- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Ekkor érkezhet Európába a HyperOS 2
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
Szia!
Nem lehet az IR távirányítókat arra megtanítani, hogy az egy helyiségben lévő EPSON vetítőket autonóm módon vezéreljék, de...
Ezek nem éppen olcsó projektorok, amelyek számos más módon is vezérelhetőek (hálózatra csatlakoztatva böngészőből, SNMP (Simple Network Management Protocol) szoftverrel, ESC/VP21 parancsokkal RS232C interfészen át, PJLink protokollal, Crestron Connected hálózati felügyeleti és vezérlőrendszerben). De még "Események ütemezése" is lehetséges a vetítőkben.