- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
c4
őstag
Ahogy gondolkodom a kérdésen, úgy a Benq Short Throw szériát tudnám javasolni. Nem hiszem, hogy bárki 3 méteres vászonnal szeretne sétálgatni. Nehéz is, kb 16-20 kg meg hosszú is.
A Short Throw szériával már 1.33 méterről 2 méteres vászon teli vetíthető. 1 méterről is már 150-es vásznat tud lefedni. Ennyi hely meg mindenhol van szerintem.
Talán az MP771 ajánlható.Rossz hírű? Azok már régen csődbe mentek. Nagyjából a piac technikailag egyforma, ami különbözik a szolgáltatási szint és a lámpa ár.
[ Szerkesztve ]
-
zetorakicet
tag