár éve Rómában, és leültünk a srácokkal egy-egy nagyobb kereszteződésnél pihenni. Az volt a feladat pihenőnek hogy számolgassuk hány SH 150 áll meg a pirosnál. Pirosonként 25-35 közötti számok jöttek ki. Nem vicc. Minden parkolóban az áll. Nincs olasz robogó, elvétve 1-1 piaggio. A parkolókba odanézegettem a hondák km óráira, 70-90ezer mindegyikbe és úgy néznek ki mint az újak. Azért kell óvatosan venni olasz robcsikat, mert biztos hogy mire bejut, benne van a sok kilométer. Viszont mivel van pénzük karbantartani ezért nagyon jó az állapotuk, max parkolási sérülések vannak rajtuk. Visszacsavarják a nepperek és eladják 20-25 ezerrel. (Ha 15-t ír az óra elhiszem olyan volt a fényezés, gumi, mindegyiknél.)
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz gyáliSanyi #52376 üzenetére
Jó a kérdés, nem tudom. Lehet intelligensebb a szabályzás náluk, viszont az tény hogy a 150-es ideális társ városba. Ugyan olyan pici mint a 125-ös, van benne tartalék, és iszonyatos tempókat és drag race-ket nyomtak a lámpák között vele a jellemzően 25-30éves korosztály. Amit zseniális volt látni még, hogy ugyan elég *hülyén* ész nélkül robogóznak az emberek, de az autósok iszonyatosan vigyáznak rájuk. Nagyon más a kultúra arra felé.
@bajnokpityu: annyi a kitétel hogy gépjárművel szabad felhajtani. Régen 60 volt az alsó határ, ma már 70 úgy tudom, viszont azért ezt egy durvább 50-es 2T is tudja mégsem mehet fel.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz gyáliSanyi #52379 üzenetére
Persze. Ha nyelezed és épp jó az sose lesz jó. én sem szívesen megyek pályára mert amúgy a szél is nagy.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz KelemenUhr #52585 üzenetére
A szabványt teljesíti, de például nem üvegszálas a héjszerkezet, stb... ez olyan, hogy a legtöbb autó átmegy a törésteszten is, viszont előfordulhat hogy mégis meghalsz benne, sajnos. Bizonyos tempó is kell hozzá - gondolom.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Több henger átka... két hete szopok az egyik hengeremmel. Három hengerezik a vas, azt hittem gyertya miatt, aztán kiderülni látszik hogy igazából túlfolyik a karbi. shit! Letettem novemberbe a vasat, 5 hetet állt, a múlt heti szép időben beindítottam és azóta hisztizik. Szóval karbi tisztításra fel, blogon nyomom a fotókat róla, izgi lesz. Kellemes ünnepeket!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Ez már szopókerék komáim! Amíg robogóm volt nem tudtam mi a jó élet. Beletörtem egy gyertyakulcsot a kettes gyertya kiszedésébe... le is írtam hogy azt az embert aki ilyen szart árul belefojtanám egy kanál vízbe. És mivel karácsony lett várom az új szerszámaimat és alkatrészeimet. Tök jó, lenne időm szerelni, de ehelyett herebere van. Más, most kap 4 új gyertyát 14e-ért a vas, de 95% hogy nem az a baj. Neeeem para, lesz tartalék (és valóban). Aztán neki kellene állni karbit szerelni. Igen ám, de kicsit bonyolult a dolog. Kikapni ugye az egész sort lehet, nem vészes pár csavar, pár cső, de utána le kell szednem az ülepítő edényt, és ki kell pucolni a tűt, összerakni és működj.
Előtte kipróbálok mindent amit csak lehet, hátha nem kell szétszednem. Reményeim szerint a tű a zárás előtt szorulhatott meg valahol. Az úszó próbálja visszanyomni, de nem zár rendesen, mert valami piszok odakerülhetett. Ezért folyik a benzin folyamatosan. (Ez még csak tipp természetesen.) Megpróbálom ma leereszteni az úszóházat, hogy az úszó kinyissa teljesen a szelepet, és utána friss anyagot engedni neki (mondjuk direktbe egy fecskendővel) és megpróbálni átmosni. Reményeim szerint kimozdul a piszok és túl leszünk az egészen. Ha nem akkor még egy tipp van. Leveszem a levegőszűrőt, és megpróbálom befogni a hibás karbi levegő beömlőjét miközben járatom a motort. Ekkor vákuum keletkezik a karbiba, és máshonnan próbál majd levegő szívni, és talán megmozdul a piszok a tűnél.
Túl sok a feltételes mód. De haladok!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #52895 üzenetére
Hehe. Távsegítségben a szerelő barátom segít. Nyilván nélküle nem vágok bele, viszont mivel 3-4 hónapom van helyrepofozni, megpróbálom én mielőtt súlyos tíz ezreket költök szerelőre.
@kcsa: szeretem a vasat, csak ezért foglalkozok vele. Meg mert érdekel.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Of course. A hondámmal elrotyogtam majdnem 10e kilométert mindenféle karbi/gyertya/levegő probléma nélkül. Azt se tudtam jóformán hogy ezek vannak, csak jó volt. Ez valószínűleg erre a szerkezetre is igaz, csak az elmúlt 20 év meghagyta rajta a nyomokat. Még tart a rózsaszín köd, szóval nincs para. És szerencsére apró dolgok derültek ki, az élmény meg ellensúlyozza. Elég fura élmény felülni egy vasra ami majd nem egyidős velem, utána pedig kenni neki mint a barom és nem problémázik rajta.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Aham. Viszont el nem akarom állítani a karbit, csak az ülepítő edényt kitisztítani. Ugye a karbi sort egyben le tudom venni, minden beállítás megmarad. Ez a terv. Azért sem szívesen szedem szét, mert 900 kilométerrel ezelőtt volt szinkrózva, és szopókerék újra vinni.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz wolfnet #52891 üzenetére
Jár a kicsike! Ahogy kell. Bűvészkedtem, szerencsére semmi komoly baja nem volt csak a gyertya úgy néz ki. Ha nem lenne -6°C odakint mentem volna vele egy karikát is. Megjött közben a négy gyertyám is, a héten megírom a sztori második felét a blogra akit érdekel. Bíísz!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52926 üzenetére
Jó de szerintem az utólagos dolog nem mindig célravezető. Ha esetleg új bukó felé kacsingat az illető, akkor érdemesebb olyat választani amelyikbe van lehetőség feltenni, esetleg nincs benne gyárilag, nyáron úgy sem mindig kell tehát ráér később megvenni.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52932 üzenetére
Fu hát jó a kérdés. Múltkor nézegettem, nekem a feltétel listám: zárt, napszemcsi betétes, pinlock (opcionális). Márkától erősen függ, de a legalja szerintem 30-35, a teteje meg a csillagos ég. Én a mostani sisakommal még ki akarok húzni legalább 1, de max 2 szezont, de utána egy 45-50 es árkategóriára gyűjtök. Ott már a héjszerkezet rendes anyagból van (üvegszálas kompozit legalább), sok a szellőzés, és teljesíti a többi feltételt. Nameg awesome a festés.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52935 üzenetére
Akkor nájsz. Nézek majd sisakokat megint amint ráérek, linkelek párat hogy tetszik-e neked. Nekem mázlival van a mostani nem túl nagy márkás (motowell) sisakom. 30ezerről árazták le 20-ra amikor vettem annyit megért. Szélzaj van, meg párásodik is ősszel, de kényelmes, jó a méret, frankón tudom mosni a betéteit, és amúgy nem fő meg a fejem nyáron se. Nem mondom hogy tökéletes de rendben van ennyi pénzért. Viszont az lenne a terv hogy veszek magamnak egy újat ami jobb, és akkor ez lesz a Second sisak a motorhoz. Barátnőm fejére is pont passzol, tehát arra még jó lesz.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #52956 üzenetére
Uh ja az kínos. Amúgy ez a zaj ez elég érdekes téma. Szóval mindenkinek azt mondom, hogy fulldugó / agybadugós fülhallgató minden ilyen problémát megold. Amúgy a motor szélvédelme is nagyon fontos. Robogókon általában a tested jól van, de a fejedre már kevés gyártó gondol, de nincs is akkora sebesség tegyük hozzá, viszont hideg időjárásban egy szélvédett motor az aranyat ér, szerintem. De szóval ha a szél zavar akkor arra a legolcsóbb megoldás ha zenét hallgatsz, főleg ha messzire mész. Ha nem a súgás búgást hallgatod, hanem valami halk zenét, kisimult arccal érkezel, és ami a legfontosabb nem vagy mosottszar fáradt.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #52958 üzenetére
Ez nem igaz! A kocsiban ha zenét hallgatsz akkor nem hallod a forgalom "zaját"? Ültél már prémium autóban? Abban amúgy sem hallod. Na mindegy, nem akarok bele menni ebbe. Mindent hallok amit kell. A duda olyan frekin szól hogy hallod, amúgy is motoron egy dologra figyelsz a motorhangra, ami elnyom mindent, ezért is kell füldugót betenni.
@Norbika88: igen király, mindjárt megkeresem az én kiszemeltemet. Egy új márka, amit egy pesti cég kezdett forgalmazni, és nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52981 üzenetére
Nekem is ugyan ezek a tapasztaltaim.
@kcsa: nem mondom hogy nincs igazad, de na kicsit tényleg demagóg. Én azt mondom a 30 rugós átkategória hordható, kompromisszumokat kíván, de lehet vele élni. Egész biztos, hogy a drágábbak maxi sokkal jobbak. Nem mondtam/mondtuk hogy nem. Arról volt szó hogy nem telik rá, mert másra is kell költeni. Nekem első körben sisakkal együtt az egész ruházatom 120-ba van eddig, talán 1 év múlva összetudok szedni pénzt egy jó sisakra. Nyilván azért hordjuk ezeket a fosch!-okat mert muszáj.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
De írtam is hogy nem vontam kétségbe azt, hogy a drágább jobb. Annyit mondtam hogy a költségvetésbe ennyi fért bele. Én fősulis vagyok, mellette dolgozom, és a szüleim nem támogatják a motorozásomat. 2 év alatt raktam össze a szerkómat, először egy kb 6 ezret érő nyitott robogós Tornado sisakkal kezdtem. A motorhoz kaptam ajándékba. De legalább használhattam a motort.
Na szóval azt mondom hogy amint lehet összedobom a pénzt a drágább árkategóriára, és ahogy írtam ezt a sisakot megörökli a barátnőm. Remélem értesz, nem cáfoltalak meg kicsit sem, igazad van, csak anyagi okai vannak annak hogy valaki olcsó sisakot vesz. (Nyilván ha dönthetsz hogy motorozol AZONNAL egy szarral a fejeden, vagy vársz 1 szezont hogy legyen pénzed rendesre, akkor a szart fogod választani. )
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
nááájsz. *virtuálispacsi*
Na de ösztöndíj függvényében készülők a nyárra. Mivel gumizni is kellene a vasat, az elsődleges lesz valószínűleg. Illetve terveim között szerepel hogy ismerősősömet meglátogassam a hatalmas UK-ban, ami egy ~3e kilométeres túra (100e huf alsóhangon), szóval munkára fel. Aki esetleg nyáron készül europán át motorozni, és velem tartana szívesen látom.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Nyugi fiatalok! Én minden motoron szarul éreztem magam, amíg nem jöttem rá hogy nem csak a méretválasztás a fontos, hanem a felépítés is. Egész eddig naked-et akartam mert k@rvajól néznek ki. Aztán amikor kipróbáltam még akkor is tetszett (tanuló vasak). Aztááán amikor országutaztunk vizsgán szakadó esőben 5°C mellett, akkor már nem tetszett annyira. (Tény hogy nem csak a motor tehet róla.) Mindenképpen túra vasat szerettem volna, mert nem akartam és soha nem is akarok hasalni. Ültem pár percre hasalós motoron és borzasztó, nekem a derekam nem bírja, sajnálom (amúgy ... iszonyatosan jó volt csak a hátam leszakadt fél óra után).
Az RF azért tetszik, mert a hagyományos rotyogós naked-től egy icipicit előrébb dőlve ülsz, de nem fáj a hátam rajta 1,5 óra után sem. Nekem inkább a lábam fájt rajta, egész konkrétan úgy érzem nem tudom elég hosszan kinyújtani a lábam. Tudjátok amikor már 2 órája seggelsz a vason, akkor inkább tespednél mint szorosan fognád a térdeid között a tankot. Az RF-ben ez az egyetlen ami "sportmotoros" és ez amúgy nagyban növeli a biztonságérzetet, csak hosszú távon fárasztó. Viszont a felső testem csodálatos! Nem fáj semmim, és nem fárad el a csuklyás izmom sem olyan gyorsan, mert tehermentesíti a felső testemet a széltől az idomszett. Nincs alulról felcsapó levegő, nincs elölről rám terhelő levegő. 3-4°C-ban amíg nem esik, addig csak a kezeim fáznak a motoron és a térdeim.
@bogyo112: teljesen igazad van, ha viszont 1 óránként megállok egy 10 percre pihizni, akkor az egész teljesen vállalható. Ha messzire megyek, akkor nekem amúgy is meg kell állni 1-2 óránként tankolni mert a pacik éhesek. És ha már megálltam az minimum 15 perc. Megtankolom, bemegyek a shopba veszek valami csokit, beírom a telefonomba a fogyis programot megkapom hogy 20 liter szar .
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Szép idő, 5-7°C, kis szél, dupla réteg ruha mindenből és irány meghajtani a vasakat emberek!
Erre vártam! Kicsit füstöl az egyes henger, még nem heverte ki a 30 kilométeres üzemenkívüli állapotot. Amúgy nagyon sok üzemanyag lötykölődhet a katalizátorban is, szóval ideje meghajtani ahogy szereti, alapos melegítés után.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Yo!
Szereztem végre rendes szerszámot megcsináltam a gyertyacserét. Vegyes érzelmekkel járt a művelet. Felemás gyertyák voltak bent ... meg pf na szóval lőttem egy fotót:
Balról jobbra sorba ahogy a hengerekben voltak. 1-2-3-4Az első gyertya (CR9EK) volt először a ludas amikor három hengerezett. Ez viszonylag újszerű és tiszta is, mert megtakarítottam, de ez is rossz igazából.
A második az pokoli állapotban van (CR8EK). Ez lehet a legrégebbi a sorból, viszont ennek ellenére ez a henger működött is vele hiba nélkül. (Lehet a teljesítmény kisebb volt). Viszont ez a belevaló gyertya!
A harmadik-negyedik nagyjából egyformán szarul néz ki. Látszik hogy a karbi beállítás elég bőséges, kormolja rendesen a gyertyákat a sok anyag, illetve hogy nem igen tudtak ezek a CR9EK-k öntisztulni.Belekerült a négy új CR8EK, szépen beállítva a 0.6mm-es hézaggal. Amúgy gyárilag majdnem jók is voltak a hézagok, egy gyertyán volt talán 0.7mm, szóval tapstaps ngk. Beszerelés után gyakorlatilag - ahogy mondani szokták - fél főtengely fordulat után szívatás nélkül azonnal kiegyensúlyozottan járt minden henger. Megmelegedés után csodálatosan forgott is.
Kivittem egy körre a havazás előtt +4-5°C volt itt nálunk. Szépen bemelegítettem 95°C-ra a vizet, elkezdtem kicsit kövérebben menni, csodálatosan forog. Szebben jár, könnyedebbül pörög fel, gyorsabban is. Megérte.
TAVASZT!!! TAVASZT!!!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Ja ja ja. Majd ez kiderül tavasszal hogy mi a helyzet. Amúgy ezer kilométert mentünk bármiféle probléma nélkül. Most az a helyzet, hogy minden régi suzuki motor tulajdonos azt szajkózza, hogy nagyon érzékenyek hidegben a gyertya szétb@szásra ezek a típusok. (Kortárs bandit, és gsxr is.)
Nevezetesen én elkövettem olyat hogy beindítottam, megmelegedett, de nyilván nem terhelés alatt járattam 3-6 ezres tartományban, majd leállítottam. Na és ilyenkor olyan alakul ki (nyilván télen 10°C os garázsban ez jelentősebb), hogy a gyertya sőt a henger is megmelegszik, de a hengerfej az nem és amikor leállítom a motort akkor a hideg hengerfej tönkreteszi a gyertyát. Itt két dolog is van, ha nem üzemmelegen állítom le akkor hajlamos megszívni magát, a másik meg ez a gyertya tönkretétel.
Na most még inkább hajlamos rá, ha nem bele specifikált gyertyával járatod. A szezon alatt majd többet tudok mondani, viszont az RF tulajok mindegyike panaszkodik a CR9EK-ra, 3 ezres futásokról beszélnek, meg volt akinél még kevesebb, a belevaló CR8EK-val viszont 16-18 ezrekről beszélnek hiba nélkül. Tény hogy utóbbi drágább egy kicsit, lehet ezért nem választják a szerelők könnyebb szívvel.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Pontosan. Ez is lesz. Megszopatott rendesen. Viszont ellen példa, a modernebbnek számító 2006-os Honda robogómmal azt csináltam amit akartam, pedig léghűtéses is volt. Igaz annak membrános karbija is volt nincs csap, véletlenül se folyik túl, nem szívja meg magát a motor, stbstb), meg mechanikusan de automatikusan tudott kipufogó felől szívni meleg levegőt ha (automata)szivatón ment, meg ilyen apróságok, meg amúgy kipu gáz visszavezetése is volt a hengerfejhez. Szóval látszik hogy a Honda az elmúlt 20 év trükkejit összegyűjtötte, és alátámasztja azt is hogy a modern motorok jobbak mint a régiek.
Volt olyan hogy 2°C-be mentem vele fehérvárra meg vissza, ~110 km összességében, és nyélen 85-90kmh-al. Annyira hideg volt neki, hogy effektíve nem melegedett be rendesen, tehát a kipu leömlő nem volt tűz forró. Az egyetlen hiszti amit mutatott hogy megevett 1 literrel többet, de ennyi. Lehet kopott a motor, de nem volt hiszti.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Jah. Meg az enyém se. Két vezérmű láncos, úgy néz mi a blokk mint egy V blokk. Egzotikus.
