- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
milan26
senior tag
Szia!
Értem én, amit mondasz, de senkinek sem fognak fegyvert a fejéhez, hogy konkrétan azt vegye meg, amit mondunk, vagy ami a táblázatban van. Általában több modell is kerül javaslásra, amik közül mindenkinek a szuverén joga eldönteni, hogy mit vesz meg. Ajánláskor is mindig óvatosan fogalmazok ("szerintem", "érdemes ránézni erre is"), de ha nem mondunk semmi konkrétat, akkor ez nem a "milyen tv-t vegyek", hanem a "tv kibeszélő" topik lenne. Törekedni kell arra, hogy minél több, de a szükségesnél nem több információt ossz meg a kérdezővel. Ugyanez a fizikai boltokra is igaz.
Az "okoskodások" majd megszűnnek, addig is felelős topikgazdaként le tudom szűrni belőlük az információkat, sokszor még én is tanulok, és kordában tudom tartani a helyzetet. Szerintem nem az a jó vezető, aki mindenhez a legjobban ért, sőt még csak az sem hogy bármihez, csak a minimálisnál magasabb, szélesebb tudás kell. Ugyanúgy, ahogy a focicsapatok csapatkapitányaira is igaz ez.
Úgy érzem ez a fórum alapelveivel is egyezik:
"A topikgazda nem moderátor, hanem egy olyan felhasználó, aki
- szívügyének tekinti az adott topikot, a témájához ért, otthonosan és nap mint nap mozog benne,
- fejleszti a Topik Információs Rendszert az adott topikban,
- jogosultsága azokra a topikokra korlátozódik, amelyekre engedélye van,
- és néha, tényleg csak néha, ha valóban szükség van rá, akkor durva hozzászólást, hirdetéseket, egyebet töröl, vagy a moderátorok segítségét kéri az elszabadult indulatok féken tartásában."[ Szerkesztve ]
-
#18663680
törölt tag
Az megint nem egyszerű kérdés, hogy mi javasolt HDR-hez.
A gyártók már ugye eleve félrevezetik az embereket, és nagyon sok olyan tévé megkapja a HDR10+ és a Dolby Vision támogatást, ami még meg sem közelíti az 1000 nits csúsfényerőt.Például a Hisense U7QF csúcsfényereje 700 nits, és azt "javasolt"-nak lett írva, ez szerintem korrekt. Nem néztem most végig az összeset, de lehet hogy 500 nits-nél kellett volna meghúzni a határt, esetleg 600, tehát 500 vagy 600 nits alatt az "elmegy" kulcsszót használni, felette a "javasolt" szót, amik elérik az 1000 nits-et, ott a "megfelelő" szót, 1000 nits felett pedig az "erősen javasolt" szót. 300 nits alatt pedig a "nem javasolt" szócskát használni.
És így valószínűleg mindenki elégedett lesz. Mondok egy példát:
Képzeljünk el egy üzemet, egy gyárat, ahol gyártanak bizonyos termékeket.
A vevőnek a termék minőségével kapcsolatban vannak bizonyos elvárásai. Általában, hogy ne legyen "vevőreklamáció" vagy csökkentsék a mértékét, ezért a minőséget nem 100% -os értéken határozzák meg, hanem 120% -os "minőségi mutatóval" gyártják le az adott terméket, azaz a vevő igényeit túlteljesítik, így biztosan elégedett lesz, és nem lesz reklamáció.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Külpolitika
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- CPU léghűtés kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen monitort vegyek?
- Építő/felújító topik
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest