- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
ph Az USA visszavonta a két cég exportlicelcét, így nem adhatnak el új lapkákat a Huawei-nek.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #5573 üzenetére
Én még mindig dízel párti vagyok(adagolós, régi ősdízel) csak kiváncsiskodom
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem tudom mit vagyok kiakadva a gyorsítás közbeni pillanatnyi fogyasztás értékektől... Feltünt, hogy igazából felesleges értékek?! E36 316i is minden gázsimítás kiakasztja a mutatót... De még az 1.9DCi laguna is ír olyankor 35-40litereket, az 1.5DCi Clio meg 25-öt... De lényeges értékek ezek? Nem tudom miért lovagoltok ezen most.
(#5655) Rick4A te eseted egyedi kivétel nem? Mert nekem, eddig mindig a láncot hozták fel "megbízhatóbbnak" mert a szíj max nyekereg(vagy nem) és előjel nélkül szakad, a lánc, meg elvileg hosszasan csörömpöl, mire megadja magát. Egyiket sem tapasztaltam még meg(klíma-szervó-vízpumpa szíj lehullásokat csak) így nem tudok nyilatkozni, ezt hallottam, több helyről is, és érdekelne, az igazság.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Azért egy ~15éves 4literes V8as motor nem túl gyakori. De mondjuk 1.2-1.6köbcenti között, tényleg inkább a lánc, mert ezek az autók nagy része 200ezret se fog futni soha.
Ha már itt vagyunk, olyan dolgot láttam, hogy el sem hittem! Amiket eddig láttam vezérműszíjjak, azok mind relatív szélesek, és bordázottak voltak. Haver citroenjében a vezérműszíj, egy egyszerű ék alakú "ékszíj". Létezik, hogy ez komolyan gondolták? Nem is értem, hogy hogy lehet így pontos a vezérlés... Vagy ez valami utólagos gány?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Tényleg nem kötekedésből, ne vedd annak, de nem lehet, hogy a motor kis ereje miatt megy el olyan sokat? Arra gondolok, hogy akármennyire is taposod a puntónak, mivel nincs akkora erő benne, azért a szíjra is kisebb erők hatnak. viszont egy 1.9PdTdinél, meg ha 2500ig forgatja, akkor is nagyobb erő lép fel. Vagy a vezérmű szíj/lánc szempontjából mindegy? Meg gondolom használat fuggő is(valahol olvastam, hogy a szíjjakra elég megterhelőleg hatnak, a visszaváltások lassulásnál(nyilván, ha magas fordulatról motorfékezel) meg ilyenek, és az 1.9TDi-t, eléggé szokták taposni, ahogy én láttam. vagy hülyeség amit beszélek?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Kiváncsi lennék, mit mutatna egymás mellé rakva a PdTdinek, és a puntónak a szíjja. Lehet érdekes meglepetés lenne
Viszont most elgondolkoztam azon, hogy hoszabb távon, vajon hogy lehet a legtöbb pénzt megtakarítani? Ha sokat váltogatok vissza, elzárja a befecskendezést a motor, nem is koptatom annyira a féket, de előbb kell cserélni a szíjat/láncot, vagy ha nem motorfékezek, tehát többet eszik egy picivel, és fogy a fék is.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Az esetek 98%ában motorfékezek, 3000-3500rpm-ről. Mondjuk, dízelnél is 3000-3300rpm-ről, ha úgy van. De mikor nagyon versenyzőnek érzem magam(fiatalság bolondság) van hogy 6000rpm-ről is motorfékezek néha, de azért az nem mindennapos
Viszont még egy dolog, és ez mindenkihez szóló kérdés, ti mit tapasztaltatok? Hogy eszik kevesebbet egy autó? Ha "minden fokozatban" 3000rpm-ig forgatom, de nagyon pici gázpedál lenyomása mellett, vagy ha 5-ödik fokozatban "erőltetem" 1000rpm-ről? Megmondom őszintén, én azt tapasztaltam, hogy körülbelül ugyanannyit eszik, ha erőltetem, talán egy hajszállal kevesebbet. Ezt "modern" befecskendezős benzinesek/dízeleknél tapasztaltam. Ladánál egyértelműen, semmi más nem számít, csak a gázpedál állás, mert hiába 1000rpm, ha ott nagyobb gázd adok, beokád sok-sok benzint.
