- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Ekkor érkezhet Európába a HyperOS 2
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBéci
legenda
válasz Pro Koryak #48833 üzenetére
Akinek mindegy és nem veszi észre, az tényleg feleslegesen kalibráltat. Viszont sokunknak bántja a szemét, ha nem színhelyes a kép. Az én gépem kalibrált, (ahogy a tévém és a laptopom kijelzője is) de nem ehhez a szobához, ezért mindenképpen sor fog kerülni egy helyi műszeres mérésre és beállításra. Folyton azon agyalok, hogy nem a maximális tudását látom, van még benne tartalék.