Amúgy ja a Hondámon ez is vicces volt, mert a katalizátor nem volt benne, hisz sport dobot tett rá az előző tulaj. Cserébe visszarotyogott amíg szivatón volt.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53101 üzenetére
Persze de ez tök más szitu. Te újonnan vetted, vigyázol rá, szeretgeted, jó minőségű olajjal használod. Az a baj hogy ha valaki elhanyagolja ezeket a kis robikat, majd több tulajdonoson keresztül megtörténik ez, amire hozzánk kerül használtan már egy roncs lesz.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53106 üzenetére
Pontosan. Én is most rengeteget kérdeztem a vassal kapcsolatban szerelőktől, rf tulajoktól, stb. Addig neki se álltam amíg nem tudtam pontosan mit hogyan kell csinálni, mert eleve rutintalan vagyok, és nem akarok eltörni egy patentet se, túlhúzni egy csavart se stb. Ha kapkodok és nem kérdezek meg dolgokat .... hu hát sok sok hülyeséget elkövettem volna.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #53108 üzenetére
Igen és igen. A szerviz könyvet 3 hétig olvastam (szerencsére az angol tudásom elég hozzá, e nélkül nem is lehetne belevágni). Plusz szerencse az is, hogy a garázsban ahol tartom a vasat, rendelkezésre állnak a dolgok. Ugyan nem konkrétan motorszerelésre vagyunk berendezkedve, de nagypapámtól sok szerszámot örököltem az évek során. Ő még a rendszerváltás előtt autószerelő volt, főleg keleti kocsikra berendezkedve. (Nyilván akkoriban azokhoz lehetett hozzáférni.) Tőle örököltem a krova készletemet is, ami kábé 30 éves, és a mai napig hibátlan, csak például abba még 21-es gyertyakulcs van, tehát 16-osat vennem kellett. Azok viszont sokkal szarabb minőségűek. Amit első körbe beszereztem, az a motor emelő volt, az is egy elég húzós tétel, de elengedhetetlen, mert nekem nincs közép sztenderem. Kilós kulcsom is van természetesen (nyomatékkulcs ahogy mostanában nevezik ) az is egy huszon éves szerszám és hibátlan.
Eddig nem szereltem nagy dolgokat, és nem is tervezek könyékig belemászni a szekérbe, tavaszra be is iratkoztam egy suzuki szerelőhöz, aki elvégzi a vezérlés ellenőrzését (korongos a szelephézagolás, elég bonyolult lenne házilag bemérni, és rendelni hozzá, valamint dupla vezérmű láncos, azt is állítsa be otthon az akinek két anyja van ). Ahogy a karbihoz sem fogok hozzányúlni soha. Majd a szerelő a negyed évszázados rutinnal rendbeteszi amikor kell.
De az alap dolgokra berendezkedtem, hogy ne kelljen minden szarért szerelőhöz rohangászni. Olajcserét, szűrő cserét, bármikor megcsinálok. Univerzális szűrő leszedő szerszámom is van már! Gyertya cserét, hézagolást, levegőszűrő tisztítást. Alap dolgokat.
@szerk: most a következő eddigi legnagyobb szerelésem a termosztát csere lesz. De az is csak 4 csavar, meg egy teljes hűtő víz leengedés, csere.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Csak nehogy a fényezés is beremegjen. Reméljük kellő mennyiségű fillert használnak majd.
Amúgy hogy csinálják? Nekem is jól jönne egy fényezés, a gyárit szeretném újra, mert az annyira szép lehetett új korába basszuuus. Fekete hivatalosan a vas, de mindenhol kék csillámok vannak benne, amik csak ragyogó napsütésben látszódnak.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Biztos van több megoldás is.
Nettó okoskodás:
Autóknál tudom hogy ha új fényezésről beszélnek (szín is új, tehát nem csak javítás pl lökösön, vagy ajtón), akkor rendesen elő kell készíteni, mert különben pár év alatt legyün a festék. Nem véletlenül milliós tétel egy teljes fényezés. 1 elem fényezése szokott lenni 30-40e. Azért kérdeztem a fillert, mert az alapozás után szokták befillerezni a felületet. Szóval visszacsiszolják az alapozást, befillerezik a hibákat, de nem eláztatva, az egy ilyen nedszívó átlátszó festés előkészítő. Tökéletesen sima felületet teremt a festéknek ahova jól megtapad.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Motoroztatok ma?
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész