- MIUI / HyperOS topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136188 üzenetére
Ja smiley lemaradt, de erezted az ironiat ket jo auto mindketto, de a kuvik es a volver is mas kerdesre ad jo valaszt. Kuvikban tobb aracionslitas, amig csak foleg paroddal hasznaljatok. Ha mar megvan a civic es bevalt, ne csereld le. Tiz ev alatt sokat fejlodtek az autok nvh teren, igy nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lenne a civic.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #136392 üzenetére
A tipus jo, de nem azzal a motorral. 1.8T, 2.0T is sokat eszik, de legalabb mennek es csak egy turbo a plusz hibaforras. Vagy vegyed dizellel. Ott valaszthatsz a jo es nem megy (1.6, 1.9) vagy a szar es megy (2.0) kozul
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #136420 üzenetére
70-80km-en biztos ha magyon ugyes vagy es annyira plattnerezel, hogy mindenki anyazni fog rad, akkor talan a 7liter meglehet szazon varosban. De a 8-9 realisabb, foleg otomataval. Nem kell azt se sajnalni tole, a fizikat nem lehet megbaszni.
Ja most, hogy kiugrottunk Erdelybe es nyugisan jottem, 700km utan negyeden all a tank (60lityis). Majd holnap tankolok es szamolok, csal a mero kicsit. Kb 50 km varos, kb 600km E60-as orszagut (sok telepulest tartalmaz), 55km autopalya. Vegig tempomattal, lakott teruleten 60, kint 100, palyan 140-re rakva ora szerint, ami eleg pontos, 3-4-nel tobbet nem csal meg palyatemponal se. -
rbalint88
addikt
válasz Luck Dragon #136469 üzenetére
Vezettem ma H kombit 1.7cdtivel, messze sokkal jobb, mint vartam a G utan. Valtoja fos lotyogos, de amugy rendben volt.
Szerk: tekeros ablak ne mar pls... Pedig szep lenne. Mint egy frissen csiszolt pad. FApad
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #136562 üzenetére
Nem, ez a fos 2.0pdtdi ahogy a neve is mutatja. Ilyet ne nagyon akarj, csak ha szereted az oralis szexet a rossz oldalrol.
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #136589 üzenetére
ha csak ezek vannak, akkor a fikusz.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #136591 üzenetére
#csakav6!!! szívesen kimegyek veled a linkelt példányért
fikusz=focus, semmi szleng kérem. -
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #136607 üzenetére
Elso korben azt kellene tudni mekkora a kutya es miert akarod racsozni. Megfeleloen kellene rogziteni (biztonsagi ovbe dugva hammal vagy rogzitett kennel), mert a racsod meg egy kicsi szobacirkalo is kiviszi a francba, nem hogy egy rendes nagymeretu kutya.
A linkelt alfat nem is nepper arulja, hanem mozigepesz, akkorat vetit a leirasban. Ahogy Integrale irta, nem a legjobb sajnos ez a 2.0JTS. Mondjuk ha van valami tuti vetel, siman vennek ilyet, de ez az auto nem az.
JTD nagyon jo, faceliftes 16V vagy 20V jol feszerelve kijon ebbol a penzbol. De ha nagy kutyad van, akkor nem a 156 a megfelelo valasztas. Mondjuk enywmben is utazott mar a hatso ulesen harom kutya, de igazabol egy full size agarnak vagy melle max meg egy whippetnek kenyelmes. (Ilyen fajtakat szoktam szallitani gyakran) Csomagtartoban nem fog elferni az eb, hatso ules jatszik leginkabb. Nalam mivel szedan van meg ugye csak az ules johet szoba. -
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #136615 üzenetére
Egy ilyen v6 varosban 12 alatt nem all meg, de talan erdemesebb 15-tel szamolni. Bmwbe jobban beferne a ketrec, a 156 nem kimondottan pakolos auto... Eletstilus-kombi. Lexus is300 sportcrosst nezz, az megbizhato japan technika, talan hasznalhatobb csomagtartoval, hatul is hajt es a legtobb automata. Bmw e46 kombija se rossz, 5er szeriat nem vennek egy ember plusz kutyahoz, meretileg baromi nagy ehhez. Ahol sikba dol a hatso ules es befer a ketrec, az boven jo. Ismerosok adnak el most kimondottan kutyazos autot, de az egy dizel multipla, szoval nem nagyon talalkozik az igenyeiddel hahun ranezhetsz azert.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
én nem cserélném le. ha nem szalonautót hoztok helyette, akkor csak önszopatás, nem előrelépés.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
13 év az semmi, unokatesóm astrája is annyi idős, nincs vele semmi baj, csak hogy fapados.
nekem az alfa is, lassan 300e km felé sincs különösebb baja. -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #136769 üzenetére
ühüm, aham. nem a millió kilóméter számít, hanem a karbantartás. 1.9 jtd kurvára stabil motor, 4-500ezer km-ig pisszenés nélkül kell mennie, ha jó olajat kapott megfelelő gyakorisággal és nem okos gázolajjal tankolták.
a többi részére meg csak annyit, hogy nekem a 297ezer km-es, most már chipelt motorral semmi gond nincs, lengéscsillapítót is most kell a gyárit cserélni 13 év után... tök mindegy milyen márkáról van szó, a kocsi legnagyobb ellensége a tulaj, nem a magas futás. -
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #136774 üzenetére
napi mininimum 70km-es ingázásra már pont dízelt vennék. Volvoból főleg, D5 oszt csokinyuszi. de ha fél-egy misivel feljebb tud menni 2,5-2,6-ig, akkor lehet gondolkozni D3-D4-ben is (az újabb, 5 hengeres 2.0 150-163-177 lóval) 2010-től. Ha mindenképpen benzines, akkor csak 2.0 fölött, lehetőleg turbóval. #másfarkávalcsalánverésajó
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #136802 üzenetére
Kb ket eve az uj s500-ban mar van dpf. Identol jon az uj tsiben is.
A varosi hasznalat az auto minden elemet 3-5x annyira veszi igenybe, mint a palyazas. Kerekcsapagy sem a forgastol megy szet, hanem a katyuktol... Talan a fek kap tobbet a palyan, de az is csak ha allat modjara mesz es 250-nel tolod aztan satuzni kell allandoan.
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #136805 üzenetére
Kb hisz perce sikerult a Bocskai uton egy akkora katyuba beesni, hogy amekkorat csattant az auto, azt hittem kiesett a futomu. Mindezt kb husszal... Palya azert nem olyan gyasz, jartam rajta en is sokat, teljesen vallalhato. Nemeteknel se varazsszonyeg, pedig ok tempot is mennek rajta, megse hallasz onnan nyusszogest, hogy feszt szetkurja a futomuvet. Bezzeg a jo pesti utak, azok adnak a pofajara...
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #136817 üzenetére
gyere már el a mai talira kíváncsi vagyok a vaZSra
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Koksz, gyenge, sokat eszik. Amugy fasza
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #137041 üzenetére
csak elsőre ezt nem úgy kommunikáltad le, hogy neked nem szimpatikus, hanem hogy biztos csak szar lehet. Ezután nem kell csodálkozni, ha a másik fél is belefeszül kicsit a válaszadásba.
nem tudom 2M-ba belefér-e, de Volvo C30 T5 is mókás jószág. keveset nem fog enni, viszont menésre ösztökélés esetén se nagyon kérdez. -
rbalint88
addikt
válasz Revoltek #137098 üzenetére
500-ból mindennel együtt nem nagyon lehet ugrálni, korrekt Swift vagy F Astra, ha használni szeretnétek és nem szerelni.
Passatos témához: a linkelt barna kombi nem lehet crtdi, mert 2008-as, akkor még csak pd volt. 2009-10-ben volt a váltás, ami crtdi, az mindenképp facelift műszerfalas, ez meg még régi. Amúgy a crtdi se egy matyóhímzés, azokban a blokk szeret repedni, plusz az olajpumpa ugyanaz a fos konstrukció. egyedül a PD elemekkel nincs szenvedés, de azok meg már valószínű úgyse a gyáriak, szóval nyugodtan lehet ilyen szempontból a PD-t is venni. úgyis lesz vele szopás gazdagon amúgy titkos tipp, a 136 lovas 8 szelepes a legjobb választás, ha az 1.9-ben kevés a ménes. Mondjuk ez inkább csak az elején, 2005-2006-ban volt. Viszont ennek megfelelően két mihályból már értelmes állapotút és felszereltségűt is lehet kapni ebből az évjáratból, motorból.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137129 üzenetére
Tok realis lehet. Nalunk 7400 es 5200 az atlag futasok, viszont ha eladjuk es megveszi egy boyracer, akkor siman kerulhet ra sportdob. Sot, meg az is elkepzelheto, hogy lerohadt a gyari dob es a papa nosztalgiazni akart, hogy milyen meno volt mar a zsigan a koppany, legyen ennek is olyan hangja. Vagy a sportdob volt olcso.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137140 üzenetére
motorkódból biztosan. VAG topikban biztos segítenek ebben. lekérni tök felesleges, tavaly hozták be, nyilván még előtte tekerték meg, ha okosított az órája. amúgy nem tűnik rossznak, legalább tényleg highline (krómozott hűtőrács, nem csak a keret), de az utólagos xenonért jár a fekete pont.
-
rbalint88
addikt
válasz Revoltek #137149 üzenetére
350-ig nézd az autókat. 420 már nem fér bele, alkuval sem. Cakk-pakk 60 legalább kell az átírásra, az első szervizkor illik vezérlésszettet is cserélni, azt olajjal, szűrőkkel 70 alatt nem úszod meg és akkor még a szerelő nem talált semmi s.o.s. elhárítandó hibát és nem kellett gumit venni az autóra. Egy 420-ért hirdetett autót meg ha jó, nem fogsz elhozni 400 alatt, ha meg adják olcsóbban sokkal, akkor azt az alkut kétszeresen kell rákölteni...
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #137173 üzenetére
'14-ben jött be, akkor lőtték vissza 161-re, aztán lehet, hogy most csak megszokásból
azért aki felmegy mobilére és elkezdi összenézni a kinti kínálatot az ittenivel, annak feltűnik, hogy amit ide megéri behozni, abban mindig több a futás, mint az itthoniakban. Amiket itthon ilyen évi 20-25ezer km körüli futásokkal próbálnak elsütni szervizkönyv nélkül, abban legalább a duplája van.
2011 utáni Volvokba ástam bele magam mostanában, egy-két elszigetelt 130-140ezer körüli esettől eltekintve a legtöbben 170 fölötti futás van. és itt 3-4 éves autókról beszélünk, nem 8-10 évesekről. Ezekben a Passatokban 300 alatti valós futás már azért a kínálat felső felét jelenti. Hozzáteszem, én mernék akár félmilliós futású autót is venni, ha az állapota jó. -
rbalint88
addikt
szerencsére az enyém kéziváltós volt, viszont 4motion. becsületére legyen mondva, soha nem hagyott ott, csak a pénzt kellett bele vasvillával lapátolni
159 nem hiszem, hogy szóba jönne, tágas autóra van szükségük 2.4 jtd polgári használatra minden szempontból sok, az 1.9 16V bőven elég és érezhetően kevesebb manna életben tartani.
Volvot pártolnám én is mondjuk EZZEL elég komoly közúti mészárlást lehet végrehajtani
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen