Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gs20

    tag

    Sziasztok!

    Full láma vagyok még 3d nyomtatás témában, most kezdtem nézegelődni, pár youtube videót megnéztem, itt a fórum összefoglalót, meg pár hsz-t elolvastam.

    Amiért nyomtatót akarok: gépészmérnök vagyok, sokat rajzolok cad-ben, otthoni projektekhez is (utóbbi mondjuk általában főleg lézervágáshoz), de ahogy nézegettem, sok hasznos dologra lehetne használni egy ilyen nyomtatót (nem műanyag bögrére, sárkányra, meg mackóra gondolok, hanem különböző műanyag gépelemek, szerkezeti elemek, alkatrészek nyomtatására).

    Először Anet A6 tetszett meg GB-ről, de ahogy itt próbáltam visszaolvasni, többen a Tevo Tarantulát ajánljátok, és használjátok. Jobb, mint az A6? Ebből melyik verziót érdemes venni? A sima fapad 180$, vagy a nagyobb hot beddel, duál extruderrel 300$ . Esetleg Tornado 335$? Full kezdőként nem tudom, a Tornado megérné-e nekem. Fölöslegesen meg nem akarok költeni. (A két Tarantula verzió közti árkülönbség is marha nagy, 2500GB pontot felhasználva lenne 130$ vs 250$, gyakorlatilag dupla ár... Viszont a duál extruder több anyaggal/színnel nyomtatáskor lenne előnyös, egyéb haszna/hátránya mi van?)

    Tehát, figyelembe véve, hogy még nem mélyedtem el a témában (de várhatóan szeretnék), otthoni használatra, kezdésre melyiket ajánlanátok? A6 173$, Tarantula 180$, Tarantula 300$, Tornado 335$?
    Használható gép legyen már alapból, de ha később fejleszteni kell rajta (mechanikailag oké, elektronikailag is oké ha plug&play a dolog (alkatrész megrendel, kicserél), de paneleket gyártani, e-promot íni meg hasonlók már nem oké).

    E=MZ²

  • gs20

    tag

    válasz izisz #5536 üzenetére

    Köszi az infókat!
    Egyelőre úgy gondolom, hogy komolyan gondolom :))
    De logikusan gondolkodva, most lesz egy olcsóbb (alap tarantula), aztán majd ha kinövöm, akkor meg vagy tuningolom, vagy csere, és feljebb lépek.