- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Area51 #17672 üzenetére
vagy mindig hozzáért a kuplungpofád a haranghoz, vagy a tűgörgőid a végáttétel tengelynél (a hátsó tárcsa és kuplung tűgörgőit) soha senki nem tartotta karban, nem zsírozta meg, nem cserélte le, és baromi nagy volt a súrlódása, mert az ékszíj morzsalék és a ferodolpor eltömítette a kosarat. Vagy egyszerűen sokat állt és rozsdás volt.
Az első verziónak alapjárati gondokat kell okoznia, a másik verzióhoz meg nagyon igénytelennek kell lenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17704 üzenetére
van az több is.
75 öt tudni kéne ha jó a blokk/hajtásNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz busman #17686 üzenetére
állapottól függ.
pusztultat kapsz 65 ért.
ilyenkor fékbetét, akku, meg nagyon apró dolgokat kell cserélni, a végén megáll 70-75 ben, és kívülről nem szép. Mattult idomok, de alapvetően nem töröttet lehet kapni tapasztalatom alapján.100 alatt meg kapsz szép idomosat, csak körül kell nézni. Arra is kell egy keveset költeni, de mindegyik használt robogónál így van. ha 120 ért csitti fitti, és a blokkal sincs semmi baj, nem kotyog a kuplung, nincs szétkopva a varió csapja, nem kopott a szíj, nem rossz az akku, nem kell cserélni fékbetétet, nincs szétkopva a henger ésatöbbi, akkor talánmegéri. de ehhez hozáértőt kell vinni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17707 üzenetére
mi nem gyorsul nehezen 49 ccm kategóriában 60 körül?
még a levegős ditech scara is többet megy 70 nél.
karbisnak 75 a vége kb. vagy próbáltad? De 5 km/h-n nem veszünk össze, mert csal az órája mindegyiknek.
A vizes minarelliknek van 80-88 felett a vége, a vizes ditech developing mode-ban pedig 95 öt visz.
Ezeket próbáltam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz busman #17710 üzenetére
vannak drágán, persze, viszont sajnos nem jár együtt a jó állapottal. Mindenképp hozzáértővel kell menni, mert drága robogónál is vannak gondok.
A kép alapján szép, de nem lehet belelátni a blokkba. Nem mintha hatalmas lové lenne ezeket szervizelni, de nem esik jól az embernek, ha 120 ért vesz kívülről szép robogót és még ráhány egy 20ast. olyan hatalmas költségekbe ebben a kategóriában nem lehet szerencsére beleesni.
Aeroxnál nem létezik, hogy jobban megy, akkor az rosszul van beállítva, vagy szét van kopva. aerox vizes minarelli, 85 környékét illene mennie. A scara levegős, roszabbak egy picivel a végsebesség adatai, de a nagy kerék mindenképp jó városban. nekem mindennapos használatra az tetszene jobban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17711 üzenetére
hát akkor más az elképzelésünk a megindulásról
A levegős ditech scara nak pl benzin injektorbajai voltak, már nem tudta porlasztani homogénen a benzint, ettől függetlenül a 70et átlépte. Hidegindítási problémái is voltak, gyertyát hidegen köpdöste, kiszedtük megnéztük, ez a baja. Rengeteg függ a kuplungtól.
Szóval ne szutyokhoz hasonlítsuk mert annak mi értelme?
A ditechnek amit néztél, át lett egyáltalán rakva developing mode-ba?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17714 üzenetére
aztakkk
jah egyébként szeretem ezeket a fogyi adatokat. Igaz, hogy 1,8-2,2 l a fogyasztása, de akkor nem is megy annyira. Viszont ha ki van nyitva, és bírja az óra szerinti 95-öt, akkor a 3l ert megeszi nyélgázas üzemben, persze máshogy ezekkel nem lehet járni szerintem. A karbis 4-4,5l hez és 88 as végsebességhez képest még mindig jobb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17716 üzenetére
hmm... nem tudok róla, hogy agyonvágta a dev mode ezeket. Persze nagyobb az igénybevétel, de ezt így kijelentni nem merném, hogy hazavágta. Biztos jobban kopott.
mivel ezek a befecs mapok mindig is valamilyen kompromisszumok voltak, ezért voltak furcsaságok a non restricted mapok esetében, alsóbb fordulaton robbanáskimaradás, valamelyik verziószámnál, de ettől függetlenül faszán tudtak menni. Én raknám át a dev mode-ba, haddmenjen
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rasotamas #17719 üzenetére
tűszelepet nem kéne piszkálni, az az úszószintet szabályozza a karbiban. Nem tudom hogy akarsz azon állítani, max az úszódat lehet hajlítgatni, ha olyan egyáltalán, de nem javasolnám. Ha ennyire el tud szegényedni, hogy hörög, akkor ott valami eszméletlen fals szívás van, ha egyáltalán szegényedés okozza! Gyertyát ki se csavartad? előrébb lennél, hogy most túl dús-e vagy túl szegény. De inkább el kéne vinni szerelőhöz, mert úgy látom káosz van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #17727 üzenetére
rossz gyertyánál mindenképp puffogna a kipufogóba. azt észre lehet venni. durrogna a gyenge szikrától. szegény és dús keveréknél majdnem ugyanazt csinálja a motor. Ha gyulladásképtelen a keverék, mindegy, hogy dússága, vagy szegénysége miatt van, hörögni fog. Ki kéne először találni, hogy most melyik irányba menjünk. De ha ilyen elölről kezdjük, hogy karbiállítás... Nem biztos, hogy az a baja.
ha tele van a kipufogó, és a gázcserét akadályozza, tud ilyet csinálni. vagy ha túl szűk a keresztmetszet fojtás miatt, akkor ugyanígy viselkedik levegőbe emelt kerékkel is. Semmiféleképp nem zárnám ki a fojtást.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17728 üzenetére
Most nézem, ez egy négyütemű gyöngyszem
hát itt a membrános tolózártól elkezdve, egy rossz vezérműlánc feszítőig bármi lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rasotamas #17734 üzenetére
nem gyújtás, mert durrogna, vagy be se indulna.
millió dolog lehet
4T ne hasonlítsunk egy 2T robogóhoz a Sepiánál
ez egy állandó nyomáskülönbségű karbi ami rajta van. nem tudod hogy kell hibát keresni, akkor ne vágj bele, mert nem biztos hogy az a baja. mivan ha falsot szív a tolózár membránházánál? vagy akkro mivan ha valami sufnimester egy foggal félrerakta a vezérlést? te meg itt állítgatod a karbit. azt nem tudod megfejteni, hogy mi a baja, dús, vagy szegény. mit állítasz rajta?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #17759 üzenetére
Sose a márkát nézd, hanem a jóváhagyásokat.
A racing 2t olajak nem tartalmaznak detergens adalékot, tehát majdhogynem minden futam után blokk szétszed, és koksz lepucol.
Egyébként ennek Jaso FD a jóváhagyása, akármelyik más márka drágább nála rosszabb jóváhagyásokkal. De utcára nem tudsz venni racing olajat.
Szóval az adatokat kell nézni, nem a márkát, mert a marketing átver rendesen.
Elég durva, hogy a kocsiba 60 as olajat raksz. Mi a gyári előírt viszkozitás oda?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #17774 üzenetére
hidrotőkének szabad csattognia, amíg fel nem töltődik, az legyen a legkevesebb, de az indokolatlanul sűrű olaj nem tesz jót a kenésnek, a csapágyak még valamennyire bírják, de a henger dugónál az olajlehúzó annyira le tudja húzni, hogy gyakorlatilag nem lesz kenés. A benzin valamennyire fogja kenni, de jobban kopik, mint az előírt olajjal. Meg kell mérni az olajnyomást, hogy valóban szükség van e ilyen vastag olajra. tényleg van e ekkora nyomásveszteség. meg gondolom nem versenypályán használod, hogy 150 fokra felmelegedjen az olaj (bár a 40es azt is elbírná)
de ez az én véleményem, nem ugatok beleNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17778 üzenetére
na ez igen. Ez aztán a placebo
Azt nem tudom, hogy mit érzel két olaj között. Kenési képessége a JASO FB FC FD nek ugyanaz, csak a kokszlerakódás egyre kisebb, minél nagyobb a teljesítményszintje az olajnak. Ha már telerakta a kipufogódat kokszal, hiába cserélsz olajat, nem érzel teljesítménynövekedést. Vagy szétszerelted a blokkot?
nyugodtan lehet hajtóműolajat rakni oda, a gyári előírtat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17797 üzenetére
A röpsúlyos váltódba nem kerül, hanem a végáttétel fogaskerekeihez.
onnan jött hogy azt írtad: 2 ütemű robogódba ilyen meg ilyen olajat ajánlottatok. stb
Nem pont hajtóműolajra gondoltam.
vannak olyan típusok, hogy a 40es vagy 50es motorolajat ajánlják a 80W hajtóműolaj kiváltására, de azok mind nagyon régi szocimotorok.
nem jellemző hajtóműolajtól teljesítményváltozás, mivel ha 80 as van benne az üzemmelegen ugyanolyan híg, mint a 40es motorolaj. ott valami más baj lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #17803 üzenetére
Rosszul működő variátor gyanús, mivel nem mondta, hogy hörög, meg fullad. Szerintem a variátorcsapon az önkenő variószinter ágy szarrá van menve és be tud akadni egy bizonyos áttételen, innen az erőtlenség indulásnál, de ez így távgyógyítás
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17806 üzenetére
Jesszus, 2T olajaknak nincs viszkozitásuk, illetve nem szokták így jelölni, csak a 2T hajtóműolajat. Remélem csak elírtad. Nem tudod belinkelni mit öntesz bele? Egyre nagyobb a káosz. A levegőcsavart meg ne poszkáld, azt se tudod, hogy mi baja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #17866 üzenetére
Ez mind úgy ahogy megállja a helyét (azt nem tudom, ho gymit jelent hogy a holtpont máshol van ). de.
szerinted miért nem ilyenre csinálják a gyári membránt? miért kevlárból van a sport? Miért nem akkora a nyitása? Miért nem ennyi átömlőcstortna van a gyári hengerben?
Itt indulj el. Egy jó főtengelyt ha nagyobb fordulattal hajtasz, nagyobb sűrítés mellett, az jobban fog kopni. az öntvényben a csapágyak átmérője miatt meg van szabva mit rakhatsz bele. Nem tehetsz bele nagyobb csapágyat, csak gyárit. Varióra is ellocsolhatsz nem kevés pénzt. Kísérletezni kell, hogy nem ejti be a szíjat, a munkaórák számát ne is számoljuk.Elmegy sokat?
Egy sima 49 köbcentiből 12,5 es karbival kísérleteztem normálisan fúvókáztam, arra jöttem rá, hogy gyakorlatilag ha mindig ugyanolyan végsebességet akarok, akkor 5 fokonként újra kéne fúvókázni. vagy a subertűt kéne mozgatni állandóan. 88 km/h volt a vége óra alapján, és 4et evett. de etettem meg kis Joggal 4,5 öt is. Daytona kittes karbival meg 6ot is. (az mondjuk baszottjól ment) Ékszíjat pillanatok alatt kinyírtam a nagyobb kontrasztrugó miatt. Egy sima kuplungállítás miatt le kellett cserélni a szíjtól kezdve mindent, mert a kevlár bírja el az erősebb kontrasztrugót, ahogy megfigyeltem. Nem a csúszás miatt kellett.
A fékeket nem is említettem. Olyanokat fékeztem vele, hogy a betét a támasztónyomaték miatt féloldalasan kopott, ráadásul a dugattyúnak se tett jót, hogy mindig keresztbe akar fordulni, amint a ferde fékbetétre rányom. Azt is néhány száz km után cserélni kellene.
Van egy közép aranyút, de fajlagosan az sem éri meg.
nehogy azt képzeljük, hogy a 23 lóerős 70es hengerek arról szólnak, hoyg csak rárakjuk és kész, megy. Hihetetlen apróságokra oda kell ott figyelni, és mindig állítani a környezethez mindent. És nagyon pengeélen táncolás van ott. Valamire nem figyelsz és robban a blokkod.
úg ygondolom, hogy kb 7-10 lóerőt biztonságosan ki lehet hozni egy 70es hengerből úgy, hogy ne legyen hatalmas költség, de még így is az lesz.
Szóval megéri?
inkább veszek egy nagyobb motort.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17870 üzenetére
Sok a szén rajta, nem vitás
meg az R1 fék se rosszNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17892 üzenetére
NGK engem többször is cserbenhagyott ETZnél inkább Brisket ajánlanék.
Japán motorba mindenképp NGK t raknék, de ebbe nemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17897 üzenetére
Van nagy mz topic? megyek oda a 250essel
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Killing #17929 üzenetére
Szerintem nem.
A hajtórúdszemet te meg nem hallod. a főtengely ütés alatt nem a hajtórúdra gondolok. Ha azt meghallod, akkor már rég lekopott a felületedzett kemény réteg, és pillanatok alatt beáll az egész. Meg kéne nézni a megszakítót.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #17940 üzenetére
Ha nem működik, akkor nem nagyon van "bekalibrálva"
Ezek a dolgok működőképesek.
Amit leírtál az tipikusan benzinszint baj, vagy tűszelep, vagy benzinpumpa/csap gond gyanús.
Nekem -10 ben pöccre indult a Jog mindig. Sőt. A fos etz 250 es augusztus óta nem volt beindítva, és ebben a hidegben 4. rúgásra beröffent szivatóval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #17947 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Nekem versenykörülmények között 4 szezont kibírt a blokk, összesen egy megszakítót kellett cserélnem 300 forintért. És az nyelezve volt egyfolytában.
Ha normálisan össze van rakva, egy szocimotor is teljesen jól működik. MZ klubosok, ezekkel az öreg motorokkal tavaly Bulgáriába mentek túrázni, és nincs baj velük. Normálisan, szakszerűen össze kell rakni, nem kókányolni és működik rendesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Killing #17946 üzenetére
baszki megszakítós (akkumulátoros) a gyújtása. leírtam most harmadszorra is, hogy meg kéne nézni a megszakítóhézagot. ha a gyújtás rossz időpontban történik, azt is lehet látni a gyertyán, mivel nem mondtad, hogy kormos vagy akármi, nem gondoltam hogy azzal van baja, de ki tudja. ha nem értesz hozzá akkor töltsd le a manualt, mindenhol fent van, állítsd be a megszakítóhézagot, meg az előgyújtást a leírtak szerint, vegyél hozzá egy holtpont mérőt, amit bele tudsz tekerni a gyertyamenetbe, és látod, mikor van 3mm-re a felső holtpont előtt.
De inkább vidd el egy szervizbe és 20 perc alatt max 2000 forintért összerakják neked, és nem kell huszonhatszor felmenni a fórumra ugyanazt megkérdezni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #17950 üzenetére
persze mert a sok szocimotortulajdonos nem ért hozzá és össze vissza kókányolja.
Úgy nem is lesz megbízható semelyik motor. amíg szét nem borítottam egy ilyen motornak a blokkját és nem mértem ki benne mindent, vagy nem cseréltem ki azt, ami rossz, nekem se lenne bizodalmam. Az igénytelenségnek nincs határa embereknél.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
karbi úszószint hiba gyanús. vákuumos benzincsap/pumpa, vagy tűszelep okozhatja. Vagy mindkettő. Nem pucolni kell, hanem felújítani valószínűleg, tűszelepet lecserélni, úszó nem hinném, hogy lyukas, az sose történik meg. Ha tekered a kormányt, akkor szaladgál az alapjárat? vagy ha ráülsz a robogóra változik az alapjárat, ahhoz képest, amikor terheletlenül van?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Legjobb lenne elvinni szerelőhöz, mert az olajpumpa sem egy olyan szerkezet, amelyik tönkremenne, vagy máshogy adagolná az olajat.
Ez lehet egy bekokszosodott kipufogótól, vagy hogy túl kis távokat mentél vele.
de a fordulat felszökés, és erőtlenség, azaz gázra fulladás az alacsony úszószint. Tehát karbi gond.
Szerelőhöz, addig amíg nagyobb bajt nem csinál.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tirpitz1 #18190 üzenetére
elő tud fordulni, hogy az állandómágnes fluxusa gyengül, de akkor általában be se szokott indulni. Biztos, hogy az önindítónak valamilyen jellemzője más, ami miatt nem ugyanaz a fordulat.
A motorszerelés nem az a szakma, ahol hangra meg szemre mérnek dolgokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz killer1203 #18200 üzenetére
3KJ Jogok mennek ennyiért.
Jog poche, Jog aprio, Jog sport, Jog artistic spec.Ki lehet ennyiért fogni jó állapotút, de valamennyit költeni kell rá, és egy kis hozzáértés sem árt a vásárlásnál.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KatonaT #18249 üzenetére
Magyarországra nem túl jó a ditech, mert itt nem lehet gányolni. Itt cserélni kell alkatrészt, tömítést, és nem a sufniban kókányolni.
Kevesen értenek hozzá, ezért mindenki fél tőle, de nekem a morini blokkosal is jók a tapasztalataim. Talán a morininél többször kell cserélni a benzin injektor fejet, de a fogyasztás mellett szerintem így is megéri. Kb annyira jön ki, mintha dupla fogyasztású karbisat használnál. De itthon kevés a normálisan karbantartott, rengeteg lóvé azokat felhozni, sok dolgot kell cserélni rajtuk. De ha jó mindene akkor megbízható.
Most próbáltam ki egy 70 köbös polini ditechet (morini) malossi ecu val és a 125 4T robogót elrakja. Döbbentem. Basszotjó gép[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Óra topik
- További aktív témák...