m3tr0 (#5716)
Ahogy én olvastam, igazából, az írás lényege az volt, hogy használtat soha többé, ami végülis igaz, hogy egy használt 20éves "bármi" ígyis-úgyis "szar".[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Igazatok van+ Azt elfelejtettem beleírni, hogy párszázezerért, egy 20éves autó, szar, és ez a tény, használható, de szar. Mielőtt az jönne le, hogy nem szeretem a régi autókat. Mert jobban szeretem a régi autókat, de pl egy Golf II is olyan autó, ami kb. 1millió forintból lenne olyan, hogy nekem jó legyen.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Milyen gyöngyszemre bukkantam ma Mutatnék nektek két képet, remélem jól látszik a lényeg:
Kép1
Kép2
Hát igen, egy kis 1.2es B Corsa az "áldozat" Utoljára olajat 2008.12.12-én 108993km-nél végeztek rajta. A képek 2011.12.29-én készültek, és az autóban jelenleg 140794km van. Köszöni jól van, bár kicsit csörömpöl szegény, néha kihagy 1 hengernél a gyújtás, szerintem lukas a kipufogó is. Az olaj korom fekete, és a nívópálcán a minimum alatt egy mm-el van. Viszont a legnagyobb hidegben is indul. A tulaj szerint, jó ez így, hiszen megy[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #6303 üzenetére
Új swift? 1.3 94ló? Én egy ugyan ilyen motoros WagonR+-al járok, szintén 41literes tankal, nálam ha kivillan a tankolást jelző led, akkor 32liter megy bele. Neked is? Tudhatsz valamit, nálam se eszik sokat, de ennyire keveset, sosem
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Kiváncsi lennék, mit tudtok erről:
Lényeg, hogy adott az Opel Corsa B autócska, ezekből bolt 1.2 16V klímával, és 1.4 16V klímával. Viszont 1.2 8V és 1.4 8V ből egyet se láttam klímával. Fizikailag megoldható a klíma(mondjuk az 1.4 8Vbe az 1.4 16Vé tehát gyári) beszerelése, és működőképessége? Vagy hiányzik belőlük valami, ami miatt esélytelen?Kérném, hogy ne induljunk el a motor erő visszafogása, stb vonalon, csak érdekelne, hogy megoldható-e.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Én a saját bőrömön tapasztaltam azt, hogy nagyon határon(néha azokon túl is autózva), ha orrát tolja 10ből 9szer meg tudtam fogni, ha a hátulja lépett le, akkor 10ből 7szer sikerült megfogni. De persze erre lehet mondani, hogy nem tudok vezetni. Viszont tényleg rossz érzés, mikor pörögsz körbe, és azt se tudod merre vagy, és honnan jön a csatt. Bár az is érdekes érzés, mikor látod hogy jön a fa, és tudod hogy rotty lesz, végignézed, majd a végén csatt Viszont jó érzés túlkormányozottnak lenni(bár kicsin országunkban, ez kötelező ) ha én kontrollálom. Nem kell sokat adni a szavamra, de pont eléggé fiatal hülye gyerek vagyok ahhoz, hogy eleget csúsztam akár alul akár túlkormányozva, első és hátsókerekes autóval is. Ha véletlen csúszok meg, akkor én az alul kormányzást szeretem.
(#7501) hobizoli: Ezzel mélyen egyet kell értenem, alattam is pördült már meg ESP-s csodaautó, és jég sem kellett hozzá. Sőt, tél sem.
(#7503) Norbi14:Jó téli! De mit értesz kopott télinek? Mert egy slickre kopott télinél jobb a nyári, de ha valami minta van rajta, jobb a téli. Kivétel ha száraz az út. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mr.Grincs #7632 üzenetére
Nézz hozzá külföldi oldalon(ott több koreai autó van, haveromék is hoztak olyan Hyundai-t amiből 2-3db van Mo-n) és ha van hátulja törött olcsóért, akkor lehet megéri hozni, és összepakolni. Gázt bele, és jó is. Speciel a 2.7 V6 Hyundai motor szereti a gázt az eddigiek alapján.
Körebnéztem gyorsan, de csak eleje töröttet találtam hirtelen.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Harminc év körüli mercikben is nyílogatnak, jól be van az hintőporozva. Tehát ha nem nyílik, az inkább azért van, mert az évek alatt sok szakember végzett szakszerű javítást az autón
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Végre valaki aki nem szépíti az igazságot
Az ismerősi körömben mindenkinek hibátlan az autója, hiába 25éves és sok százezret futott, állítják hogy sosem romlott el, és amúgy is M5-öket aláznak vele, és olajat nem is cserélt benne, mert olyan mint az új, és amúgy is -30fokban beindul mielőtt ráadnád a gyújtást.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Na igen, csak vannak olyan emberek, hogy egy Megane DCi az órájában 250ezerrel télen picit nehezen indul és 4-5percig füstöl kéken=fostalicska, szar, belenemülnék úristen. De a széjjelrohadt "fastraisuzuTD" ami ugyan indul, de 9körül eszik, turbó csont halott süvít, de semmit nem megy, futómű nincs alatta, ahogyan fék sem, de xszenyon meg nagyzene meg ecsém 11ezer vot darabja a felninek a norautóba, figyejjed hogy polír kívül, belül meg mattfekete, olyan mint az ernyócon... Különben meg mútkor letoltam a szar ötharmincdét a megyerihídon...
