Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz Kornel #27529 üzenetére

    Azt nem értitek, h ezek amiket ajánlgattok egymásnak még attól is beszarnak, hogy az asztalon állnak. Mind1, ti pénzetek de másnak azért kellő körültekintéssel kéne tanácsolni, nem csak az "árgépet" használni meg a notebookcheck eredményeit nézni. Ti csak ezt nézitek, mikor nagyon nem erről szól a dolog.

    Feltennék egy találós kérdést:

    Adott egy tó, 1db tavirózsa levéllel. A tóban a tavirózsa levelei minden nap megduplázódnak. 1 nap - 1 db levél, 2.nap - 2db levél, 3.nap - 4db levél. A tó a 40. napon lesz színültig teli levelekkel. Kérdés:
    Hanyadik napon van félig a tó tavirózsa levelekkel?

    Aki megfejtette remélem érti, hogy mire gondolok!
    Ne csak a hardverrel foglalkozzunk, hanem nézzünk picit mögé. Nem várom el tőletek, hogy nagyon, de legalább picit mögé. Embereknek tanácsoltok és naponat 5-10-en a ti ajánlásaitok miatt vesznek notebookot.

    Látom nem volt még garanciális ügyintézésed. Elég merész péld következik de mégis gyakori. Megveszi emberünk 150.000ft-ért a notebookját ami a legerősebb hardverrel rendelkezik. A burkolat szétesik pár hónapon belül és melegszik mint az őrület. Jöjjön érte a futár, hogy elvigye szervizbe. A hibajelenséget rögzíti a futár számítógépes formában, majd lefordítja és küldi a külföldi szervizbe ahova a géped érkezik. 3lehetőség van:
    (1) megjavítják és küldik vissza 10 naponbelül ( ez a gyakrabbik eset)
    (2) nem értelmezi a hibajelnséget (lehet a fordítás miatt) vagy a hiba nem megismétlődő. Visszaküldi azzal az idnokkal, hogy semmi baja vagy kitakarítja. A hiba megmaradt én meg újra 10 napra elküldöm.
    (3) Áll a szervizben akár 2 hónapig is mivel a szerviz nem kap a gyártótól alkatrészt mivel az már egy eleve problémás széria.

    Miért lesz vmi problémás széria? Mert olcsó. Bővebben? Nem fordítanak kell anyagi fedezetet a tesztelésre. Ezért fontosak ezek a tesztek amire ti azt mondjátok, h nincs szükség. Nagyon rosszul látjátok!
    Nem nektek kell veszekedni a fogyasztóval, hogy "de hát 100.000ft- volt és már 2 hónapja a szervizben van és ez a mukaeszközöm". Hát igen, akkor nem ilyet kellett volna venni.

    Az a helyzet, h ebbe nem láttok bele, én meg fogom a fejem, h milyen indokokkal érveltek ellenem.

Aktív témák