Mod: Legtöbb ismerősöm cikinek érzi bevallani, hogy a 20-25éves autóján kirohadt a kipufogó, de még azt is szégyenlik hogy olajat kellett cserélni...
Sosem értettem ezt, én mikor ladám volt nem szépítettem, tudtam, hogy nincs alja, hogy gatyák a gátlók, hogy szar a karbi és 16ot eszik, meg hogy amúgy egy kuka fos, de imádtam.
A fent leírt példa megtörtént eset alapján íródott.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MPowerPH #9511 üzenetére
Fellebbezés az lesz, mert ezek a képek nekem nem bizonyítanak semmit, csak hogy akkor jártam arra, 87km/h-val. De se gps koordináta, se egy kép, amin egyértelműen látszódna, hogy ott 60as tábla van. Meg hogy 16:42kor készültek a képek, és van egy kép 12:valahánykor, egy tábláról, amin látható, hogy egy TÁBLA 11km/h-val halad... Akkor már abban sem vagyok biztos, hogy én 87-el mentem és nem 76-al...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mert ha jogos befizetem én, nem arról van szó, ha gyorshajtok(mert szoktam) akkor tisztában vagyok a következményekkel, nem sírok. Ha egy kicsivel előbb, 90es táblánál 130-140között fényképez le, mert a pusztában úgy jöttem végig, szó nélkül fizetek. De ez mi? Ne szórakozzanak már...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz zoo8800 #9519 üzenetére
Mi baj vele? Amúgy nem az enyém+céges is. Xenyon is vót benne, de 2*3ezer ft után kivették
1. Az egy dolog, de nem bizonyítja, hogy pontosan hol, még ha a képről fel is ismerhető.
2.Az is egy dolog, múltkor volt, hogy a Szentendrein 70es táblánál 69-el menőt büntették(#9522) bitpork:
Szerintem is, és még csak nem is a gyorshajtás pillanatában készültSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Miért neked Puntód van?
Azthittem Metroval jársz Túl viccesnek érzem ma magam
On: Lehet, nem tudom, mikor Rick4 kerül szóba, mindig a "kékgázospuntó" ugrik be meg az amerikai vasak... Aztán lehet te tettél be ide képet, és azért. Meg van/volt még itt a fórumon valaki, akinek kék Puntója van/volt IBM rendszámmal.
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Norbi14 #9713 üzenetére
Van értelme? Mármint, a te lelki nyugalmadtól eltekintve? Persze, nem vagyok híve énse annak, hogy lábtérnél 5centis vastag sár/por, cigicsikk, stb, de én nem látom értelmét, ennyit mosni. Persze szép meg minden. Mikor dzsuvás az idő, akkor nagynyomásúval a küszöböket kimosom meg a kerékjáratot, ha sok a cucc már benne, esetleg az alját is. De az hogy retkes az oldala?
Mod: Persze, mert nem imádom ez az autót, ha lenne egy szép fehér rottyraültetett kettesgófom, akkor tuti hogy fogkefével pucolnám a BBS-eket 2naponta
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Lakk-Mix Kft. nagyon szépen dolgoznak! Ezt tapasztalatból mondom.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez olyan dolog, mint régen egyik haverom! Audi 80 1.6TD, ős is elmesélte nekem, hogy letekerte az adagolót(nem tudom mit, és hogyan, gondolom "füstcsavart") és azóta 80nál 2.5litert eszik, és nem is megy nagyon rosszul, aztán volt hogy jól föltekerte, és mondta, hogy még a turbó is szebben szól, és iszonyatosat megy Analóg Chiptuning
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Többet fogyasztana. Mert jobban nyomod, hogy menjen. Ha le lenne zárva az adagolótól is, ahhoz a 2hengerhez az üzemanyag, akkor esetleg. Bár, kiváncsi lennék az eredményre.
(#9932) LuckyL:
Egy biztos, mikor valami jó vékony teszkó olajat raktam a ladába, ezredmásodpercekben mérhető volt, hogy 1000rpm-ről, mennyivel gyorsabban szaladt fel 8000rpm-ig. Aztán csapágyas lett a blokk, és megszorultA chiptuninghoz, szerintem, nem feltétlenül hülyeség, de csak akkor, ha cserélve is vannak az autón a dolgok. Havernak van egy Seat 1.6 8V, 4.2-1leömlő, végig csináltatott rendszer, légszűrő sem a gyári, gyujtás, gyertyák, ezek sem gyáriak, és lett hozzá írva egy program, picit feljebb lett rakva a revlimit, és erősebb nem lett, a 0-100at nem hinném, hogy érezhetően gyorsabban futja(hacsak azért nem, mert a revlimit miatt 2be megvan a 100,de nem tudom), viszont "jobban harap", és dinamikusabbnak érződik, emiatt megérte. De ettől még nem veri az 1.8T-t
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Objektívek topikja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mobil flották
- Nők, nőügyek (18+)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen